V-Break nie pasuje na Cantilever

Data: 2009-08-11 10:54:15
Autor: KuFeL
V-Break nie pasuje na Cantilever
Andrzej pisze:
sprawa wyglada tak
najtanszym kosztem chcialem wyrzucic cantilever i dostalem od kumpla
klamke i szczeki v-break, jednak szczeki mi nie pasuja na tylne osadzenie
(pivot tak to sie chyba nazywa)
moge je tam wcisnac ale nie pracuja i nie odbijaja szybko mimo mocnego skrecenia sprezyny
w kazdym badz razie nie tak jak te stare ktore lezaly idealnie i odbijaly bez zadnych oporow
te v-breaki to Promax, wiem jedno, ze srednica otworow jest minimalnie inna
wymienic tego srodka sie nie da, co teraz? kupic ze sklepu nowe czy te probowac rozwiercic?
czy nowe bede szersze i bede elegancko pracowac?
nie wiem gdzie szukac przyczyny, jutro chcialbym tzn dzis miec te hemulce i jezdzic

a piwoty przypadkiem nie sa wykrecane? moglbys te co masz wymienic na wlasciwe i pozamiatane.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-08-11 11:33:44
Autor: Andrzej
V-Break nie pasuje na Cantilever
Uzytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h5rbjk$g6s$1inews.gazeta.pl...

a piwoty przypadkiem nie sa wykrecane? moglbys te co masz wymienic na wlasciwe i pozamiatane.

piwoty to co jest w ramieniu hamulcagdzie sie reguluje odbicie srubka?
ta tuleja nie da sie jej zdemontowac i to ona stawia opor
przy ciasnym spasowaniu

Data: 2009-08-11 13:24:29
Autor: reme.k
> [...]

piwoty to co jest w ramieniu hamulcagdzie sie reguluje odbicie srubka?
ta tuleja nie da sie jej zdemontowac i to ona stawia opor

Nie, to są tuleje na których hamulec się obraca.
To jest element wkręcony w gniazdo w widełkach ramy lub widelca przedniego.
I jak da się do odkręcić to możesz kupić nowe takie jakie mają być. (bo rozumiem
że dostałeś tylko same hamulce a kolega zamontował nowe u siebie i piwoty mu
zostały?)
Tylko jak rama jest aluminiowa to może być problem z wykręceniem. --

V-Break nie pasuje na Cantilever