Używanie nielegalnego win na służbowym PC.

Data: 2009-02-26 19:16:19
Autor: *piotr'ek*
Używanie nielegalnego win na służbowym PC.
Poszedłem pobawiłem się i stwierdzam że Windows jest nielegalnie zainstalowany. Na PC widnieje naklejka WIN XP  HOME a zainstalowany jest prof.  Po włączeniu aktualizacji włączyła się informacja o nielegalności oprogramowania.

Spoko... luzik... od komunikatu o nielegalności do faktycznej nielegalności często jest bardzo długa droga. Wiele firm ma wykupione licencje korporacyjne na 1000, 5000 czy 20000 stacji. Wiele stacji w tych firmach zostało zakupionych z już zainstalowanym 98 czy XP Home, a następnie na podstawie posiadanych licencji zostało przeinstalowane do XP Prof. W powyższym wypadku może mieć miejsce sytuacja, że instalacja została wykonana nie z wykorzystaniem płytki z licencją korporacyjną, a przy użyciu pierwszej z brzegu płytki. Gwoli ścisłości to 5000 licencji nie oznacza 5000 nośników.

*

Używanie nielegalnego win na służbowym PC.