VAT 25%, skladka do OFE - 0%, koniec ulgi internetowej...

Data: 2011-10-11 14:44:48
Autor: raff
VAT 25%, skladka do OFE - 0%, koniec ulgi internetowej...
No to przygotujcie sie chlopaki. Chcieliscie Tuska, to teraz zobaczycie jak Polska byla rzadzona przez ostatnie 4 lata.

Zakladac gogle, trzymac sie foteli.

Spoleczenstwo chcialo Tuska to teraz bedzie mialo noz na gardle, hehe.

R.

Data: 2011-10-11 16:20:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-11 14:44, raff pisze:
[...]

I bardzo dobrze.. Raz na zawsze powinno się skończyć z tymi wszystkimi ulgami. Precz z świętymi krowami.

Data: 2011-10-11 17:50:14
Autor: 'He®Sk'
On Tue, 11 Oct 2011 16:20:55 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Zakladac gogle, trzymac sie foteli.
>
> Spoleczenstwo chcialo Tuska to teraz bedzie mialo noz na gardle, hehe.

I bardzo dobrze.. Raz na zawsze powinno się skończyć z tymi wszystkimi ulgami. Precz z ¶więtymi krowami.

 tez jestem za likwidacja przywilejow i ulg.  niby dlaczego mam placic na dzieciorobow i innych "potrzebujacych",
 ktorzy praca sie nie skalali albo doplacac facetowi od papryki?
 po cholere ulga internetowa? dostep do internetu jest powszechny.
 rozumiem, ze na etapie rozwoju sieci taka ulga mobilizowala do
 wykladania pieniedzy na lacze ale teraz? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

VAT 25%, skladka do OFE - 0%, koniec ulgi internetowej...