VDO MC 1.0 przewodowy

Data: 2013-05-20 02:47:23
Autor: tadeklodz
VDO MC 1.0 przewodowy
wyzerowałem ww licznik prawym przyciskiem a następnie udałem się bicyklem do pracy. Pokazuje prędkość ,czas jazdy i inne rzeczy ALE nie pokazuje czasu postoju np na światłach. Cały czas jest 0000. Pytanie czy trzeba coś zmienić w ustawieniach czy wysyłać licznik do dystrybutora / Harfa/ jako zepsuty?

Data: 2013-05-20 14:25:18
Autor: Desoft
VDO MC 1.0 przewodowy

Użytkownik <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:a867a9e3-b463-4c76-8cd0-705ddeb2fd0cgooglegroups.com...
[...]

Mam taki sam. Gdzie ma pokazywanie czasu postoju?

--
Desoft

Data: 2013-05-20 09:56:30
Autor: tadeklodz
VDO MC 1.0 przewodowy

Mam taki sam. Gdzie ma pokazywanie czasu postoju?
naciskasz lewy przycisk masz dyst. częściowy
naciskasz drugi raz masz czas jazdy
naciskasz trzeci raz masz prędkość średnią
naciskasz czwarty raz masz czas stop to pokazuje czas przerw w jeździe: światła, itp

-- Desoft

Data: 2013-05-20 20:25:28
Autor: Desoft
VDO MC 1.0 przewodowy
[...]

Popsułeś mi licznik.
Naciskam czwarty raz i mam czas start-stop. Czyli stoper. Mierzy czas od momentu włączenia do wyłączenia.
Włacza się  go przez krótkie naciśnięcie lewego i prawego klawisza jednocześnie (tak samo się wyłącza) miga wtedy ikonka zegarka nad procentami.

Odliczanie tego czasu jest niezależne od wszystkiego, żadne parametry jazdy nie mają na niego wpływu.

Gdy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcję

--
Desoft

Data: 2013-05-21 12:52:38
Autor: tadeklodz
VDO MC 1.0 przewodowy

Gdy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcjďż˝

Desoft

problem w tym że instrukcji nie mogę znaleźć Zobaczę czy Twoje rady są skuteczne. Póki co dziękuję bardzo

Data: 2013-05-21 22:11:36
Autor: Desoft
VDO MC 1.0 przewodowy

Użytkownik <tadeklodz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e348fdb9-4b24-4955-ad44-707bdbe81be8googlegroups.com...

Gdy wszystko zawiedzie, przeczytaj instrukcjďż˝

Desoft

problem w tym że instrukcji nie mogę znaleźć Zobaczę czy Twoje rady są skuteczne. Póki co dziękuję bardzo

google    mc 1.0 pdf
Skuteczne? pisałem naciskając klawisze na liczniku...

--
Desoft

Data: 2013-05-21 13:18:01
Autor: tadeklodz
VDO MC 1.0 przewodowy

google    mc 1.0 pdf

Skuteczne? pisałem naciskając klawisze na liczniku...
  w takim razie okazałem się tłukiem. Cały czas myślałem że jest to czas przerw w czasie jazdy i niespecjalnie się tym interesowałem.

Data: 2013-05-22 08:44:47
Autor: SN .. AP
VDO MC 1.0 przewodowy
mam ten licznik - jesli chcesz zliczac tez czas postoju np. jadac wyscig gdzie trafia ci sie przejazd pkp lub stoisz na bufecie pijac picie i jedzac ciasto :D
 to mozesz wlaczyc stoper 2 przyciskami na raz...

VDO MC 1.0 przewodowy