VAT od zakupu auta i VAT od paliwa

Data: 2014-08-12 20:53:41
Autor: Krzychu
VAT od zakupu auta i VAT od paliwa
Witam!

Przypadkiem na stronie skody znalazłem taką informację:
http://www.skoda-auto.pl/oferta/pages/odlicz-vat.aspx

"Samochody posiadają homologację ciężarową N1 na podstawie dyrektywy 2007/46/WE i jego dopuszczalna ładowność wynosi powyżej 500 kg. W takim pojeździe nie ma konieczności instalowania przegrody (kratki)...."

Czy w świetle aktualnych przepisów faktycznie mogę odliczyć cały VAT od zakupu? Ewentualnie cały VAT od każdej raty leasingu?
A co z paliwem? Jeżeli nie chcę prowadzić ewidencji przebiegu to 50% od zdaje się lipca 2015?

VAT od zakupu auta i VAT od paliwa