Używany kratkowóz na firmę i vat

Data: 2012-07-03 10:46:04
Autor: yabba
Używany kratkowóz na firmę i vat
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4ff1e17a$0$1298$65785112news.neostrada.pl...
Swego czasu były cyrki z robieniem przeglądów zakupionemu samochodowi, jeśli chciało się odliczyć pełny vat.
Jak jest teraz, czy kupująć dwumiejscowy kratkowóz (typu Seicento czy Panda z kratką za przednimi fotelami), który bez wątpienia spełnia wymogi, trzeba biegać po rzeczoznawcach, żeby coś udowodnić skarbówce na starcie, czy po prostu się kupuje, odlicza vat w pełni i już?

Jakiś czas temu orientowałem się wstępnie w tym temacie i dowiedziałem się, że wystarczy wpis VAT-1 w dowodzie.

Weź jednak pod uwagę, że co Urząd Skarbowy to inny zwyczaj. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Używany kratkowóz na firmę i vat