VATÓWKI PANCERZEM POTUSKÓW

Data: 2010-08-05 13:40:09
Autor: Panslavista
VATÓWKI PANCERZEM POTUSKÓW
VATOWANIE  podniesie ceny żywności o 100%.

Data: 2010-08-05 13:58:14
Autor: Zahir

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c5aa324$0$2591$65785112news.neostrada.pl...
VATOWANIE  podniesie ceny żywności o 100%.

Nieprawda!  O 199%!!! Jest to dokładnie wyliczone przez niezależny super-rząd PiS.

--

Zahir

Data: 2010-08-05 14:22:45
Autor: Panslavista

"Zahir" <sahibzahir@gmail.com> wrote in message news:4c5aa754$0$2600$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W przyszłym roku porozmawiamy, gdy weźmiewsz swoją wyschłą torbę w rękę.

Data: 2010-08-05 14:26:27
Autor: Zahir

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c5aad20$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie mam "wyschłej" torby ;-). Ty masz? Cóż lata lecą!

--

Zahir

Data: 2010-08-05 14:45:42
Autor: Panslavista
"Zahir" <sahibzahir@gmail.com> wrote in message news:4c5aadf1$0$19163$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ja robię przetworu teraz. A ty poczekaj do czasu aż ci podwatują. Na 100% torba ci wyschnie.
Bo stać ciebie będzie w domu tylko na dania z produkcji Chujni, a nie na polską żywność.

Data: 2010-08-05 14:50:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c5ab280$0$2586> Ja robię przetworu teraz. A ty poczekaj do czasu aż ci podwatują. Na 100%
torba ci wyschnie.
Bo stać ciebie będzie w domu tylko na dania z produkcji Chujni, a nie na polską żywność.

Żywność nie zdrożeje z powodu zmian w podatku VAT - twierdzi rząd. I się nie myli. Sprawdziliśmy to na przykładzie koszyka podstawowych artykułów spożywczych. Ich cenę na początku przyszłego roku, czyli w momencie wprowadzenia nowych stawek podatku VAT, oszacowaliśmy na podstawie trendów rynkowych oraz prognozy producentów i hurtowników.
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/298026,oto-skutki-podniesienia-vat-policzylismy-to.html

Data: 2010-08-05 15:10:28
Autor: jadrys
[...]

Jak to nie podaje fałszu? Przecież gospodarka to system naczyń połączonych - np. podniesiesz ceny paliw, automatycznie drożeje wszystko.

Data: 2010-08-05 15:23:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3ed8g$hja$1news.onet.pl...

[...]

Nie ja to wyliczałem. Są mądrzejsi w tych wyliczeniach.
Ale tak na chłopski rozum: budżet ma zyskać ok. 5 miliardów na vacie. Ile to na jednego Polaka?

Data: 2010-08-05 15:26:27
Autor: Panslavista

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c5abb5c$1news.home.net.pl...

[...]

Starczy na samoloty (i na paliwo do nich) dla VIPów?

Data: 2010-08-05 15:30:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4c5abc0e$0$2591$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wekslujesz. Nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie.

Data: 2010-08-05 16:12:56
Autor: Panslavista
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c5abcf6$1news.home.net.pl...

[...]

Podaj mi dokładną liczbę Polaków.
Bo twoje pytanie jest GWno warte, tak jak rachuby POtusków.

Data: 2010-08-05 18:39:06
Autor: Panslavista

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c5ac856$1news.home.net.pl...

[...]

To są obywatele a i w kraju ich nie mna tylu. Pytałem o Polaków.

Data: 2010-08-05 15:32:23
Autor: jadrys
[...]

Są mądrzejsi ale w mieszaniu w głowach podatnika.
No właśnie, - coś tu nie gra w tych wyliczeniach.

Data: 2010-08-06 08:42:02
Autor: jadrys
[...]

Przyznam że nie chce mi się w to wnikać.

Data: 2010-08-05 16:40:14
Autor: :heŽsk:
VATÓWKI PANCERZEM POTUSKÓW
On Thu, 5 Aug 2010 14:50:11 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

Żywność nie zdrożeje z powodu zmian w podatku VAT - twierdzi rząd.

 i ma racje. zywnosc zdrozeje poprzez podniesienie cen przez
 sprzedawcow i calego lancuszka pokarmowego. proponowalem juz,
 ustawowo skrocic lancuch posrednikow...

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2010-08-05 18:44:27
Autor: Panslavista

<bogdanid@sz.home.pl> wrote:

[...]

    Jak skrócisz drogę zboża od rolnika do piekarza?  Paliwo - do traktora, młyna, piekarni, prąd - wiadomo, nawozy i chemia wiadomo, transport na wszystkich szczeblach i sklepy.
    To tylko przykład na chlebie...
    Nawet z komina tego nie widać, a historia tego nie uczy...

Data: 2010-08-05 19:17:29
Autor: :heŽsk:
VATÓWKI PANCERZEM POTUSKÓW
On Thu, 5 Aug 2010 18:44:27 +0200, "Panslavista" <prawusek@interia.pl>
wrote:

> i ma racje. zywnosc zdrozeje poprzez podniesienie cen przez
> sprzedawcow i calego lancuszka pokarmowego. proponowalem juz,
> ustawowo skrocic lancuch posrednikow...

    Jak skrócisz drogę zboża od rolnika do piekarza?

 likwidujac/ograniczajac kolejnych posrednikow "hurtowych"

Paliwo - do traktora,

 wlasnie, ON kosztuje prawie tyle samo co Pb. Dlaczego ?

młyna, piekarni,

[...]

 zanim chleb trafi na polki przechodzi przez wiele rak posrednikow
 typu hurtownie-hurtownie-hurtownie. na kazdym etapie doliczany
 jest zysk posrednika. ile kosztuje kg miesa w skupie a ile z lady
 chlodniczej biorac pod uwage, ze z kg miesa robi sie 2 kg szynki.

    Nawet z komina tego nie widać, a historia tego nie uczy...

 zauwaz np przeceny w roznej masci marketach. cena nizsza o 70%,
 a i tak jeszcze sie oplaca. czujesz temat ?

Data: 2010-08-05 13:41:23
Autor: precz z PO
:heŽsk: pisze:

 zanim chleb trafi na polki przechodzi przez wiele rak posrednikow
 typu hurtownie-hurtownie-hurtownie.

Słusznie, każdy polski sklep spożywczy, sprowadza chleb z Chin
za pośrednictwem łańcuszka pośredników :) I takim durniom jak
hesk przysługuje prawo decydowania kto powinien sprawować
władzę w Polsce.

 zauwaz np przeceny w roznej masci marketach. cena nizsza o 70%,
 a i tak jeszcze sie oplaca. czujesz temat ?

Przeceny towarów o 70% zdarzają się tylko i wyłącznie w twojej
wyobraźni ale nie w sklepach. Nie łap się durniu za tematy
których nie znasz i nie rozumiesz.

VATÓWKI PANCERZEM POTUSKÓW