V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Data: 2010-06-27 19:24:42
Autor: abc
V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Części zmienne Mszy św. na dany dzień  (propria missae) są tu:
http://introibo.pl/introibo.html  > Msza Święta > V Niedziela po Zesłaniu
Ducha Świętego

Na V Niedzielę po Zesłaniu Ducha Świętego czyta nam Kościół Święty Ewangelię
według św.Mateusza,  Mt 5, 20-24

"Bo powiadam wam: Jeśli wasza sprawiedliwość nie będzie większa niż uczonych
w Piśmie i faryzeuszów, nie wejdziecie do królestwa niebieskiego.

Słyszeliście, że powiedziano przodkom: Nie zabijaj; a kto by się dopuścił
zabójstwa, podlega sądowi. A Ja wam powiadam: Każdy, kto się gniewa na swego
brata, podlega sądowi.

A kto by rzekł swemu bratu: Raka, podlega Wysokiej Radzie. A kto by mu
rzekł: Bezbożniku, podlega karze piekła ognistego.

Jeśli więc przyniesiesz dar swój przed ołtarz i tam wspomnisz, że brat twój
ma coś przeciw tobie, zostaw tam dar swój przez ołtarzem, a najpierw idź i
pojednaj się z bratem swoim. Potem przyjdź i dar swój ofiaruj!"

Stałe części Mszy Świętej są tu:
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

Data: 2010-06-27 19:32:47
Autor: rAzor
V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Użytkownik abc napisał:
Części zmienne Mszy św.

NTG!
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 19:36:33
Autor: abc
V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
NTG!

Religia przenika wszystko, w tym politykę.

Data: 2010-06-27 19:54:24
Autor: abc
V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Religia przenika wszystko, w tym politykę.

NTG!

Alez TG, jak najbardziej. Jak w mojej sygnaturce.

Data: 2010-06-27 19:52:14
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-27 19:36, abc pisze:
NTG!

Religia przenika wszystko, w tym politykę.

Głupota i debilna nachalność tak samo.

Data: 2010-06-27 19:56:02
Autor: kochamspamWYTNIJTO
V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

> Religia przenika wszystko, w tym politykę.

Głupota i debilna nachalność tak samo.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Nie bądź taki zadufany, Jadrys.
Przecież to ty napiałeś nniedawno największą głupotę w dziejach tej grupy. Mianowicie tak napisałeś o Murze Berliński:

"Bzdura - budowa muru nie miała na celu zapobiegania ucieczkom obywateli NRD, tylko blokadzie Berlina Zachodniego. Po prostu zachodnie kraje zdenerwowały Chruszczowa, tak że ten postanowił zawalczyć blokadą tej części miasta i wygrać zatarg głodem zachodnioberlńczyków. Przegrał jednak ponieważ zapomniał zamknąć przestrzeni powietrznej nad NRD dla lotów z pomocą humanitarną."

A czym jest ciągłe twoje wychwalanie komunizmu jak nie "debilną nachalnością". W dodatku wierzysz że możliwy jest "prawdziwy komunizm" i że będzie on najsprawiedliwszym ustrojem w dziejach ludzkości.

Data: 2010-06-27 20:36:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-27 19:56, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Dlaczego sądzisz że napisałem nieprawdę o historii i przyczynie powstania Muru Berlińskiego? Proponuje poczytać coś na ten temat i pooglądać filmy dokumentalne o mostach powietrznych (USA, Francja i GB) dostarczających artykuły pierwszej potrzeby.. Gdyby nie one, to w Zachodnim Berlinie nie przetrwałby żaden człowiek. Chruszczow chciał po prostu wymóc na krajach zachodnich pewne ustępstwa blokując miasto murem.. A nie jak głosi dzisiejsza propaganda - żeby zapobiegać "masowym ucieczkom" mieszkańców NRD.

To nie wychwalanie komunizmu - to rzeczowa ocena tego systemu politycznego..  psp jest właśnie grupą do tego stworzoną. Tu oceniamy politykę i polityków.

Data: 2010-06-27 19:57:57
Autor: abc
V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Religia przenika wszystko, w tym politykę.

Głupota i debilna nachalność tak samo.

Nieprawda. Nie wszystko.

Data: 2010-06-27 19:35:21
Autor: abc
V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Introit V Niedzieli po Zesłaniu Ducha Świętego można wysłuchać tu:

http://www.youtube.com/watch?v=tyY-1-pA2Y0

Tekst:

Exaudi, Domine, vocem meam, qua clamavi ad te : adiutor meus esto, ne
derelinquas me, neque despicias me, Deus salutaris meus.

czyli

Usłysz, Panie, mój głos, gdy wołam do Ciebie, Tyś mój wspomożyciel, nie
opuszczaj mnie, ani mną nie gardź,  Boże, mój zbawco.

Data: 2010-06-27 20:07:20
Autor: Grzegorz Z.
Wypierdalaj kurwo ty i twoja lefebrystyczna seksta!
ON NIE JEST KATOLIKIEM.

To sekciarz.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-27 20:12:54
Autor: rAzor
Wypierdalaj kurwo ty i twoja lefebrystyczna seksta!
Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
ON NIE JEST KATOLIKIEM.

To sekciarz.

A ty cham i kawecki.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-06-27 20:15:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 27 Jun 2010 20:12:54 +0200, rAzor napisał(a):

Użytkownik Grzegorz Z. napisał:
ON NIE JEST KATOLIKIEM.

To sekciarz.

A ty cham i kawecki.

A ty podróbą Azora.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-27 20:23:41
Autor: rAzor
[...]

W imieniu pana Azora dziekuję za uznanie i wyrazy szacunku. Fakt - dzisiaj jestem cienki.