VAT 7K - pierwszy raz

Data: 2009-04-27 18:13:44
Autor: MariuszM
VAT 7K - pierwszy raz
Pytanie z serii idiotycznych, ale rzeczywi¶cie nie wiem jak to wpisać.
Czy kwartał za który składamy deklarację ma być wpisany cyfr± arabsk± '1' czy rzymsk± 'I', czy może nie ma to w ogóle znaczenia?

--

pozdrawiam,
MariuszM

Data: 2009-04-27 18:17:37
Autor: Tomek
VAT 7K - pierwszy raz
Dnia 27-04-2009 o 18:13:44 MariuszM <michalskimariuszWYTNIJ@topoczta.onet.pl> napisał(a):

Pytanie z serii idiotycznych, ale rzeczywiście nie wiem jak to wpisać.
Czy kwartał za który składamy deklarację ma być wpisany cyfrą arabską '1'
czy rzymskÄ… 'I', czy moĹĽe nie ma to w ogĂłle znaczenia?

:-) Nie ma znaczenia, a przynajmniej sam pisałem i tak i tak
i za każdym razem w różnych US zwrot przychodził

--
Pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-04-27 18:27:08
Autor: MariuszM
VAT 7K - pierwszy raz
Dzięki.
Zauważyłem też, że w tych nowych drukach chcę PESEL, wcześniej tego nie było. Zastanawiam się po co im w takim razie data urodzenia skoro chcą PESEL. No nic piszę datę urodzenia przecinek i PESEL, niech mają jak chcą :)

--

pozdrawiam,
MariuszM

Data: 2009-04-27 17:08:06
Autor: Wojciech Bancer
VAT 7K - pierwszy raz
On 2009-04-27, MariuszM <michalskimariuszWYTNIJ@TOpoczta.onet.pl> wrote:

[...]

Zauważyłem też, że w tych nowych drukach chcę PESEL, wcze¶niej tego nie było. Zastanawiam się po co im w takim razie data urodzenia skoro chc± PESEL. No nic piszę datę urodzenia przecinek i PESEL, niech maj± jak chc± :)

Zazwyczaj się i to (data ur) prosi do podstawowej weryfikacji (pesela).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-04-27 19:19:41
Autor: MariuszM
VAT 7K - pierwszy raz
Zazwyczaj się i to (data ur) prosi do podstawowej weryfikacji (pesela).

Po co im weryfikacja PESELa?
Jak już chc± tak bardzo nas identyfikować to mam super pomysł: niech każdy obok podpisu kapnie kropelkę swojej krwi i odci¶nie w niej odcisk palca, to będzie jednoznaczna i prawie niemożliwa do podrobienia identyfikacja. Pytanie tylko po co?

--

pozdrawiam,
MariuszM

Data: 2009-04-27 19:39:30
Autor: Liwiusz
VAT 7K - pierwszy raz
MariuszM pisze:
[...]

   Jak wprowadzali NIPy to ¶ciemniali, jak to będzie prosto, że wystarczy będzie podać NIP i już żadnych innych danych nie trzeba będzie, bo będzie wszystko zapisane, deklaracje na pół strony itp. A jest jak jest, jak to w Polsce...

--
Liwiusz

Data: 2009-04-30 00:44:26
Autor: Gotfryd Smolik news
VAT 7K - pierwszy raz
On Mon, 27 Apr 2009, Liwiusz wrote:

 Jak wprowadzali NIPy to ¶ciemniali, jak to będzie prosto, że wystarczy będzie podać NIP i już żadnych innych danych

  Staram się zawsze przy okazji przypominać, że wprowadzanie wielu
różnych numerków uzasadniano wła¶nie tym, że "nie trzeba będzie
trzymać różnych identyfikatorów *RAZEM*"
  Znaczy aby nie dało się na podstawie NIP wyci±gać namiarów o chorobach,
tak dla przykładu, bo "w bazach nie ma być dwu identyfikatorów naraz".
  Jak jest...

A jest jak jest,

  O to to.

pzdr, Gotfryd