Używany telefon z 3g

Data: 2010-08-17 19:18:03
Autor: dragomir
Używany telefon z 3g
Witam.Mialbym prosbe. Za 2 tyg wyjezdzam z PL i na 3-4 miesiace bede zdany na
"francuskiego" neta w kom. I w zwiazku z tym pytanie jaki uzywany (watpie ze
trafie nowy w tej cenie) telefon z 3g polecacie. Cena do 200zl max. Mialem
kiedys sony w890i niestety szlaq go trafil. Dzieki za odpowiedz :)

Data: 2010-08-17 21:57:25
Autor: Maciej Muran
Używany telefon z 3g
Użytkownik " dragomir" <dragomir@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał
[...]

Samsung Z170 - dawno temu kupiłem mojej ślubnej i pamiętam, że kilka razy samemu używałem jako modem.
Bez rewelacji, bo nie za bardzo lubię menu S. ale patrząc na ceny w serwisie aukcyjnym A. to powinien być OK.
Ale też jeszcze sprawdź, bo OIDP wymagał softu typu PC Suite.
Chyba, że w ogóle masz na myśli coś innego "neta w kom." jako aparat podłączony do laptoka.

M.

Używany telefon z 3g