VAT-7 przez internet bez e-podpisu

Data: 2012-10-12 07:47:49
Autor: Greg
VAT-7 przez internet bez e-podpisu
Od października można składać VAT-7 przez internet przez program e-deklaracje. Jednak docierają do mnie sprzeczne informacje. Jedni piszą, że można wysyłać już od 1 października (a więc już deklarację za wrzesień):
http://zus.pox.pl/vat/deklaracja-vat-7-moze-byc-skladana-przez-internet-bez-uzycia-e-podpisu.htm

Inni, że tak wysłać będzie można dopiero deklarację ZA październik:
http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/642830,od_pazdziernika_przedsiebiorca_rozliczy_podatki_bez_wizyty_w_urzedzie.html

Tu jest rozporządzenie:
http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20120001083&type=2

Wydaje mi się, że jednak ta pierwsza opcja (od 1 października, a więc już deklarację za wrzesień). Ale chciałbym się upewnić.

Data: 2012-10-13 10:15:39
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 12 Oct 2012, Greg wrote:

[...]

  Formalnie rzecz biorąc, nie napisali że "dopiero".
  :D

Tu jest rozporządzenie:
http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20120001083&type=2

Wydaje mi się, że jednak ta pierwsza opcja (od 1 października, a więc już deklarację za wrzesień).

  Na mój rozum wszystko co jest składane po 1. października, w tym korekty
za okresy od 1.I.2011.
  Trudno tylko powiedzieć czy skarbówkom "system przyjmie" :]

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-10-13 15:06:20
Autor: Lukasz
[...]

Najlepiej sprawdzić to doświadczalnie ;) Wysłać rozliczenie np. 23 i sprawdzić czy dostanie się UPO. Jeśli tak to rozliczenie jest ok, jeśli będzie jakiś błąd to trzeba będzie wydrukować i dostarczyć/wysłać do 25. Na mój gust powinno już wszystko działać. Korekty za wcześniejsze okresy rozliczeniowy niby można składać, więc nie widzę powodu dlaczego nie miałby system przyjąć deklaracji za wrzesień czy 3 kwartał.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-15 14:57:05
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail gregbukgreg@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Od października można składać VAT-7 przez internet przez program
e-deklaracje.

niby prosta rzecz a cieszy? Ofensywa po drugim expose??? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

Data: 2012-10-15 18:42:20
Autor: Andrzej Kłos
[OT] VAT-7 przez internet bez e-podpisu
Budzik pisze:

niby prosta rzecz a cieszy? Ofensywa po drugim expose??? ;-)

Nie dajmy się zbiorowo ogłupić: expose to expose, wygłaszane zazwyczaj po powołaniu nowego rządu. Drugie expose to tak jakby powiedzieć po pierwsze primo, po drugie primo. Ale... jeżeliby nawet zmienić zasady i uznać tę przemowę za expose, to dla mało pamiętliwych: to jest numer trzy a nie dwa. I dla tych mało pamiętliwych drobny cytat z "pierwszego" expose:

"Naczelną zasadą polityki finansowej mojego rządu będzie w związku z tym
stopniowe obniżanie podatków i innych danin publicznych. Dotyczy to i
musi dotyczyć wszystkich. I tych mniej zamożnych i tych bogatszych.
Wszyscy mają prawo do tego, aby państwo przyjęło wreszcie kierunek na
obniżanie podatków i danin publicznych. Będziemy prowadzili tę politykę
rozważnie, to musi być rozważny marsz. Ale chcę, aby to był marsz zawsze
w jednym kierunku, zawsze w kierunku niższych podatków i zawsze w
kierunku rezygnacji z nadmiernych, często zbędnych danin publicznych,
jakie obywatel płaci na rzecz administracji."

andy_nek

Data: 2012-10-15 19:11:33
Autor: Piotrek
On 2012-10-15 18:42, Andrzej Kłos wrote:
[...]

[...]

Ojtamojtam! Nikt Ci nie da tyle, ile my Ci obiecamy ;-)

Piotrek

Data: 2012-10-15 19:40:08
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-10-15 18:42, Andrzej Kłos pisze:
Budzik pisze:

niby prosta rzecz a cieszy? Ofensywa po drugim expose??? ;-)

Nie dajmy się zbiorowo ogłupić: expose to expose, wygłaszane zazwyczaj
po powołaniu nowego rządu. Drugie expose to tak jakby powiedzieć po

Skoro OT, to mnie się kojarzy ->
"druga defloracja" :)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-17 08:57:46
Autor: Budzik
[OT] VAT-7 przez internet bez e-podpisu
Użytkownik Andrzej Kłos andy.klos@wp.pl ...

niby prosta rzecz a cieszy? Ofensywa po drugim expose??? ;-)

Nie dajmy się zbiorowo ogłupić:

zgadzam się. Nie dajmy się i zauważajmy emotikony!

Data: 2012-10-18 13:47:53
Autor: radekp@konto.pl
VAT-7 przez internet bez e-podpisu
Fri, 12 Oct 2012 07:47:49 -0700 (PDT), w
<7dd6b3c7-02ca-4ab6-a415-62c9165b5c7d@googlegroups.com>, Greg
<gregbukgreg@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Podłączę się z zapytaniem - jak to zrobić?

Wypełniłem ten interaktywny formularz VAT-7 (wtyczkę teoretycznie mam
zainstalowaną) i co dalej? Nie widzę żadnej "wyślij". Broszura MF nie jest
pomocna.

Data: 2012-10-18 14:49:24
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-10-18, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

[...]

[...]

Próbowałeś przez aplikację e-Deklaracje Desktop?
ZTCP to wtyczka Adobe jest do podpisywanych dokumentów.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-10-18 18:35:16
Autor: Tom N

On 2012-10-18, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

[...]

[...]

Ja próbowałem (nie wysłałem, bo na odszukanie odpowiednie kwoty za 2010 jest
jeszcze trochu czasu :D) i wygląda, że działa, ba nawet mi dane w pierwszych
sekcjach powypełniało na podstawie składanych wcześniej pitów rocznych
(znaczy się pobranych UPO, bo wysyłałem z programu PITy OIDP)

--
'Tom N'

Data: 2012-10-19 11:43:48
Autor: radekp@konto.pl
VAT-7 przez internet bez e-podpisu
Thu, 18 Oct 2012 14:49:24 +0200, w <slrnk7vumk.mt4.proteus@pl-test.org>,

On 2012-10-18, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

[...]

> [...]
> pomocna.

Próbowałeś przez aplikację e-Deklaracje Desktop?
ZTCP to wtyczka Adobe jest do podpisywanych dokumentów.

Nie, ale w końcu kliknąłem w Rozszerzone (czy jakoś tak) w oknie Adobe i
poszło. UPO otrzymałem.

VAT-7 przez internet bez e-podpisu