[WAW] Używane rowery miejskie, holender skie, damki etc.

Data: 2009-04-18 13:26:55
Autor: Szewc
[WAW] Używane rowery miejskie, holender skie, damki etc.
Gdzie można kupić - import jakiś, komis, sklep. Cokolwiek. Znalazłem w sieci ze 2 miejsca. Może będziecie znali ich więcej. Mój szef chce dojeżdżać rowerem do pracy i szukam mu adresów (jako ktoś kojarzący się z rowerami)

pozdr.
Szewc

Data: 2009-04-18 13:49:00
Autor: Andrzej W.
Szewc pisze:
Gdzie można kupić - import jakiś, komis, sklep. Cokolwiek. Znalazłem w

Serwis na Nowowiejskiej w bramie na przeciwko przystanku tramwajowego Metro Politechnika jadąc od strony Politechniki.
Gdzieś tu: http://www.tinyurl.pl?3D3ygkSQ

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2009-04-19 17:40:56
Autor: rrramos
[WAW] Używane rowery miejskie, holenders kie, damki etc.
Użytkownik "Szewc"  napisał
[...]
niedawno ktoś podawał, że na Kabatach jest nowy sklep:
"Rowery holenderskie i nie tylko, nowe i używane, wszytstkie z gwarancją!
Sparta, Batavus, Gazelle, Romet ! Rowerowe Klimaty ul Polnej Róży 2/4
Zapraszamy!"
jak tam jest - nie wiem, nie byłam

Pozdrawiam,
rrramos

Data: 2009-04-20 00:40:54
Autor: kietlak
[WAW] Używane rowery miejskie, holenderskie, damki etc.

Użytkownik "rrramos" <rrramosSPAMOMMOWIMYNIE@o2.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "Szewc"  napisał
> [...]
"Rowery holenderskie i nie tylko, nowe i używane, wszytstkie z gwarancją!
Sparta, Batavus, Gazelle, Romet ! Rowerowe Klimaty ul Polnej Róży 2/4

zajrzałem: 0 serwisu, prawie 0 akcesoriów i rowery z kosmicznymi cenami
(chyba że nie orientuję się w cenach rowerów miejskich, ale ja za tego typu
rower na pewno tyle bym nie zapłacił)
Poza tym obsługa sympatyczna :)

kietlak

Data: 2009-04-24 13:02:21
Autor: ejka
Szewc pisze:
[...]

Znane mi sklepy w Warszawie to:
http://milou.pl
http://starerowery.pl
http://www.wygodnyrower.pl/rowery/index.html

w żadnym roweru nie kupowałam :)

pozdrawiam
Ejka

[WAW] Używane rowery miejskie, holender skie, damki etc.