VARTA czy CENTRA?

Data: 2014-10-13 23:13:52
Autor: neelix
VARTA czy CENTRA?

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:543c334b$0$16536$65785112news.neostrada.pl...
Powinienem kupić na zimę nowy akumulator do Uno. Teraz mam Centrę Futura 53
Ah. Pojawiły się nowe Varty Dynamic (podobno z Niemiec) np. Silver 54 Ah.
Wcześniej miałem Varty - z korkami. Maluchy chodziły na Vartach i Uno też.
Można było kontrolować poziom elektrolitu. Nie mam złych wspomnień. Drugie
auto ma ponad 6-letnią już bezobsługową Vartę. Ostatnio zbadali w serwisie i
na wydruku jest Good Battery. Centra ma oko magiczne, które robi się białe,
o czym już pisałem, chociaż 4 lata będzie za 2 dni. Oko dla mnie jest
wygodne, bo nie muszę latać z miernikiem, ale czy aku nie za wcześnie pada i
warto zmienić na innego producenta? Gdyby Varta miała oko to bym się mniej
zastanawiał. Trochę kusi mnie Varta, tylko czy nie jest zbyt zaawansowana do
starego auta?  Gwarancja Varty-2 lata, Centry-3 lata, ale jak wytrzymują ok.
4 lat to nie ma to większego znaczenia. Centra w jednym ze sklepów kosztuje
np. 275 zł a Varta 260 zł. Co o tym sądzicie?

neelix

VARTA czy CENTRA?