VAT - klika podstawowych kwestii

Data: 2009-08-01 15:15:46
Autor: SDD
VAT - klika podstawowych kwestii

Użytkownik "Rafał Kowalczyk" <r.kowalczyk.gamedev@gmail.com> napisał w wiadomości news:1775232c-708b-40c5-a6d9-9dc621968c5526g2000yqk.googlegroups.com...
1. Załóżmy, że miesięcznie moja firma generuje przychód 1000 zł
(powiedzmy, że za 1000 zł sprzedałem jeden program komputerowy w
miesiącu) i nie mam żadnych kosztów. Po odliczeniu podatku dochodowego
i składek ZUS zostaje mi do ręki około 700 zł. Czy podatek VAT należny
zapłacę od kwoty 1000zł, czy 700zł?

VAT placi sie od ovatowanego przychodu, a pomniejsza o VAT od ovatowanych kosztow.
Podatek dochodowy czy skladki ZUS ovatowanym kosztem nie sa (w wiekszosci wogole nie sa zadnym kosztem)..

Pozdrawiam
SDD

VAT - klika podstawowych kwestii