VAT na kwiaty doniczkowe i cięte

Data: 2011-01-01 14:25:52
Autor: Zephyr
VAT na kwiaty doniczkowe i cięte
Czy ktos wie jaki VAT na kwiaty doniczkowe i ciete?

Co do doniczkowych to trzeba experta, doniczkowe zawsze klasyfikowałem jako 01.12.21, obecnie bedzie to kod 01.30.10, a ten kod znajduje się w Załaczniku nr 2 Ustawy o Vat, czyli w wykazie od dostaw i świadczenia których towarów i usług przysługuje zryczałtowany zwrot vat. Co to w ogóle oznacza, nie mam pojęcia, czyli że co? Może to ktoś zinterpretować? to dotyczy rolników (faktura RR)??

W załączniku nr 10 towary ze stawką 5 % w poz 1 jest za WYJĄTKIEM
8) pozostałych roślin innych niż wieloletnie (PKWiU 01.19) , tego wyłączenia nie ma w zał nr 3 towary ze stawką 7 %( a więć okresowo 8%) w poz 1

Jeszcze co do ciętych: załacznik nr 3 mówi WYKAZ TOWARÓW OPODATKOWANYCH STAWKĄ PODATKU W WYSOKOŚCI 5%

Poz.
Symbol PKWiU
Nazwa towaru (grupy towarów)

8) pozostałych roślin innych niż wieloletnie (PKWiU 01.19)

gubie się....

Data: 2011-01-02 21:46:59
Autor: Dariusz Domagała
VAT na kwiaty doniczkowe i cięte
8% niestety

PKWiU 01.19 własnie powoduje 'wylot' z 5%

Darek

VAT na kwiaty doniczkowe i cięte