VAT od paliwa-s.ciezarowy

Data: 2009-12-29 19:29:15
Autor: AnaxWRC
VAT od paliwa-s.ciezarowy
hej , mam zagwozdke:
kupilem uzywany samochod volvo v70- kombi, bez kratki. Za posrednictwem leasingu z komisu sprowadzajacego samochody z zagranicy- poleasingowe.. Samochod ma w dowodzie wpis ze jest ciezarowy, ladownosci ponad 500 kg. Z tego co czytam tu i tam, zeby odliczac VAT samochod powinien miec poza wpisem w dowodzie- homologacje. Samchod juz zza granicy byl najprawdopodobniej sprowadzony jako ciezarowy, w kazdym razie w dowodzie ma "ciezarowy". Nie mam do nmiego zadnych papierow, bo wlascicielem jest leasing, ktory przyznal leasing na samochod ciezarowy i zarejestrowal ten pojazd tez jako ciezarowy :)
no i pytanie:
czy ja mam sie starac o homologacje w nie moim samochodzie? czy wystarczy mi umowa leasingowa, na podstawie ktorej korzystam z samochodu ciezarowego, wiec i odliczam VAT od paliwka.
KPiR,VAT

pzdr
przedsylwestrowo
Anax