Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   V-ROD ,NIGHT ROD

V-ROD ,NIGHT ROD

Data: 2009-04-29 23:35:30
Autor: ZBYSZEK
V-ROD ,NIGHT ROD
od dluższego czasu ogladam tego typu motorki , kilka razy nawet sobie posiedzialem i potrzymalem kierownice nawet:D

noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta)  odnosz ące sie do niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone plastikową  chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach  , poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie) porównanie odnosze do VTX   ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwicie a jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle


pozdrawiam

Data: 2009-05-01 17:20:57
Autor: Kuczu
V-ROD ,NIGHT ROD
ZBYSZEK pisze:

noszac sie nawet z zamiarem kupna jakies używki , ale nie mialem okazji jeżdzic czyms takim . w związku z powyższym jeżeli jest ktoś kto tym jezdzil czy moglby rozwiac moje wątpliwości ( jedyne zreszta)  odnosz ące sie do niskiego zawieszenia tego sprzętu a konkretnie mam na mysli oslone plastikową  chlodnicy , ktora bardzo szeroko wystaje poza obrys i moim zdaniem krawedzie tej oslony mozna zgubic na naszych dziurawych drogach  , poprzez przytarcie na asflacie ( jakas koleina , górka w zakręcie)

Jesli motocykl ma sprawne zawieszeninie to nic sie obudowie chlodnicy nie stanie. Przy wywrotce na bok pierwsze na ziemie trafiaja podnozki kierowcy

porównanie odnosze do VTX   ktory jest zdecydowanie wyższy w prześwici. a jednak zdarza mi sie pare razy w sezonie zajechac stopką po asfalcie na łuku , V- rodem bankowo musialbym urwac taka oslone . a moze sie myle

Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja wychylenie.

-- -
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-05-02 13:28:39
Autor: Piotr May
V-ROD ,NIGHT ROD
Kuczu pisze:

Jezdzilem dwoma VRSCA i nie stwierdzilem problemow z wjezdzaniem na kraweznik itp. Na zakretach rowniez podnozki a nie oslona ograniczaja wychylenie.

W VRSCA (szczegolnie NR Special i pewnie jest to zwiazane z szerokim laczkiem) zdarza sie ze pochylenie w zakrecie + nierowny asfalt = przytarcie podnożkami. (szczegolnie kiedy ktos lubi mocno pochylac motocykl) Jesli chodzi o chlodnice to zaden kraweznik nie przeszkodza przy normalnej jezdzie, bo jesli ktos bedzie chcial z tego motocykla zrobic terenowke to napewno nie da rady :)

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-03 21:06:36
Autor: Kuczu
V-ROD ,NIGHT ROD
Piotr May pisze:

W VRSCA (szczegolnie NR Special)

NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.


--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Data: 2009-05-04 07:06:42
Autor: Piotr May
V-ROD ,NIGHT ROD
Kuczu pisze:
Piotr May pisze:

W VRSCA (szczegolnie NR Special)

NightRod to nie VRSCA tylko VRSCDX. te literki naprawde maja znaczenie.



Wróć! "W VRSC (szczególnie NR Special)"

--
piomay
www.piomay.riders.pl

V-ROD ,NIGHT ROD

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona