V-Breaki do błotników

Data: 2009-02-27 08:28:39
Autor: Artur
V-Breaki do błotników
środa, 25 lut, Wojtek:
Błotniki do rowerów górskich są zazwyczaj szerokie, żeby pokryć całą szerokość opony. Niestety, wtedy v-breaki w trakcie hamowania zahaczają o błotnik i go ściskają. Czy widzieliście może jakieś v-ki z na tyle szerokimi ramionami, że tego nie robią ?

Można wyciąć kawałek błotnika w miejscu v-breaków. Ja tam wszystkie błotniki
tnę żeby mi lepiej pasowały :).

Data: 2009-02-27 11:12:25
Autor: BoDro
V-Breaki do błotników
"Artur" napisał:

Można wyciąć kawałek błotnika w miejscu v-breaków...

tak to wygląda u mnie:

http://img301.imageshack.us/img301/8658/blotnik1.jpg

błotniki 55mm, v-ki Alivio.

Pewnym mankamentem tutaj jest niemożność podniesienia błotników na tyle
wysoko ( przeszkadzają linki ), by wlazł komplet kół z oponami 2,1". Te na
fotce mają 1,5" ale myślę, że 1,9" jeszcze dałoby się wcisnąć...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-02-28 00:52:36
Autor: Rafał Wawrzycki
V-Breaki do błotników
Dnia 27 lut 2009 w liście [news:go8e8s$q1r$1inews.gazeta.pl] BoDro [bolek@lolek.pl] napisał(a):

tak to wygląda u mnie:
http://img301.imageshack.us/img301/8658/blotnik1.jpg

Weź ty sobie szybkozamykacz domknij w kole, bo fikniesz kiedyś...

:)

--
Pozdrawiam, Rafał W.

Data: 2009-02-28 08:46:25
Autor: BoDro
V-Breaki do błotników
"Rafał Wawrzycki"

Weź ty sobie szybkozamykacz domknij w kole, bo fikniesz kiedyś...

no faktycznie - najgorzej może być podczas jazdy na wstecznym :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

V-Breaki do błotników