VAT-26 zmiana przeznaczenia pojazdu osobowego

Data: 2014-04-27 16:32:43
Autor: Marian Paździoch
VAT-26 zmiana przeznaczenia pojazdu osobowego
Witam,
kupiłem niedawno samochód osobowy w celu wykorzystywania go wyłącznie w działalności gospodarczej. Złożyłem zatem druk vat-26 z odpowiednią informacją. Trochę się jednak przeliczyłem i nie wiedziałem, że będzie tyle problemów z wypełnianiem ewidencji przebiegu i pilnowaniem pracowników. Dla świętego spokoju chciałbym zmienić przeznaczenie na cykl mieszany. Dodam, że vat26 składałem w kwietniu tak więc żadna faktura związana z tym pojazem nie została jeszcze rozliczona. Czy wystarczy, że złożę teraz druk zmieniający przeznaczenie pojazdu i wszystko za kwiecień rozliczę z 50% odliczeniem vat zamiast 100?

Marian

VAT-26 zmiana przeznaczenia pojazdu osobowego