V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]

Data: 2010-06-27 19:35:21
Autor: abc
V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]
Introit V Niedzieli po Zesłaniu Ducha Świętego można wysłuchać tu:

http://www.youtube.com/watch?v=tyY-1-pA2Y0

Tekst:

Exaudi, Domine, vocem meam, qua clamavi ad te : adiutor meus esto, ne
derelinquas me, neque despicias me, Deus salutaris meus.

czyli

Usłysz, Panie, mój głos, gdy wołam do Ciebie, Tyś mój wspomożyciel, nie
opuszczaj mnie, ani mną nie gardź,  Boże, mój zbawco.

V Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego [2 kl.]