VAT=ceny bez zmian

Data: 2010-11-24 15:34:29
Autor: Liwiusz
VAT=ceny bez zmian

Tyle się przetoczyło dyskusji na temat zmiany VAT i zmian cenników, a - tak jak myślałem - operatorzy i tak nie zamierzają podwyższać cen.

Link dotyczy co prawda Orange http://telepolis.pl/news.php?id=19974 ale w przypadku innych abonamentów gsm też już zostało zbyt mało czasu, aby nagle doszło do jakichś masowych zmian.

"Grupa TP weźmie na siebie podwyżkę VAT od nowego roku. To już pewne w większości usług i abonamentów w Orange, podobnie będzie najprawdopodobniej z neostradą tp."

--
Liwiusz

Data: 2010-11-24 16:35:31
Autor: dizel
VAT=ceny bez zmian
On Wed, 24 Nov 2010 15:34:29 +0100, Liwiusz
<lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Tyle się przetoczyło dyskusji na temat zmiany VAT i zmian cenników, a - tak jak my¶lałem - operatorzy i tak nie zamierzaj± podwyższać cen.

Link dotyczy co prawda Orange http://telepolis.pl/news.php?id=19974 ale w przypadku innych abonamentów gsm też już zostało zbyt mało czasu, aby nagle doszło do jakich¶ masowych zmian.

"Grupa TP weĽmie na siebie podwyżkę VAT od nowego roku. To już pewne w większo¶ci usług i abonamentów w Orange, podobnie będzie najprawdopodobniej z neostrad± tp."

no niekoniecznie play się zastanawia:
http://telepolis.pl/news.php?id=19975

VAT=ceny bez zmian