V kolumna!

Data: 2012-11-18 10:01:29
Autor: Przemys³aw M.
V kolumna!
Przed nimi ostrzegał Jarosław Kaczyński: http://tiny.pl/hkjsz

""Mniejszość umysłowa" (to o Mniejszości Niemieckiej) i separatyści śląscy (to o RAŚ) doprowadzą do kolejnego Kosowa albo Kraju Basków. Trzeba się przed nimi bronić. Dlatego będzie marsz przez Opole pod hasłem "Tu jest Polska!" oraz "Kuchciński: - Jesteśmy świadomi problemu, ale rządziliśmy tylko 15 miesięcy. Cuda się zdarzają, ale jednak nie możecie państwo wymagać za wiele. Ale ja znam tę sprawę dlatego przygotowałem ustawę upolszczającą księgi wieczyste.

W tym samym czasie mężczyzna z sali domaga się upublicznienia referatu Tuska nt. Kaszubów. Mężczyna kończy: - Ja nie mówię "Mniejszość Niemiecka" tylko "mniejszość umysłowa". Sala bije brawo. Żaden z polityków obecnych na sali nie oponuje wobec tych słów."

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2012-11-18 10:38:15
Autor: leszek niewiadomski
V kolumna!
Am 18.11.2012 10:01, schrieb Przemysław M.:
[...]

Napuszczaja biednych ludzi ("mniejszosc umyslowa") na siebie, a pozniej krzycza "lapac zlodzieja". Z drugiej strony prezesunio gadal cos o Slasku jako "drugiej Bawarii", landzie ktory ma wlasny rzad, wlasnych ministrow spraw wewnetrznych, oswiaty, finansow, wlasna policje, konstytucje itd. Chcialby tego dla Slaska?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,11367415,Prezes_Kaczynski_w_Czerwionce___Slask_jest_jak_Bawaria_.html
A mniejszosc dunska niezaleznie od uzyskanych glosow reprezentowana jest w parlamencie w Szlezwiku-Holsztynie w Kilonii (ok. 3 mln mieszkancow, 5 jezykow).
ln.

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

V kolumna!