V40 - na co zwrocic uwage

Data: 2009-03-21 11:06:29
Autor: R.
V40 - na co zwrocic uwage
Witam,

Jade dzisiaj na pierwsze ogledziny V40 (1999 r., 1.9TD). Na co powinienem w pierwszej kolejnosci zwrocic uwage. Auto przyjechalo na kolach z Niemiec.

Pozdrawiam
R.

Data: 2009-03-21 12:35:38
Autor: Arek M
V40 - na co zwrocic uwage

0 (1999 r., 1.9TD)
..... ojojojojoj........
;)

Poczytaj www.v40.pl pod kątem historii związanych z tym silnikiem - może   Co przejdzie ;) To silnik żabojadów, wiec dzieje sie tam wiele...

--
PozdrawiAM!
volvo S60D5

Data: 2009-03-23 09:52:29
Autor: Mikolaj Rydzewski
V40 - na co zwrocic uwage
Arek M wrote:
Poczytaj www.v40.pl pod kątem historii związanych z tym silnikiem - może  Co przejdzie ;) To silnik żabojadów, wiec dzieje sie tam wiele...

Mam rocznik 2003 (1.9D) i nie powiem zlego slowa o tym samochodzie.
Tylko jak dla mnie w srodku jest troche za ciasny.
I niestety przod jest bardzo nisko zawieszony - bardzo latwo przytrzec o kraweznik.

Data: 2009-03-21 18:03:13
Autor: Rafał Zawierta
V40 - na co zwrocic uwage
[...]
Sam sobie odpowiem - na rdzę.
Oglądany egzemplarz był tak przeżarty, że palce na wylot w progach można było przeciskać.

Z innych bajerów miał jedne drzwi w nieco innym kolorze niż reszta (tego w ogłoszeniu nie było) i lakier schodzący z maski (a to akurat sprzedający jasno napisał).

R.

Data: 2009-03-21 20:33:35
Autor: Michał
V40 - na co zwrocic uwage
Na co powinienem w pierwszej kolejnosci zwrocic uwage.

na s60 ;)

Data: 2009-03-21 22:10:14
Autor: verso
V40 - na co zwrocic uwage

Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq3iuu$1uv$1inews.gazeta.pl...
Na co powinienem w pierwszej kolejnosci zwrocic uwage.

na s60 ;)

ale to chyba nie kombiak co?
Moj znajomy tez napalil sie na V40 diesla po 2000 roku.
Rozgadywac mu?

Data: 2009-03-21 21:19:39
Autor: Michał
V40 - na co zwrocic uwage
> na s60 ;)

ale to chyba nie kombiak co?
Moj znajomy tez napalil sie na V40 diesla po 2000 roku.
Rozgadywac mu?

nie, bardziej mi chodziło o to żeby rzucic okiem na s60
bo dużo dużo lepsze auto jest - tylko włąsnie na allegro zobaczyłem że cena jednak ostro skacze do góry :)

pozdrawiam.

--

V40 - na co zwrocic uwage