VDO - podejście do klienta

Data: 2010-04-01 12:34:03
Autor: Alfer_z_pracy
VDO - podejście do klienta
Michał Wolff napisał:
Niedawno miałem wypadek z topowym modelem licznika VDO - Z3 PC-Link. Z
powodu wyrobionego mocowania licznik spadł z kierownicy i przejechał
po nim tir. Byłem pewien, że jestem niemal 1000zł do tyłu, ale
spróbowałem wysłać licznik do producenta. Wymienili bez słowa na nowy

No tak, Prima Aprilis i wszystko jasne.

:-)

Pzdr
A.

Data: 2010-04-01 04:43:47
Autor: Michał Wolff
VDO - podejście do klienta
On 1 Kwi, 12:34, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

No tak, Prima Aprilis i wszystko jasne.

Nie tym razem. Tak wyglądał licznik po tym wypadku:
http://picasaweb.google.com/wilku150/20100227Terespol#5443297856126472322
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-01 13:48:54
Autor: Frankie
VDO - podejście do klienta
W dniu 10-04-01 12:34, Alfer_z_pracy pisze:

No tak, Prima Aprilis i wszystko jasne.

Taaaa... i wysłał te szczątki do Harfy ;-)))

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-01 04:55:23
Autor: Michał Wolff
VDO - podejście do klienta
On 1 Kwi, 13:48, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

Taaaa... i wys a te szcz tki do Harfy ;-)))

Ja się oczywiście kontaktowałem bezpośrednio z producentem licznika w
Niemczech, nie żadnym polskim dystrybutorem, bo pewnie wynik byłby
trochę inny...
--
http://wwww.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-01 14:02:34
Autor: Frankie
VDO - podejście do klienta
W dniu 10-04-01 13:55, Michał Wolff pisze:

Ja się oczywiście kontaktowałem bezpośrednio z producentem licznika w
Niemczech, nie żadnym polskim dystrybutorem, bo pewnie wynik byłby
trochę inny...

I słusznie... ja tak samo zrobiłem w przypadku Ciclosport HAC4 kilka lat temu. Wysłałem bezpośrednio do niemieckiego producenta z opisem i też go wymienili. W Polsce bym się pewnie nie doprosił do us...ej śmierci :-/

PS. Ten VDO i tak wygląda nadzwyczaj dobrze, jak na rozjechany przez TIRa ;-)

Data: 2010-04-01 05:21:26
Autor: Michał Wolff
VDO - podejście do klienta
On 1 Kwi, 14:02, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:

PS. Ten VDO i tak wygląda nadzwyczaj dobrze, jak na rozjechany przez
TIRa ;-)

Co ciekawe licznik po tym dalej działał, na tych fragmentach
wyświetlacza, które były dostępne - było widać, że dalej mierzy
dystans, temperaturę itd., padł po prostu LCD, szybka i mechanizm w
środku wyszły z tego bez szwanku.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-06 21:20:51
Autor: kosik
VDO - podejście do klienta

Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:14942465-3f8c-40aa-ba5a-d92521adbcab35g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Może dali Ci nową szybke a nie cały licznik :)

Pozdrawiam
kosik

VDO - podejście do klienta