VDO MC 2.0 WR

Data: 2012-12-09 04:57:33
Autor: tadeklodz
VDO MC 2.0 WR
 funkcje znam bo mam już VDO MC1.0 i jestem z niego bardzo zadowolony. Zresztą jest to 2-gi egzemplarz /5 lat gwarancji to jest to/ ale aktualnie jeżdżę na 3 rowerach w zależności od kaprysu, trasy itp. Na jednym miałem Sigmę b. stary model i ostatnio pokazał mi przebieg 32 km do pijalki a tam jest tylko 10km co spowodowało chęć zakupu drugiego licznika. ALE czytałem na forum że teraz wymieniają na gwarancji na model 2.0. Może warto poczekać? Do wiosny mam czas a teraz warunki eksploatacji są trudne może się zepsuje?

VDO MC 2.0 WR