Używanie nielegalnego win na służbowym PC.

Data: 2009-02-26 17:21:39
Autor: SQLwysyn
Używanie nielegalnego win na służbowym PC.
Użytkownik "PYTON" <jurekgajmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości news:go6aaa$83$1inews.gazeta.pl...

Witam

Wiem że temat legalności windowa bym wałkowany 1000 albo i więcej razy, ale bardziej mi zależy na odpowiedzi  co grozi osobie która używa go bo w zasadzie nie ma innej możliwości.

Chodzi o to że znajoma pracuje w firmie zagranicznej, która w Polsce jest od 8 miesięcy. Znajoma jest tam od 2 miesięcy. Firma w swoim kraju jest bardzo dużą firma i dobrze znaną. Jednak w Polsce stawiają pierwsze kroki, wiec i biuro pozostawia wiele do życzenia. Znajomej coś przestało działać w PC jako że nie chciała wzywać "firmy" która by naprawiła problem z PC zadzwoniła po mnie ( coś tam umiem pogrzebać przy systemie win) Poszedłem pobawiłem się i stwierdzam że Windows jest nielegalnie zainstalowany. Na PC widnieje naklejka WIN XP  HOME a zainstalowany jest prof.  Po włączeniu aktualizacji włączyła się informacja o nielegalności oprogramowania. Koleżanka zgłosiła problem do swojego szefa

Niech zgłosi problem szefowi nie ustnie lecz pisemnie w jakiejkolwiek postaci. To teraz problem szefa.
A ona jest kryta.
Odmówić pracy na komputerze nie może, ma natomiast obowiązek zgłosić wszelkie nieprawidłowości.

--
SQLwysyn
sqlwysyn.blog.onet.pl

Używanie nielegalnego win na służbowym PC.