VAT - czy być vatowcem?

Data: 2009-10-01 06:41:34
Autor: bary white
VAT - czy być vatowcem?
czy muszę i jeżeli tak, to czy warto zostać vatowcem prowadząc firmę
świadczącą usługi w zakresie IT, e-commerce (serwisy i sklepy
internetowe)? Jeżeli tak - jaka jest stawka vat na takie usługi - 22%?

Data: 2009-10-01 15:54:39
Autor: Liwiusz
VAT - czy być vatowcem?
bary white pisze:
czy muszę i jeżeli tak, to czy warto zostać vatowcem prowadząc firmę
świadczącą usługi w zakresie IT, e-commerce (serwisy i sklepy
internetowe)? Jeżeli tak - jaka jest stawka vat na takie usługi - 22%?

   Usługi będą świadczone dla innych firm-vatowców (wtedy się opłaca), czy nie (wtedy się nie opłaca)?

--
Liwiusz

Data: 2009-10-01 15:56:47
Autor: Tomek
VAT - czy być vatowcem?
Dnia 01-10-2009 o 15:54:39 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

bary white pisze:
[...]

Nie wiem czy jest alternatywa - po ostatniej nowelizacji ustawy i  rozporzązenia,
każde doradztwo podlega pod VAT.

--
Tomek

Data: 2009-10-01 07:02:08
Autor: bary white
VAT - czy być vatowcem?
On 1 Paź, 15:56, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:
Dnia 01-10-2009 o 15:54:39 Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> czy nie (wtedy się nie opłaca)?

Nie wiem czy jest alternatywa - po ostatniej nowelizacji ustawy i

czasem usługi będą świadczone osóbom prywatnym lub stoważyszeniom,
organizacjom i klubom, ale raczej głównie firmom

Data: 2009-10-01 18:19:00
Autor: SDD
VAT - czy być vatowcem?

Użytkownik "bary white" <jimmie0@wp.pl> napisał w wiadomości news:a0dec87b-1e7f-469e-a08f-64cd8283c3ff37g2000yqm.googlegroups.com...
On 1 Paź, 15:56, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:

stoważyszeniom,

Na pewno sie oplaca kupic slownik ortograficzny - a ze ksiazki maja 0% VAT (czy sa zwolnione), to w sumie zarowno jako VATowiec, czy jako nieVATowiec, cene slownika wrzucisz sobie w calosci w koszty (no chyba, ze bedziesz na ryczalcie).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-10-01 19:25:00
Autor: JS
VAT - czy być vatowcem?
popieram
Jacek

Data: 2009-10-02 20:56:41
Autor: Brontol
VAT - czy być vatowcem?
W dniu 2009-10-01 18:19, SDD mozolnie wystukał(a):
[...]

Przygarniał kocioł garnkowi. Sam przejdź na VAT i wreszcie ten słownik wrzucić w koszty.

Brontol

  /Odpowiadając na priv zamień p w adresie/

Data: 2009-10-05 02:20:07
Autor: bary white
VAT - czy być vatowcem?
On 1 Paź, 18:19, "SDD" <sddwyt...@towszechwiedza.pl> wrote:
Użytkownik "bary white" <jimm...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:a0dec87b-1e7f-469e-a08f-64cd8283c3ff37g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

cene slownika wrzucisz sobie w calosci w koszty (no chyba, ze bedziesz na

Pewnie poczułeś się lepiej jak mi przygadałeś, wujku od ciętej
riposty.
Ja nie piszę VATowiec, ty nie używasz polskich znaków, ale nie każę ci
kupować słownika.

VAT - czy być vatowcem?