Data: 2010-04-01 12:39:08 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
VDO - podejście do klienta | |
On Thu, 1 Apr 2010 03:01:02 -0700 (PDT)
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote: Niedawno miałem wypadek z topowym modelem licznika VDO - Z3 PC-Link. Z Rozumiem Twoją radość i muszę przyznać, że się rzeczywiście bardzo ładnie zachowali, ale IMHO niezbyt zasadnie najeżdżasz na krajowych producentów. Wprawdzie nie podejrzewam, żeby którykolwiek z nich wymienił licznik (czy cokolwiek innego) na nowy w tych okolicznościach, ale doprawdy trudno byłoby mieć do nich o to pretensje, bo trzeba potężnie naciągnąć rzeczywistość, żeby przejechanie przez TIRa nazwać wadą sprzętu. Nawet bardzo mało oczywistą. ;) -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |
|
Data: 2010-04-01 04:42:23 | |
Autor: Micha³ Wolff | |
VDO - podej¶cie do klienta | |
On 1 Kwi, 12:39, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
Rozumiem Twoj± rado¶æ i muszê przyznaæ, ¿e siê rzeczywi¶cie bardzo Nie zrozumia³e¶ na czym wada polega³a. Nie oczekujê od licznika wytrzyma³o¶ci na ko³a tira, ale oczekujê takiego mocowania, ¿eby samoczynnie nie spada³ z kierownicy, co zdarza³o mi siê nieraz (po ponad roku uzywania wyrobi³o siê mocowanie na samym liczniku) - a w tak drogim licniku na pewno nie powinno to mieæ miejscam, to nie Sigma za 50z³. Producent stan±³ na wysoko¶ci zadania - wzi±³ na siebie odpowiedzialno¶æ, mimo ¿e do¶æ ³atwo móg³ siê wykrêciæ zwalaj±c winê na u¿ytkownika i dlatego piszê tu o tym, bo takiego podej¶cie do klienta bardzo dobrze ¶wiadczy o marce. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2010-04-01 14:06:48 | |
Autor: Frankie | |
VDO - podej¶cie do klienta | |
W dniu 10-04-01 13:42, Micha³ Wolff pisze:
Nie zrozumia³e¶ na czym wada polega³a. Nie oczekujê od licznika Za czêsto go ¶ci±gasz ;-)) Ale na powa¿nie... ja swojego hac4 ¶ci±gam razem z odbiornikiem z kiery... czyli razem z mocuj±c± gumk±. -- pzdr, frankie. www.frankie.waw.pl http://groups.google.com/group/browerzysci |
|
Data: 2010-04-01 12:53:32 | |
Autor: MadMan | |
VDO - podejście do klienta | |
Dnia Thu, 1 Apr 2010 12:39:08 +0200, Tomasz Minkiewicz napisa³(a):
trzeba ZTCP chodzi tu o wadê podstawki. -- Pozdrawiam, Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl Tlen: madman1985, GG: 2283138 |
|
Data: 2010-04-01 13:11:35 | |
Autor: Coaster | |
VDO - podej¶cie do klienta | |
MadMan wrote:
Dnia Thu, 1 Apr 2010 12:39:08 +0200, Tomasz Minkiewicz napisa³(a): IMHO to oczywiste. Gdyby nie nietrwale/zle zaprojektowane przez producenta mocowanie licznik by nie spadl. Stac go na gest zadoscuczynienia i bardzo dobrze. Wiara w klienta to podstawa. Ale jak ktos sam oszukuje (producenci) to i innych posadza o to samo, niestety. -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "The average Joe bike guy is head to toe spandex and rides in race costumes, believing that he's going faster, or that without it his crotch would be scraped raw, or that he'd be go slow without the shoes." Grant Petersen/Rivendell Bicycle Works ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2010-04-01 13:37:10 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
VDO - podejście do klienta | |
On Thu, 01 Apr 2010 13:11:35 +0200
Coaster <manypeny@mac.com> wrote: MadMan wrote: A, to sorka. Nie wiedziałem, a z tekstu to wprost nie wynikało. IMHO to oczywiste. Gdyby nie nietrwale/zle zaprojektowane przez producenta mocowanie licznik by nie spadl. Stac go na gest zadoscuczynienia i bardzo dobrze. Ale czy z nowym licznikiem przysłali nową, udoskonaloną podstawkę? Bo jeśli podstawki nie przysłali, względnie przysłali taką jak stara, to chyba nie do końca rozumiem sens takiego postępowania (a sens chwalenia producenta za takie postępowanie rozumiem jeszcze bardziej nie do końca). -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |
|
Data: 2010-04-01 04:52:39 | |
Autor: Micha³ Wolff | |
VDO - podej¶cie do klienta | |
On 1 Kwi, 13:37, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
Ale czy z nowym licznikiem przys³ali now±, udoskonalon± podstawkê? Trochê nie za wiele oczekujesz? ¯e zmieni± podstawkê tylko dla mnie? Przys³ali nowy licznik z podstawk±. W starym wyrobi³ siê element mocuj±cy i nawet z now± podstawk± dzia³a³ ¼le. Nowy z now± podstawk± trzyma bez problemu, choæ pewnie po d³u¿szym uzywaniu problem mo¿e powróciæ, bo mocowanie nie jest najsensowniejsze. Niemniej postawa producenta godna pochwa³y, tak du¿a strata finansowa na liczniku zabola³aby mnie mocno, spokojnie mogli siê z tego wykrêciæ - ale tego nie zrobili, umiej± zadbaæ o klienta, wiedz± ¿e tak potraktowany zostanie przy tej marce. -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2010-04-01 14:07:23 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
VDO - podej¶cie do klienta | |
Micha³ Wolff bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
On 1 Kwi, 13:37, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote: Ja mam nadziejê, ¿e nie zmieni± podstawki tylko dla Ciebie. Mam nadziejê, ¿e po prostu zmieni± podstawkê. -- Pozdrowienia, | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³ Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Nie powiem nawet pies ciê j***³, Tuwima c(z)ytujê z przyjemno¶ci± | bo to mezalians by³by dla psa. |
|
Data: 2010-04-01 14:18:14 | |
Autor: Tomasz Minkiewicz | |
VDO - podejście do klienta | |
On Thu, 1 Apr 2010 04:52:39 -0700 (PDT)
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote: On 1 Kwi, 13:37, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote: A to tylko Ty masz problemy z ich podstawką? Rozumiałem, że inni użytkownicy też. Przysłali nowy licznik z podstawką. W starym wyrobił się element No zaraz. Skoro podstawki tych liczników są nieudane i się szybko wyrabiają, to chyba naturalnym byłoby oczekiwać, że firma – wiedząc o tym pożałowania godnym fakcie – postara się je przeprojektować, tak żeby były sensowniejsze. I klientom, którzy stracili liczniki wskutek kiepskości podstawki, będzie wysyłać zastępcze już z podstawkami udoskonalonymi, żeby z jednej strony – zminimalizować swoje straty na przyszłość (nie trzeba będzie tak często wysyłać zastępczych liczników), z drugiej – zrobić dobre wrażenie i pokazać klasę. I tak muszą coś z tymi podstawkami zrobić, bo skoro się rozeszło, że są marne, to trzeba natychmiast skontrować wprowadzeniem dobrych, bo sprzedaż na tym pewnie cierpi. Niemniej postawa Która wiedząc, że robi marne podstawki do liczników za tauzena, nie zmienia projektu tych podstawek? A co będzie, jak następną razą wypadnięty licznik wpadnie do studzienki i nie będziesz miał im co odesłać? Tauzen w plecy (że pomijam bezcenne statystyki jazd). -- Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> |
|
Data: 2010-04-02 03:44:53 | |
Autor: Micha³ Wolff | |
VDO - podej¶cie do klienta | |
On 1 Kwi, 14:18, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
A to tylko Ty masz problemy z ich podstawk±? Rozumia³em, ¿e inni A sk±d mam to wiedzieæ? Liczniki serii Z s± w Polsce bardzo rzadkie, mo¿e tylko w moim ukruszy³ siê plastik? No zaraz. Skoro podstawki tych liczników s± nieudane i siê szybko Jedno drugiemu nie szkodzi. Mog± jednocze¶nie zmieniaæ mocowanie i wymieniaæ na bie¿±co obecne liczniki. Nie wiadomo na ile ten problem jest powszechny, mo¿e to akurat mój licznik by³ wadliwy? (choæ raczej na to nie wygl±da) -- http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl |
|
Data: 2010-04-02 11:45:16 | |
Autor: tadek | |
VDO - podej¶cie do klienta | |
On 2 Kwi, 12:44, Micha³ Wolff <m-wo...@wp.pl> wrote:
On 1 Kwi, 14:18, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote: wygl±da na to ¿e ten licznik jest tañszy w Niemczech ni¿ w Polsce jak zreszt± wiêkszo¶æ rzeczy z "górnej" pó³ki |
|
Data: 2010-04-02 12:25:10 | |
Autor: Romal | |
VDO - podej¶cie do klienta | |
Tomasz Minkiewicz wrote:
Ale czy z nowym licznikiem przys³ali now±, udoskonalon± podstawkê? Ja mia³em podobnie z uchwytem sakwy Ortlieba. Napisa³em do polskiego dystrybutora, ¿e jeden z elementów siê rozsypuje. Oni napisali do Ortlieba w Niemczech, sk±d przysz³a odpowied¼: "znamy problem, pracujemy nad rozwi±zaniem, a póki co rozsy³ajcie czê¶ci zamienne ka¿demu, kto o to poprosi" -- Romal http://www.sakwiarz.pl/ |
|
Data: 2010-04-01 14:04:56 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
VDO - podejście do klienta | |
Tomasz Minkiewicz bredzi/³¿e/gada/be³kocze/zeznaje (niepotrzebne skre¶liæ):
trzeba Przejechanie przez tira by³o wynikiem wady (gdyby podstawka siê nie wyrobi³a to TIR by po nim nie przejecha³), IMO Micha³ mia³ pe³ne podstawy do zg³oszenia reklamacji. Mo¿e VDO stworzy podstawkê z innego, bardziej wytrzyma³ego materia³u. -- Pozdrowienia, | Pró¿no¶ repliki siê spodziewa³ Marek 'marcus075' Karweta | Nie dam ci prztyczka ani klapsa. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Nie powiem nawet pies ciê j***³, Tuwima c(z)ytujê z przyjemno¶ci± | bo to mezalians by³by dla psa. |