Data: 2012-03-10 09:19:45 | |
Autor: Jan Kowalski | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
Witka,
Od czsu do czsu sie udzielalem na grupie (raczej pytajac niz odpowiadajac ;) ) pod nickiem Laphroaig. Cos mi sie pop... w ustawieniach i nie moge uzyc tego starego konta. Ale do rzeczy ( a wlasciwie do Kuczu ;) ). Od 3 lat jezdze sportsterem i pomyslalem, ze czas sie przesiasc na cos wiekszego. W moich planach zawsze lezal street bob albo v-rod. No i trafia sie okazja nabycia v-rod'a. Moto jest krajowe, z 2003r. ok 25kkm, bezwypadkowy, serwisowany. No i pytanie dla znawcow tych motocykli. Jak jest z awaryjnoscia tygo modelu przy zalozeniu, ze powyzsze dane sa prawdziwe? Czy kupujac 9- letnie moto z takim ( w sumie niewielkim) przebiegiem nalezy spodziewac sie jakis typowych usterek? -- pozdr Wojtek |
|
Data: 2012-03-10 19:16:50 | |
Autor: Kuczu | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-10 18:19, Jan Kowalski pisze:
Moto jest krajowe, z 2003r. ok 25kkm, bezwypadkowy, serwisowany. Bezwypadkowy ? Ma komplet emblematow rocznicowych ? Jaki kolor ? No i pytanie dla znawcow tych motocykli. Jak jest z awaryjnoscia tygo V-Rod sie nie psuje. Niedlugo bedziesz musial wymienic pasek napedowy, tak dla swietego spokoju. I przygotuj sie ze wymiana swiec zaplonowych w tym modelu to koszmar. Reszta, jesli nie byl katowany i/lub po mocnym crashu, nie bedzie sprawiac problemow. No chyba ze Ci immobilizer zdurnieje, o ile to naprawde wersja HDI i go ma na pokladzie. Stajac przed wyborem FXDB albo V-Rod ja bym bral StreetBoba. Ale kazdy kupuje co lubi. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-10 12:49:38 | |
Autor: Jan Kowalski | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
Dzieki za odpowiedz
> V-Rod sie nie psuje. Na to liczylem :), a wspomniane wymiany wynikaja z przebiegu/wieku i wiadomo ze kiedys mnie czekaja. Jeszcze tego moto nie widzialem, dostalem tylko o nim cynk. Wlasciciel (jedyny od poczatku) twierdzi ze bezwypadkowy (pytanie tylko co znaczy bezwypadkowy ;) ). Ale dzieki za te info o emblematach. Masz moze jakis ich opis jakie emblematy i gdzie powinny sie znajdowac? Wiem :) Ale moja druga polowa twierdzi ze streetbob jest taki sam jak sportster wiec po co zmieniac. No ale baby sie nie znaja a mimo to z ich zdaniem sie trzeba liczyc (w przypadku zakupu moto bede musial ograniczyc jej wydatki wiec jakas akceptacja z jej strony musi byc ;) ) -- pozdr Wojtek |
|
Data: 2012-03-11 08:47:31 | |
Autor: Kuczu | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-10 21:49, Jan Kowalski pisze:
Ale dzieki za te info o emblematach. Masz moze jakis ich opis jakie Zrob foty i podeslij. Sie zbierze konsylium i okresli czy byl klepany czy nie :) Ale moja druga polowa twierdzi ze streetbob jest taki sam jak Powiedz jej ze jest duzo wiekszy. Kobiety lubia duze. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-10 19:18:37 | |
Autor: AZ | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
On 03/10/2012 07:16 PM, Kuczu wrote:
Z ciekawości - a co to? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-03-10 19:30:57 | |
Autor: Kuczu | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-10 19:18, AZ pisze:
On 03/10/2012 07:16 PM, Kuczu wrote: w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w tym roczniku sa rocznicowe. Poznac to po licznych specjalnych emblematach ktore nowe sa praktycznie nie do kupienia. Jesli motocykl z tego rocznika jest naprawde bezwypadkowy to musi miec komplet takich emblematow. Jezeli ktoregos nie ma to bylo cos kombinowane. Lakier tez jest specjalny w tych rocznikach i od razu widac czy motocykl byl malowany czy nie. Na przyklad wiele modeli wychodzilo ze specjalnymi naklejanymi paskami na ktorych jest mikrodruk. Naklejki sa nie do podrobienia (aczkolwiek kupowalem kiedys w USA calkiem niezle repliki). Tak wiec w tym roczniku od razu poznac jakiekolwiek kombinacje. BTW. Srebrne V-rody nie byly w ogole lakierowane. Srebrny kolor to szczotkowane aluminium, dodatkowo pokrywa airboxa jest robiona z dwoch warstw blachy i nie da sie tego wyklepac bez sladu. W ogole w tym motocyklu wszystkie oslony sa z aluminiowej blachy a nie z plastiku jak w japonskich podrobach ;) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-10 20:26:23 | |
Autor: Marcin N | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:
w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie wywracają? |
|
Data: 2012-03-10 20:33:23 | |
Autor: duddits | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze:
Dlaczego? Harleje się nie wywracają? Nie. Podobnie jak na każdym innym motocyklu: wywracają się motocykliści, którzy nimi jeżdżą :) -- [GoMoto.TV] Faceci na kanapach |
|
Data: 2012-03-10 20:34:34 | |
Autor: Monster | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze:
W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:Tylko czasem,przy nieumiejętnym mocowaniu na lawecie:-P -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-03-10 20:43:54 | |
Autor: Kuczu | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-10 20:34, Monster pisze:
W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze: tak -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-10 20:42:28 | |
Autor: AZ | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
On 03/10/2012 08:26 PM, Marcin N wrote:
Jak mocuje się je z głową na przyczepce to nie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-03-10 20:43:37 | |
Autor: Kuczu | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze:
W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze: Oczywiscie mozesz naprawiac i kupic oryginalne rocznicowe elementy. Tyle ze aby je kupic w salonie musisz okazac dokumenty ze posiadasz wlasnie rocznicowy model i slono zaplacic. Utrudnienia sa po to aby motocykle z tego rocznika byly unikalne i aby nie pokazywaly sie podrobki. To samo jest z seria HD CVO czyli Custom Vehicle Operation. Ale podobnie jest w przypadku limitowanych wersji innych marek, na przyklad Gixxera robionego na 25 lecie modelu przez Yoshimure. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2012-03-10 21:45:55 | |
Autor: Grzybol | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości
news:jjgath$gth$1inews.gazeta.pl... W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze: W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:Oczywiscie mozesz naprawiac i kupic oryginalne rocznicowe elementy. Tyle ze aby je kupic w salonie musisz okazac dokumenty ze posiadasz wlasnie rocznicowy model i slono zaplacic. Utrudnienia sa po to aby motocykle z tego rocznika byly unikalne i aby nie pokazywaly sie podrobki. To samo jest z seria HD CVO czyli Custom Vehicle Operation. Ale podobnie jest w przypadku limitowanych wersji innych marek, na przyklad Gixxera robionego na 25 lecie modelu przez Yoshimure. Kurna, jaki ja jestem wieśniak. Mam zwykłe beemwu, najzwyklejszą nierocznicową jamahie, taką tfu! zwyczajną i kurzajki. Nawet nie mam hemofilii... Wstyd mi teraz... Nie mogłeś ze 20 lat temu napisać, że to trza rocznicowe kupować? Myslałem, żeś mój kumpel:-) -- Grzybol |
|
Data: 2012-03-14 02:27:10 | |
Autor: maverik | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
Lakier tez jest specjalny w tych rocznikach i od razu widac czy motocykl byl malowany czy nie. nieprawda ;-) |
|
Data: 2012-03-14 11:46:28 | |
Autor: Grzybol | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
Użytkownik "maverik" <biuro_aerograf@o2.pl> napisał w wiadomości
news:4f5ff44e$0$1213$65785112news.neostrada.pl... >Lakier tez jest specjalny w tych rocznikach i od razu widac czy motocykl >byl malowany czy nie. Kuczu, zapierdol mu, bo ja już nie mam siły do gnidy... -- Grzybol |
|
Data: 2012-03-14 21:28:11 | |
Autor: Kuczu | |
V-ROD awaryjnosc itp | |
W dniu 2012-03-14 11:46, Grzybol pisze:
Kuczu, zapierdol mu, bo ja już nie mam siły do gnidy... Sie uprzedziles do chlopaka. Specyficzny jest ale swoja robote wykonuje naprawde dobrze. Wiem bo kiedys korzystalem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|