V Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]

Data: 2015-05-10 15:49:06
Autor: abc
V Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]
Cz臋艣ci zmienne Mszy 艣w. na dany dzie艅  (propria missae) s膮 tu:

http://introibo.pl/introibo.html  > Msza 艢wi臋ta > V Niedziela po Wielkanocy

Na V Niedziel臋 po Wielkanocy czyta na Ko艣ci贸艂 艢wi臋ty Ewangeli臋 wed艂ug
艣w. Jana, J 16, 23-30 :

"W owym za艣 dniu o nic Mnie nie b臋dziecie pyta膰. Zaprawd臋, zaprawd臋,
powiadam wam: O cokolwiek by艣cie prosili Ojca, da wam w imi臋 moje.

Do tej pory o nic nie prosili艣cie w imi臋 moje: Pro艣cie, a otrzymacie, aby rado艣膰 wasza by艂a pe艂na. M贸wi艂em wam o tych sprawach w przypowie艣ciach.

Nadchodzi godzina, kiedy ju偶 nie b臋d臋 wam m贸wi艂 w przypowie艣ciach, ale
ca艂kiem otwarcie oznajmi臋 wam o Ojcu.

W owym dniu b臋dziecie prosi膰 w imi臋 moje, i nie m贸wi臋, 偶e Ja b臋d臋 musia艂
prosi膰 Ojca za wami. Albowiem Ojciec sam was mi艂uje, bo wy艣cie Mnie
umi艂owali i uwierzyli, 偶e wyszed艂em od Boga. Wyszed艂em od Ojca i przyszed艂em na 艣wiat; znowu opuszczam 艣wiat i id臋 do Ojca.

Rzekli uczniowie Jego: Patrz! Teraz m贸wisz otwarcie i nie opowiadasz 偶adnej przypowie艣ci. Teraz wiemy, 偶e wszystko wiesz i nie trzeba, aby Ci臋 kto pyta艂. Dlatego wierzymy, 偶e od Boga wyszed艂e艣."

Sta艂e cz臋艣ci Mszy 艢wi臋tej s膮 tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

--
Nie da si臋 oddzieli膰 polityki od religii. Nie da si臋 w cz艂owieku oddzieli膰 katolika od obywatela. Rozdzia艂 pa艅stwa od Ko艣cio艂a jest sztuczny.

V Niedziela po Wielkanocy [2 kl.]