Data: 2010-03-19 17:02:59 | |
Autor: Maciej Prażucha | |
VAT1 Renault kangoo | |
Witam,
Kupilem z niemiec kangoo ciezarowy, w brief wbite lkw. Przedni rzad siedzen, kratka. Auto wyjatkowo mi pasuje - otwierana krata, skladane siedzenie pasazera - mozna przewiezc drabine itp. Jednak jak sie okazuje moge miec problem z vat1. Jezeli nie uda mi sie dostac vat aby odpisywac paliwo to zakup tego auta jest dla mnie zbyt duzym i niepotrzebnym wydatkiem. Po przejechaniu przez 3 okregowe stacje kontroli pojazdow, mam 4 rozne wersje badania technicznego. W jednym musze miec jakies dodatkowe papeiry o homologacji przez producenta. W drugiej chca papier na homologacje kraty W trzeciej jest problem z krata - nie spelnia warunku pelnej zabudowy do 80% wysokosci siedzenia Caly problem rozbija sie o homologacje. Auto typowo ciezarowe - przedni rzad siedzen i paka, brak mocowan pod fotele, pasy na tyl. paka wyglada mniej wiecej tak: http://pictures.trader.pl/pictures/original/7/1f/6f/b4649ef0eed84425812ef6461dcd172c.jpg Czy ktos z Was zalatwial wszystkie papiery na vat1? Badanie techniczne itp? Z tego co sie dowiedzialem to najwazniejsze jest: przy pierwsyzm, przegladzie zebym dostal wpis ze to van albo wielozadawniowy. Przy drugim badaniu o wpis vat zeby krata spelniala warunki. Wszystkie auta typu kubistar, kangoo czy berlingo wystepowalo w takiej formie ciezarowej. Czemu stwarzane sa problemy w autach typowo dostawczysz z jednym rzadem siedzen? Jezeli nie uda mi sie to sprzedaje i szukam czegos z wbitym vat1. Tylko wychodzi na to ze kangoo 2000r w takiej wersji z vatem moge nie dostac... Dziekuje za wszystkie rady Post wysylam drugi raz, poprzednio na pl.misc.samochody polecili mi tutaj.. -- Maciej Prażucha http://www.tarniny.pl maciek@tarniny.pl |
|
Data: 2010-03-24 20:12:14 | |
Autor: turczy | |
VAT1 Renault kangoo | |
Spróbuj od renault wydostać homologację auta (kopię)i wtedy zobacz co w niej będzie.
Być może problem wcale nie istnieje. W homologacji pewnie jest co trzeba a jeśli ten model auta był sprzedawany rónierz w pl to homologacja powinnna być dostępna w naszej wersji językowej Nie wiem tylko jak zmobilizować ich do pomocy:) W fiacie jest coś takiego jak linia telefoniczna producenta (ciao fiat) i tam załatwiają różne dziwne sprawy. W salonie pewnie będa próbowali cię spuścić na drzewo... powodzenia Arek |
|