V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie

Data: 2019-02-19 08:52:45
Autor: Pajdak
V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie
Wg https://pl.wikipedia.org/wiki/Grupa_Wyszehradzka

"Grupa Wyszehradzka (V4) - zrzeszenie czterech państw Europy Środkowej - Polski, Czech, Słowacji i Węgier,"

Czy ktoś ze zwolenników PiS może wyjasnić dlaczego "szczyt" grupy zorganizowano w Jerozlimie?

Dlaczego nie mógł odbyć się np. w którymś z polskich zamków np. w Niedzicy?

--
Pajdak

Data: 2019-02-19 08:05:13
Autor: Ola
V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie
Bo klimat dobry i kuchnia śródziemnomorska.

Ola

Data: 2019-02-19 16:11:33
Autor: Zenek Kapelinder
V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie
Klimat moze i dobry jak ktos lubi upaly. Za to powietrze ciezkie od szybko poruszajacego sie w nim olowiu. Dieta srodziemnomorska jest zgodnie z pewna zasada mowiaca ze je sie to co w okolicy rosnie, czy to czasami nie jest zydowska zasada, niezbyt wlasciwa dla ludzi z Polski i okolic. Poza tym nikt mi nie wmowi ze jakies morskie robaki, do niedawna jedzenie biedoty, sa dla Polaka lepsze niz schabowy z kapusta zasmazana na wieprzowym smalcu i dwie piecdziesiatki, flakami z bulka i dwoma piecdziesiatkami, golonka z chrzanem i grochem z kapusta i dwoma piecdziesiatkami, kotletem mielonym z wieprzowej szynki i lopatki z sosikiem ziemniakami i podsmazanymi buraczkami plus oczywiscie dwie piecdziesiatki. Drobna korekta, do golonki pasuja cztery piecdziesiatki.

Data: 2019-02-20 08:27:38
Autor: Pajdak
Użytkownik "Ola" <ola.degani@gmail.com> napisał w wiadomości
Bo klimat dobry i kuchnia śródziemnomorska.

Zwłaszcza klimat z wyjątkiem tego, że gospodarze napluli gościom do zupy z
ośmiorniczkami.

Byłem w Izraelu, "klimat" nie jest ciekawy. Wszędzie uzbrojeni żółnierze. Taki stan wojenny w wydaniu izraelskim.

--
Pajdak

Data: 2019-02-20 08:53:36
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

No proszę, jak premier Morawiecki zjednoczył Polaków :)

boukun

Data: 2019-02-20 11:17:49
Autor: pulsar
W dniu 20-02-2019 o 08:53, boukun pisze:

[...]

No proszę, to jak notorycznie kłamał, to po to,
żeby jednoczyć Polaków na bazie pogardy do kłamstw?
Ciekawa koncepcja 'premierowania'...

--
pulsar

Data: 2019-02-20 12:32:12
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Nie kombinuj świniopasie. Z tego co przekazują media pozostała trójka
spotkała się z "plującym do kapusniaku". M.Morowiecki nie zjednoczył Polaków
a wzbudził politowanie jak chłopczyk z przedszkola któremu zabrakło
owsianki.

--
Pajdak

Data: 2019-02-20 12:49:13
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Pajdak antysemita :)
Acha, to Żydki zjednoczyły Polaków :)

boukun

Data: 2019-02-20 13:04:02
Autor: Pajdak
świniopas "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q4jerr$oqt$1gioia.aioe.org...
[...]

boukun sam sobie ogryzł napletek ;-))))

Acha, to Żydki zjednoczyły Polaków :)

Ależ skąd!

PZPR!

Władek Gomułka i Edziu Gierek! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-20 10:48:04
Autor: u2
W dniu 20.02.2019 o 08:27, Pajdak pisze:
Byłem w Izraelu, "klimat" nie jest ciekawy. Wszędzie uzbrojeni żółnierze. Taki stan wojenny w wydaniu izraelskim.

odwiedzałeś swoich krewnych ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-02-20 03:48:10
Autor: Zenek Kapelinder
V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie
Raczej zydowski manager kase na nim trzepal pokazujac za drobna oplata na jarmarkach idiote. Za dodatkowa oplata mozna bylo na niego napluc albo rzucic w niego gownem.

Data: 2019-02-20 12:56:46
Autor: u2
V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie
Raczej zydowski manager kase na nim trzepal pokazujac za drobna oplata na jarmarkach idiote. Za dodatkowa oplata mozna bylo na niego napluc albo rzucic w niego gownem.

ano, ale kupa nie podskakiwał, bo widział mołojców z bronią:)))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-19 09:12:09
Autor: A. Filip
V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie [v. posiedzenie rządu Tuska w Jerozolimie (2011)]
"Pajdak" <runt@aneqmena.orq> pisze:
[...]

No ja się w 200% przyłączam to twojego opierdalania kontynuacji złych
tradycji Tuska/PO i braku dobre zmiany na tym polu!  Z POPiSem przecz! :-)

http://www.fronda.pl/a/posiedzenie-rzadu-w-jerozolimie-polskiego-rzadu,10925.html
22.02.2011, 12:55
Posiedzenie rządu w Jerozolimie. Polskiego rządu

--
A. Filip

Data: 2019-02-19 14:46:40
Autor: Pajdak

-
[...]

Mylą się ci osoby! W Izraelu brylował brat obecnego prezesa PiS.

Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

--
Pajdak

Data: 2019-02-19 15:53:45
Autor: u2
W dniu 19.02.2019 o 14:46, Pajdak pisze:
Mylą się ci osoby! W Izraelu brylował brat obecnego prezesa PiS.

Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

te kupa, ty antysemita ?:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-20 08:32:39
Autor: Pajdak
pijaczek "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 19.02.2019 o 14:46, Pajdak pisze:
Mylą się ci osoby! W Izraelu brylował brat obecnego prezesa PiS.

Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON!

to ja antysemita ?:))))))))))))))

Ty nie jesteś antysemita, ty jesteś wesz. Taka sama jak twój zenus.

--
Pajdak

Data: 2019-02-20 10:47:12
Autor: u2
V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie [v. posiedzenie rządu Tuska w Jerozolimie (2011)]
W dniu 20.02.2019 o 08:32, kupa pisze:
Ja jestem antysemita, ja nie jestem wesz. Taka sama jak moja kupa.

:))))))))))))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-20 12:32:36
Autor: Pajdak
V4 czyli piknik firmowy w Jerozolimie
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości

Ja jestem antysemita, ja jestem wesz. Taka sama jak moja rzyć!

:))))))))))))))))))))))))

Lol! Lol! Lol!

Jak się czujesz wdepnąwszy w koszerny krowi placek? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-02-20 12:39:24
Autor: u2
W dniu 20.02.2019 o 12:32, krowi placek pisze:
Jak się czujesz wdepnąwszy w koszerny krowi placek?

ano, byłeś w Izraelu więc jesteś koszerny:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-20 00:59:34
Autor: brat_olin
Pajdak wrote:

"Grupa Wyszehradzka (V4) - zrzeszenie czterech państw Europy Środkowej - Polski, Czech, Słowacji i Węgier,"

Polaki nie przyjechali, wiec jeno sale swietlicowa
zabukowali:
https://twitter.com/10murzynkow/status/1097991535029817346
Piekne to jest!

--