Używane auto z przeznaczeniem na 120 km dziennie

Data: 2009-06-12 23:50:17
Autor: art_noise
Używane auto z przeznaczeniem na 120 km dziennie

Użytkownik "John Smith" <azrael33@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0ud9j$ks9$1news.task.gda.pl...
Witam,
jakie polecilibyście auto, aby dojeżdżać do pracy 60 km oddalonej od domu? Coś używanego, coś niezbyt psującego się no i tak do 15 tys. Fajnie, aby nie paliło zbyt dużo. Na razie obstawiam po rekonesansie w necie Daewoo Matiza (0,8 l - wygląda blado) albo też Fiata Pandę. A może lepiej używaną Fabię (ponoć świetnie radzi sobie z gazem, ale na benzynie w opinii kumpla przy silniku 1,4 MPI koszmar finansowy).
Wot i tyle. Liczę na opinie, rady i pozdrawiam tymczasem

Ja jezdzilem pare lat matizem i nie zaluje ze jezdzilem. Tanie to w utrzymaniu, nie psulo mi sie. Cene przegladow i drobnych napraw wspominam w rozrzewnieniem :)
A co do 0,8 w mietku - nie ma tragedii, auto zbieralo sie bardzo przyzwoicie, do dzis pamietam przerazenie Macka jak do Luxemburga popylalem 170km/h - silnik co chwile sie wylaczal i zalaczal (odciecie paliwka).
Tylko ze mialem bez klimy - teraz juz bym takiego auta nie kupil. Jak sie zbiera z klima tego nie wiem bo nie jezdzilem.

P.S. Sprzedalem go jak mial 180kkm na liczniku, w tym przebiegu nie mial zadnych wiekszych awarii.

Pozdrawiam
Art_noise

Data: 2009-06-12 23:59:44
Autor: aro333
Używane auto z przeznaczeniem na 120 km dziennie
Potwierdzam , Matizem przejechałem  ok 70kkm w 5 lat. Zadnych awarii większych. Autko wdzięczne choć niebezpieczne na zakrętach . Nie zamienił bym go  na Pandę , nie ma mowy. Ma jedną dość sporą wadę- blachy które niestety zaczynają rdzewiec ok 9 roku .
Obecnie jezdzę Corolką z 1999r zakupioną  za nie dużą kasę i jeszcze bardziej jestem zadowolony. Mam ją rok i polecam.Ale przy zakupie takiej "garbatej " rolki  trzeba wystrzegać się   wersji po lifcie z silnikiem VVTi z początkowych partii produkcyjnych czyli z roku  2000.
Auto wizualnie dużo ciekawsze od tej  przed liftem ale niestety obarczone dosć sporym problemem  brania oleju , w dość dużej ilości - wada fabryczna .. Potem problem wyeliminowano . __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4151 (20090612) __________

Data: 2009-06-13 09:00:40
Autor: Adam

Użytkownik "art_noise" <art_noise@wp.pl> napisał w wiadomości news:h0uj52$2hh$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ze sluchawkami  BHP na uszach chyba jechales :) Silniczek z kosiarki tobie nie wyskoczyl? :)

pozdro

Używane auto z przeznaczeniem na 120 km dziennie