Data: 2015-04-27 09:21:48 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
W dniu 2015-04-25 o 22:57, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello,Dwa kluczyki w standardzie. Jeden na pewno scyzoryk z pilotem do centralnego a drugi będzie albo zwykły kluczyk bez pilota albo też scyzoryk. Tego nie pamiętam dokładnie jak jest w C4, bo Xsara miała scyzoryk i zwykły, P307 miał jeden zwykły ale z pilotem a drugi był zwykły bez pilota. Tak, karta z kodem, ale tylko po to aby wczytać kluczyki do auta jak trzeba będzie od nowa przypisać lub dopisać nowy. ASO dorabia klucz po VIN (idzie z francji). Sprawdź stan blacharki. Jak gdzieś jest rdza to znaczy, że była przygoda w tym miejscu. Nie wiem czy C4 ma przednie błotniki plastikowe i maskę aluminiową (tak jest w P307, P308). Wrzuć sobie na tej stronie VIN auta, to poznasz jego fabryczną specyfikację, łącznie z datą początku gwarancji http://services.prosoftware.pl/pvin/ Sprawdź elektronikę, czy wszystko działa i uważam to za podstawę podłączyć pod Lexię lub Diagboxa (sprzęt dedykowany do diagnostyki Cytryny), a dowiesz się czy wszytkio jest OK... Jedna rzecz, nie każdemu pasuje nieruchomy środek kierownicy, kręci się tylko koło, oraz bardzo mały bagażnik... |
|
Data: 2015-04-27 09:43:10 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Używany Citroen C4 - na co zwrócić uwagę przy kupnie? | |
Hello Kamil,
Monday, April 27, 2015, 9:21:48 AM, you wrote: [...] Jedna rzecz, nie każdemu pasuje nieruchomy środek kierownicy, kręci się Dzięki. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|