VAT-7 przez internet bez e-podpisu

Data: 2012-10-18 13:47:53
Autor: radekp@konto.pl
VAT-7 przez internet bez e-podpisu
Fri, 12 Oct 2012 07:47:49 -0700 (PDT), w
<7dd6b3c7-02ca-4ab6-a415-62c9165b5c7d@googlegroups.com>, Greg
<gregbukgreg@gmail.com> napisał(-a):

[...]

Podłączę się z zapytaniem - jak to zrobić?

Wypełniłem ten interaktywny formularz VAT-7 (wtyczkę teoretycznie mam
zainstalowaną) i co dalej? Nie widzę żadnej "wyślij". Broszura MF nie jest
pomocna.

Data: 2012-10-18 14:49:24
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-10-18, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

[...]

[...]

Próbowałeś przez aplikację e-Deklaracje Desktop?
ZTCP to wtyczka Adobe jest do podpisywanych dokumentów.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-10-18 18:35:16
Autor: Tom N

On 2012-10-18, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

[...]

[...]

Ja próbowałem (nie wysłałem, bo na odszukanie odpowiednie kwoty za 2010 jest
jeszcze trochu czasu :D) i wygląda, że działa, ba nawet mi dane w pierwszych
sekcjach powypełniało na podstawie składanych wcześniej pitów rocznych
(znaczy się pobranych UPO, bo wysyłałem z programu PITy OIDP)

--
'Tom N'

Data: 2012-10-19 11:43:48
Autor: radekp@konto.pl
VAT-7 przez internet bez e-podpisu
Thu, 18 Oct 2012 14:49:24 +0200, w <slrnk7vumk.mt4.proteus@pl-test.org>,

On 2012-10-18, radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> wrote:

[...]

> [...]
> pomocna.

Próbowałeś przez aplikację e-Deklaracje Desktop?
ZTCP to wtyczka Adobe jest do podpisywanych dokumentów.

Nie, ale w końcu kliknąłem w Rozszerzone (czy jakoś tak) w oknie Adobe i
poszło. UPO otrzymałem.

VAT-7 przez internet bez e-podpisu