Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   VDO - podejście do klienta

VDO - podejście do klienta

Data: 2010-04-01 20:10:46
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
VDO - podejście do klienta
Michał Wolff pisze:
Niedawno miałem wypadek z topowym modelem licznika VDO - Z3 PC-Link. Z
powodu wyrobionego mocowania licznik spadł z kierownicy i przejechał
po nim tir. Byłem pewien, że jestem niemal 1000zł do tyłu, ale
spróbowałem wysłać licznik do producenta. Wymienili bez słowa na nowy

Żonka kiedyś kupiła mi VDO HC 12.6, pięcioletnia gwarancja. Po 2 latach się zepsuł, wysłałem do Niemiec, szybko przysłali nówkę, bez szemrania :-)

- to się nazywa podejście do klienta, w taki sposób dba się o markę. A
polscy producenci większości sprzętu - od takiej postawy są daleko,
krótkowzrocznie potrafią patrzeć tylko na chwilowy zysk, klienta
próbującego reklamować mniej oczywistą wadę spuszczają od razu na
drzewo.

Ja bym wolał aby produkowali bardziej trwały sprzęt. Mam już chyba 4 VDO HC 12.6. Ta cholera psuła się 3 razy i za każdym razem Niemcy przysyłali nowy. Niby nie problem, ale brak licznika jest upierdliwy, a koszty wysyłki do Niemiec po 3 razie zaczęły być zauważalne.

Seco

VDO - podejście do klienta

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona