VAT-9M - wype?ni? pola 22 i 23?

Data: 2011-02-23 08:40:49
Autor: Fenix
VAT-9M - wype?ni? pola 22 i 23?
Powinienem złożyć VAT-9M w związku z tym, że zakupiłem licencje na
oprogramowanie z zagranicy. Nie wiem tylko czy wypełnić pola 22 i 23
do których jest opis:

"w tym nabycie od podatników podatku od wartości dodanej usług, do
których stosuje się art.28b ustawy"

art.28b ustawy to:

"    Art. 28b.
    1. Miejscem świadczenia usług w przypadku świadczenia usług na
rzecz po-datnika jest miejsce, w którym podatnik będący usługobiorcą
posiada sie-dzibę lub stałe miejsce zamieszkania, z zastrzeżeniem ust..
2-4 oraz art. 28e, art. 28f ust. 1, art. 28g ust. 1, art. 28i, 28j i
28n.
    2010-01-07
    (c)Kancelaria Sejmu s. 40/40
    2. W przypadku gdy usługi są świadczone dla stałego miejsca
prowadzenia działalności podatnika, które znajduje się w innym miejscu
niż jego siedziba lub stałe miejsce zamieszkania, miejscem świadczenia
tych usług jest to sta-łe miejsce prowadzenia działalności.
    3. W przypadku gdy usługobiorca nie posiada siedziby, stałego
miejsca za-mieszkania lub stałego miejsca prowadzenia działalności, o
którym mowa w ust. 2, miejscem świadczenia usług jest miejsce, w
którym zwykle prowadzi on działalność lub w którym ma on miejsce
zwykłego pobytu.
    4. W przypadku świadczenia usług na rzecz podatników, gdy usługi
te prze-znaczone są na cele osobiste podatnika lub jego pracowników, w
tym byłych pracowników, wspólników, udziałowców, akcjonariuszy,
członków spół-dzielni i ich domowników, członków organów stanowiących
osób prawnych lub członków stowarzyszenia, do określenia miejsca
świadczenia stosuje się odpowiednio przepisy art. 28c."

Problem w tym, że nie wiem do końca jak interpretować te przepisy.

Na początek - co to znaczy "z zastrzeżeniem ust. 2-4 oraz art. 28e,
art. 28f ust. 1, art. 28g ust. 1, art. 28i, 28j i 28n."?

Czy to znaczy, że jeżeli stosuje się do mnie któryś z następujących
przepisów: "ust. 2-4 oraz art. 28e, art. 28f ust. 1, art. 28g ust. 1,
art. 28i, 28j i 28n.", to powinienem wypełnić, czy pozostawić puste
pola 22 i 23?

VAT-9M - wype?ni? pola 22 i 23?