VAT poza granicami polski

Data: 2010-03-19 21:21:51
Autor: toolpusher
VAT poza granicami polski
Witam,
Jestem VAT'owcem i świdczę usługi konsultingowe dla pewnej firmy polskiej na Słowacji. Firma ma oddział na Słowacji wobec czego ja musze pisać FV na słowacki oddział.
Jak jest wtedy z VAT'em?
Z tego co wiem mam 2 możliwości:
-zarejestrować się do VAT na Słowacji.
-pisać faktury z 0 VAT.
Jestem na KPiR jak wtedy będzie z wrzucaniem w koszty. Jeżeli kupię samochód na firmę w Polsce to mogę sobie odliczyć VAT w Polsce (będe z Vat'em na minusie?)
A dochodowy będe płacił jak do tej pory?
Zaznaczam, że nie będę miał innych przychodów w Polsce tylko ze Słowacji.

Piotr

VAT poza granicami polski