Data: 2010-04-01 20:10:46 | |
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki | |
VDO - podejście do klienta | |
Michał Wolff pisze:
Niedawno miałem wypadek z topowym modelem licznika VDO - Z3 PC-Link. Z Żonka kiedyś kupiła mi VDO HC 12.6, pięcioletnia gwarancja. Po 2 latach się zepsuł, wysłałem do Niemiec, szybko przysłali nówkę, bez szemrania :-) - to się nazywa podejście do klienta, w taki sposób dba się o markę. A Ja bym wolał aby produkowali bardziej trwały sprzęt. Mam już chyba 4 VDO HC 12.6. Ta cholera psuła się 3 razy i za każdym razem Niemcy przysyłali nowy. Niby nie problem, ale brak licznika jest upierdliwy, a koszty wysyłki do Niemiec po 3 razie zaczęły być zauważalne. Seco |
|