VAT w wirtualnym swiecie

Data: 2009-06-18 14:00:45
Autor: MarkX
VAT w wirtualnym swiecie

Użytkownik "JacekS" <info@podex.com.pl> napisał w wiadomości news:h16r9q$6fc$1achot.icm.edu.pl...
Witam miło i przedstawiam swój problem podatkowy bo wydaje mi się ciekawy, a nie ukrywam, że zależy od niego los mojej rodziny.

Zajmuję się handlem wirtulana waluta (możemy ją określić jak wirtulane przedmioty) w internetowej grze. Wygląda to banalnie prosto - skupuję ją od graczy (osoby fizyczne) płacąc im zwykłymi przelewami lub w ostatecznosci od producenta gry. Odsprzedaję ją następnie z zyskiem, powiedzmy 20%, innym graczom płacącym mi poprzez dotpay.

Mnie interesuje bardzo, jak ewidencjonujesz zakup tej wirtualnej waluty od prywatnych osob? Chodzi mi o ew. kontrole z US.

pozdrawiam
MarkX

VAT w wirtualnym swiecie