VDO MC 2.0 WR

Data: 2012-12-08 12:11:35
Autor: tadeklodz
VDO MC 2.0 WR
proszę o opinie o tym urządzeniu . Mam zamiar go kupić

Data: 2012-12-08 23:56:52
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
VDO MC 2.0 WR
tadeklodz@poczta.onet.pl, Sat, 8 Dec 2012 12:11:35 -0800 (PST),
pl.rec.rowery:
proszę o opinie o tym urządzeniu . Mam zamiar go kupić

Polecamy.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-12-09 03:24:36
Autor: Wilk
VDO MC 2.0 WR
Bardzo fajny, zaawansowany licznik. Poza typowymi funkcjami rowerowymi
oferuje funkcje wysokościomierza oraz (opcjonalnie) pomiar kadencji i
pulsu, z tym że można mierzyć tylko albo puls albo kadencję, nie da
się obu naraz. Solidne wykonanie oraz jak to u VDO bardzo fajnie
opracowany ekran - jednocześnie widzimy prędkość, temperaturę,
wysokość, nachylenie podjazdu, kadencję lub puls oraz wybraną przez
nas funkcję (więc najczęściej dystans).
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-12-09 04:57:33
Autor: tadeklodz
VDO MC 2.0 WR
 funkcje znam bo mam już VDO MC1.0 i jestem z niego bardzo zadowolony. Zresztą jest to 2-gi egzemplarz /5 lat gwarancji to jest to/ ale aktualnie jeżdżę na 3 rowerach w zależności od kaprysu, trasy itp. Na jednym miałem Sigmę b. stary model i ostatnio pokazał mi przebieg 32 km do pijalki a tam jest tylko 10km co spowodowało chęć zakupu drugiego licznika. ALE czytałem na forum że teraz wymieniają na gwarancji na model 2.0. Może warto poczekać? Do wiosny mam czas a teraz warunki eksploatacji są trudne może się zepsuje?

VDO MC 2.0 WR