VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

Data: 2015-09-25 17:58:29
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

W dniu 10.09.2015 o 12:52, Vectra S.A. pisze:

Szanowni Państwo,
Informujemy, iż do dnia dzisiejszego nie odnotowaliśmy wymaganej wpłaty na Państwa
koncie w kwocie 60,35 zł.
Zaległą należność wraz z należnymi odsetkami należy wpłacić do dnia 17.09.2015 r.
Równocześnie zachęcamy Państwa do korzystania
z bezpłatnej usługi Faktury Elektronicznej.
Więcej informacji na stronie www.vectra.pl/efaktura, bądź pod numerem infolinii 801 080 180.

On 15-09-10 20:24, (mój e-mail) wrote:

Czy to przekracza Wasze możliwości intelektualne, żeby odgadnąć, że nie wiem z jakiej racji mam płacić?
Może ktoś bardziej rozgarnięty napisze z łaski swojej, za co mam płacić a najlepiej jakby podał numer niezapłaconej faktury, bo chyba o to Wam chodzi?
Jak jeszcze raz dostanę takiego idiotycznego e-maila to oskarżę Was o nękanie i próbę wyłudzenia pieniędzy.

W*******

W dniu 11.09.2015 o 13:16, windykacja@vectra.pl pisze:

Szanowny Panie,
Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. W związku z brakiem pełnego podpisu pod przesłaną wiadomością e-mail proszę o podanie danych osobowych, adresu świadczenia usługi oraz numeru ewidencyjnego.

Teresa Orzeł
Dział Windykacji Vectra S.A.
(telefony i takie tam)
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona [pierdu pierdu etc.]

On 15-09-11 22:16, (mój e-mail) wrote:

Pani Orzeł,
ponieważ widzę, że nie pomyliłem, się w mojej diagnozie odnośnie rozgarnięcia i nie jesteście w stanie skonstatować, do kogo wysyłacie swoje pogróżki, ani od kogo chcecie wyłudzić jakieś pieniądze, podaję poniżej moje dane i czekam na wyjaśnienie całej historii, po raz kolejny zresztą:

W******* W********* C******* h. Belina, syn W*******,
usługi świadczycie w Warszawie przy ul. N********* X m. Y
a numer abonenta to "xxxxxxxx".

W dniu 12.09.2015 o 08:26, windykacja@vectra.pl pisze:

Szanowny Panie,
Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż zaległość w kwocie 60.35 zł wynika z nieopłaconych:
- Obciążenie za fakturę xxxxxx/WAR/08/15 - 59,9 zł
- NO/xxxxxxxx/6044/67192 - 0,45 zł (nota odsetkowa)
Bardzo proszę o uregulowanie zaległości i przesłanie potwierdzenia wpłaty mailem na adres: windykacja@vectra.pl bądź faksem na numer: 58 74 26 600.
Uprzejmie informuję, iż korzysta Pan z systemu elektronicznej faktury. Na skrzynkę mailową wysyłane jest jedynie powiadomienie o wystawieniu e-faktury. Aby mieć dostęp do wystawionych faktur należy zalogować się na stronie https://ebok.vectra.pl/, następnie w miejscu loginu należy wpisać numer ewidencyjny, natomiast hasłem jest numer PESEL/NIP, bądź indywidualne hasło.

Natalia Wrześniewska
Dział Windykacji Vectra S.A.
(telefony i takie tam)
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona... [pierdu pierdu etc.]

On 15-09-13 10:13, (mój e-mail) wrote:

Szanowna Pani,
przesyłam w załączeniu potwierdzenie przelewu za fakturę nr: xxxxxxx/WAR/08/15, dokonanego w terminie płatności.

Przy okazji zauważyłem, że przelew jest wykonany na poprzednio podany mi Wasz numer konta bankowego,
który po przedłużeniu umowy uległ zmianie.
Tym samym proszę o przeksięgowanie tego przelewy na właściwe konto (na fakturze widnieje: 27 1240 6960 9732 0000 0146 8908) i powiadomienie mnie o zakończeniu sprawy.
Naturalnie proszę też o anulowanie noty odsetkowej gdyż pieniądze znalazły się na Waszym koncie w terminie.

W******* C*******
Nr abonenta: 0*******
u. N********** X m. Y

W dniu 13.09.2015 o 12:38, windykacja@vectra.pl pisze:

Szanowny Panie,

Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż w celu dokonania przeksięgowania niezbędny jest kompletny wniosek tj. pismo zawierające odręczny podpis osoby dokonującej wpłaty oraz potwierdzenia transakcji dokonanych na konto, z którego środki mają zostać wyksięgowane. Proszę o uzupełnienie i ponowne przesłanie wniosku.

Z poważaniem
Szymon KÄ…cki
Dział Windykacji Vectra S.A.
(telefony i takie tam)
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona... [pierdu pierdu etc.]

On 15-09-13 15:11, (mój e-mail) wrote:

Szanowny Panie,
proszę mi powiedzieć, co stanie się z moimi pieniędzmi na Waszym koncie, jeśli ja powtórnie zapłacę tę samą fakturę lecz na właściwe konto. Czy w tym wypadku automatycznie przelejecie mi poprzednią wpłatę z powrotem na moje konto czy też po prostu przywłaszczycie sobie moje pieniądze?

W******* C*******
Nr abonenta: 0*******
u. N********** X m. Y

W dniu 14.09.2015 o 12:12, windykacja@vectra.pl pisze:

Szanowny Panie,
  DziÄ™kujÄ™ za kontakt z DziaÅ‚em Windykacji. InformujÄ™, iż w celu dokonania przeksiÄ™gowania niezbÄ™dny jest kompletny wniosek tj. pismo zawierajÄ…ce odrÄ™czny podpis osoby dokonujÄ…cej wpÅ‚aty oraz potwierdzenia transakcji dokonanych na konto, z którego Å›rodki majÄ… zostać wyksiÄ™gowane. ProszÄ™ o uzupeÅ‚nienie i ponowne przesÅ‚anie wniosku.

Z poważaniem,
Angelika Kuchcińska
Dział Windykacji Vectra S.A.
(telefony i takie tam)
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona...[pierdu pierdu etc.]

On 15-09-16 16:47, (mój e-mail) wrote:

Przesyłam w załączeniu odpowiednie pismo i ponownie potwierdzenie transakcji.

W*******

W dniu 21.09.2015 o 19:12, windykacja@vectra.pl pisze:

Szanowny Panie,
Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż w celu dokonania przeksięgowania niezbędny jest kompletny wniosek tj. pismo zawierające:
- kwotę przeksięgowania
-numer z którego mają być wyksięgowane pieniądze,
-numer na który mają być zaksięgowane pieniądze,
odręczny podpis,
oraz proszÄ™ o zaÅ‚Ä…czenie  potwierdzenia transakcji dokonanych na konto, z którego pieniÄ…dze majÄ… zostać wyksiÄ™gowane.
  ProszÄ™ o wskazanie kwoty przeksiÄ™gowania.

Teresa Orzeł
Dział Windykacji Vectra S.A.
(telefony i takie tam)
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona... [pierdu pierdu etc.]

On 15-09-21 19:36, (mój e-mail) wrote:

Pani Orzeł,
rozumiem, ze nie wszystko do Pani dociera i nie wszystko Pani ogarnia, więc wyjaśniam, że wszystkie żądane informacje już wysłałem 16 września tego roku, o czym można przeczytać w załączonych poniżej cytatach.
Jeśli Pani czegoś w nich nie rozumie, proszę pytać bardziej szczegółowo, to może będę mógł Pani pomóc.

W******* W******* C******* h. Belina syn W*******
Numer abonenta i adres świadczenia usługi bez zmian.

W dniu 22.09.2015 o 14:48, windykacja@vectra.pl pisze:

Szanowny Panie,
Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Uprzejmie informuje, iż Pana dyspozycja została przekazana do Działu Rozliczeń w celu przeksięgowania środków pieniężnych (kwota z dowodu wpłaty). Przeksięgowanie zostanie wykonane w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych.

Teresa Orzeł
Dział Windykacji Vectra S.A.
(telefony i takie tam)
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona... [pierdu pierdu etc.].

On 15-09-25 10:56, (mój e-mail) wrote:

Pani Orzeł,
co prawda wiele się nie spodziewałem po Pani interwencji ale chyba Pani nie doceniłem.
Następnego dnia po Pani odpowiedzi dostałem e-maila z treścią:

"Szanowni Państwo,
Informujemy, iż do dnia dzisiejszego nie odnotowaliśmy wymaganej wpłaty na Państwa koncie w kwocie 60,35 zł.
Zaległą należność wraz z należnymi odsetkami należy wpłacić do dnia 01.10.2015 r. "

(Całość w załączniku)
Może więc Pani będzie tak łaskawa i doprowadzi sprawę do końca, na co w swej naiwności liczę.

W******* W******* C******* h. Belina syn W*******
Numer abonenta i adres świadczenia usługi bez zmian.

Niniejsza korespondencja jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata, ale jeśli już ją sobie poczytałeś, to możesz ją sobie wsadzić tam, gdzie Ci się podoba.
  Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w niej zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie
lub kopiowanie bez zgody adresata a robienie sobie żartów z adresata będzie ścigane sądownie i będzie skutkować ściągnięciem tantiem autorskich. Jeżeli Państwo otrzymali omyłkowo niniejszą wiadomość to macie jaja za darmochę.
Dziękujemy.
Zanim wydrukujesz tę wiadomość, upewnij się, czy to konieczne. Pomyśl o środowisku!

Szanowny Panie,
Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż Pana dyspozycja dotycząca przeksięgowania środków została zrealizowana dnia 24-09-2015. Jednocześnie informację, iż na Pana koncie abonenckim widnieje niedopłata w wysokości 0,45 zł z tytułu noty odsetkowej NO/xxxxxxxx/6044/67192.

Maciej Bała
Dział Windykacji Vectra S.A.
(telefony i takie tam)
Niniejsza korespondencja jest przeznaczona [pierdu pierdu etc.]

Panie Bała,
mam propozycjÄ™:
Niech Pan spotka się z p. Orzeł, p. Kuchcińską, p. Kąckim, p. Wrześniewską i razem zadzwońcie na infolinię pod nr 801 080 180
i na tej infolinii ustalcie sobie, o co Wam chodzi?
Proszę też o poinformowanie mnie o wyniku tej konsultacji.
Bo infolinia poinformowała mnie (mam nadzieję, że nagranie nie zaginęło), że nota odsetkowa została już dawno anulowana.
Z jakiego powodu to nie będę teraz wyjaśniał, bo i tak macie kłopoty z ogarnięciem tego problemu, więc sensu by w tym wyjaśnianiu nie było.

P.S. Macie tam może kogoś, kto jest od myślenia?

C.D.N - jak siÄ™ spodziewam :)

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-09-25 18:50:39
Autor: Stokrotka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
Szlag by mnie trafił.
Jak to dobże, że z zasady płacę rahunki tradycyjnie, papierowo, gotuwką - jak najdalej od banku.
Wooooooooooooonnnnnnnnnnnnnn z bankami.
Jak byś płacił w kasie nie miałbyś tego problemu.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Data: 2015-09-25 19:30:13
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 18:50, Stokrotka pisze:
[...]

Bank bankiem, on tu akurat nic nie zawinił, ale jakbyś musiała dymać z każdą wpłatą do banku a z reklamacjami do biura Vectry, płacić za bilety autobusowe/paliwo i tracić czas na kolejki to nie wiem, czy to taka radocha.

A tak przynajmniej rozwijam swoje talenta pisarskie i tworzę pierdoły na które Vectra ochoczo odpowiada:)

Przy okazji pytanie do prawników: Czy takie traktowanie klienta nie podlega żadnym sankcjom z tytułu molestowania, próby wyłudzenia i innych szkód, niekoniecznie materialnych?

Data: 2015-09-26 00:36:37
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 19:30, Wiesiaczek pisze:
[...]

Oni bezmyślnie wysyłają szablony, bo nie chce im ię pomyśleć i odpowiedzieć na odpowiedni temat.

--
animka

Data: 2015-09-26 00:34:47
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 18:50, Stokrotka pisze:
[...]
Co z tego jak im się zachciało korzystać z innego konta bankowego i nie powiadomili o tym klienta. Zresztą nawet jak pieniądze są
  przelane na inny, dawniej wÅ‚aÅ›ciwy mumer konta to nie zginÄ… i wewnÄ™trznie powinni sobie przeksiÄ™gować. A do kasy to niech sobie latajÄ… ci co nie majÄ… internetu. Powodzenia!

--
animka

Data: 2015-09-29 07:00:41
Autor: Budzik
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
U¿ytkownik Stokrotka ortografia.nowa@gazeta.pl ...

Szlag by mnie trafi³.
Jak to dob¿e, ¿e z zasady p³acê rahunki tradycyjnie, papierowo,
gotuwk± - jak najdalej od banku.
Wooooooooooooonnnnnnnnnnnnnn z bankami.
Jak by¶ p³aci³ w kasie nie mia³by¶ tego problemu.

No widzisz Wiesiaczku, nie tylko w Vectrze sa problemy z mysleniem :)

Data: 2015-09-25 18:56:16
Autor: Marek Pazio
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM

Piêkne, korporacja to jest to co uwielbiam i dlatego uradowany jestem wielce, ¿e nie muszê w _korporacji_ pracowaæ.

Data: 2015-09-25 19:33:43
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 17:58 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejno¶æ cytatów odwrócona dla ³atwiejszego czytania)

(...)

C.D.N - jak siê spodziewam :)

Nie szkoda czasu na takie pieniactwo?
:O

--
Trefni¶

Data: 2015-09-25 19:42:23
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 19:33, TrefniÅ› pisze:
[...]

Pieniactwo? A co proponujesz?
Czekanie na komornika którego Vectra niechybnie naśle za te 45 gr?

A może im zapłacić te 45 gr i niech się odpierdolą?
Tylko czy oni to na pewno zrobią, bo mam duże wątpliwości.

Nie załączyłem tu poprzedniej korespondencji z Vectrą, bo wcześniej była mowa o 120 zł, ale to im już wyperswadowałem.
Zostało jak widać te nieszczęsne 45 gr ale i z tym chyba sobie poradzę :)

Data: 2015-09-25 10:47:14
Autor: Kris
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu pi±tek, 25 wrze¶nia 2015 19:42:25 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
W dniu 25.09.2015 o 19:33, Trefni¶ pisze:

Nie za³±czy³em tu poprzedniej korespondencji z Vectr±, bo wcze¶niej by³a mowa o 120 z³, ale to im ju¿ wyperswadowa³em.
Zosta³o jak widaæ te nieszczêsne 45 gr ale i z tym chyba sobie poradzê :)
Przypadkiem pomijasz fakt ¿e wp³at dokonywa³e¶ na z³y nr konta.
Ale to Vectra jest be przecie¿;)

Data: 2015-09-25 20:05:16
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 19:47 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

[...]

Odrobinê empatii emocjonalnej proszê...
Wiesiaczkowi nie wystarczy ju¿ wymiana korespondencji z Vectr±/windykacj±  - on jeszcze tutaj musi siê po¿aliæ. Kolejnym etapem bêdzie próba  zainteresowania spraw± El¿biety Jaworowicz.

To _stanowczo_ nie jest problem 45 groszy...

--
Trefni¶

Data: 2015-09-25 20:17:54
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 20:05, TrefniÅ› pisze:
W dniu .09.2015 o 19:47 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:

W dniu piątek, 25 września 2015 19:42:25 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek
napisał:
[...]

poradzÄ™ :)
Przypadkiem pomijasz fakt że wpłat dokonywałeś na zły nr konta.
Ale to Vectra jest be przecież;)

OdrobinÄ™ empatii emocjonalnej proszÄ™...
Wiesiaczkowi nie wystarczy już wymiana korespondencji z
Vectrą/windykacją - on jeszcze tutaj musi się pożalić. Kolejnym etapem
będzie próba zainteresowania sprawą Elżbiety Jaworowicz.

To _stanowczo_ nie jest problem 45 groszy...

Masz rację, że to nie chodzi o 45 gr.
Elżbiety Jaworowicz nie trawię ale zamierzam korespondencję z chamami szeroko rozpowszechnić.
Tym samym ostrzegę potencjalnych klientów przed naciągaczami a Vectrze zaoszczędzę trudów podpisywania nowych cyrografów.
No i będę zasypiał w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku obywatelskiego :)

Data: 2015-09-25 20:57:39
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 20:17 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

W dniu 25.09.2015 o 20:05, Trefni¶ pisze:
[...]

Masz racjê, ¿e to nie chodzi o 45 gr.
El¿biety Jaworowicz nie trawiê ale zamierzam korespondencjê z chamami  szeroko rozpowszechniæ.

Jaworowicz to tylko przedstawienie kierunku - mo¿esz sam zaj±æ siê  rozpowszechnianiem ca³ej sprawy.

Du¿e do¶wiadczenie ma tutaj Grzegorz Nied¼wiedzki, kandydat do Sejmu z  Listy KWW Kukiz'15:
http://www.parlamentarny.pl/sejm-2015/okw-1-legnica,2/kww-kukiz-15,10/

Tutaj jego blog:
http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

IMHO pan Grzegorz Nied¼wiecki ¶wietnie pasuje do partii Kukiza.
Mo¿e te¿ siê zapiszesz?

Tym samym ostrzegê potencjalnych klientów przed naci±gaczami a Vectrze  zaoszczêdzê trudów podpisywania nowych cyrografów.
No i bêdê zasypia³ w poczuciu dobrze spe³nionego obowi±zku  obywatelskiego :)

Podlinkowa³em Ci ju¿ informacje o pod³o¿u takich zachowañ:
http://www.zielona-gora.po.gov.pl/index.php?id=36&ida=2891

--
Trefni¶

Data: 2015-09-26 00:45:21
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 20:57, TrefniÅ› pisze:
IMHO pan Grzegorz Niedźwiecki świetnie pasuje do partii Kukiza.
Może też się zapiszesz?

Kukiza to nie jesteś godzien w tyłek pocałować.

--
animka

Data: 2015-09-26 17:54:59
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 00:45 animka <animka@tonieja.wp.pl> pisze:

W dniu 2015-09-25 20:57, Trefni¶ pisze:
IMHO pan Grzegorz Nied¼wiecki ¶wietnie pasuje do partii Kukiza.
Mo¿e te¿ siê zapiszesz?

Kukiza to nie jeste¶ godzien w ty³ek poca³owaæ.

Ca³owanie dup i innych cz³onków zostawiam animkom, których to widocznie  domen±.
Proponujê zrobiæ to tak¿e owemu kandydatowi - jeste¶ godna obu.

EOT, wolê pieniaczy!

--
Trefni¶

Data: 2015-09-26 00:40:46
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 20:05, TrefniÅ› pisze:
[...]

Odczep się od Wiesiaczka. powinieneś mu jeszcze podziękować. Głupotę trzeba tępić w zarodku.

--
animka

Data: 2015-09-25 20:09:55
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 19:47, Kris pisze:
[...]

I co chcesz przez to powiedzieć?
Pieniądze zostały przelane na ich konto o zmianie którego nie powiadomili mnie wystarczająco wyraźnie.
Nie wiem, czy to moja sprawa w której kieszeni oni trzymają kasę, ale liczenie odsetek z tego tytułu jest zwykłym naciąganiem.
Tym bardziej, że sprawę już dawno wyjaśniłem zarówno przez telefon jak i e-mailem ale oni między sobą chyba nie rozmawiają.

Zwróć uwagę na pierwszą wiadomość, gdzie nie raczą nawet podać, z jakiego tytułu żądają pieniędzy!

Czy to nie jest zwykłe kurewstwo?

Data: 2015-09-25 11:35:14
Autor: Kris
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu pi±tek, 25 wrze¶nia 2015 20:09:56 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:
W dniu 25.09.2015 o 19:47, Kris pisze:
> W dniu pi±tek, 25 wrze¶nia 2015 19:42:25 UTC+2 u¿ytkownik Wiesiaczek napisa³:

> Przypadkiem pomijasz fakt ¿e wp³at dokonywa³e¶ na z³y nr konta.
> Ale to Vectra jest be przecie¿;)

I co chcesz przez to powiedzieæ?
Pieni±dze zosta³y przelane na ich konto o zmianie którego nie powiadomili mnie wystarczaj±co wyra¼nie.

Mo¿e komu¶ doros³emu warto by³o papierki pokazaæ aby zerkn±³;)
Ps
A jak wg Ciebie jest "wystarczaj±co wyra¼nie"?

Data: 2015-09-25 15:15:03
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
Wiesiaczek wrote:
Pieniądze zostały przelane na ich konto o zmianie którego nie
powiadomili mnie wystarczająco wyraźnie.

mozesz sprecyzowac co to znaczy niewystarczająco wyraźnie.

Moze to nie oni mają kłopoty ze zrozumieniem tylko ty z czytaniem ze zrozumieniem.

Data: 2015-09-25 22:01:24
Autor: W
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
witek wystuka³, co nastêpuje:

Wiesiaczek wrote:
Pieni±dze zosta³y przelane na ich konto o zmianie którego nie
powiadomili mnie wystarczaj±co wyra¼nie.

mozesz sprecyzowac co to znaczy niewystarczaj±co wyra¼nie.

SOT:

tutaj mo¿e siê zdarzyæ - dosyæ niedawno urz±d pewnego miasteczka dokona³ migracji kont z jednego banku do drugiego.. na drukach podatkowych informacja o tym by³a, a jak¿e - na drugiej stronie u do³u normaln± czcionk±  w g±szczu zwyczajowych informacji gdzie zawsze podawali numer konta (by³o dopisane "Uwaga, zmiana numeru konta". Skoro tak by³o od dawna i formu³ka by³a ta sama to chyba ma³o kto zagl±da co chwilê i studiuje drobny maczek czy w tym miesi±cu akurat nie zmienili konta - co nie?

Jak pr±downia/¶mieciownia zmienia³a numery to nie bola³o ich, ¿eby dorzuciæ kolejn± kartkê ze stosownym pismem "hej, zmieniamy numer"...

Data: 2015-09-26 00:42:13
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 20:09, Wiesiaczek pisze:
[...]

Kurestwo.
Oni pewnie nie wiedzÄ… jak wyglÄ…da przelew bankowy, czy wyciÄ…g bankowy.

--
animka

Data: 2015-09-25 19:55:50
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 19:42 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

[...]

Czekanie na komornika którego Vectra niechybnie na¶le za te 45 gr?

A mo¿e im zap³aciæ te 45 gr i niech siê odpierdol±?
Tylko czy oni to na pewno zrobi±, bo mam du¿e w±tpliwo¶ci.

Nie za³±czy³em tu poprzedniej korespondencji z Vectr±, bo wcze¶niej by³a  mowa o 120 z³, ale to im ju¿ wyperswadowa³em.
Zosta³o jak widaæ te nieszczêsne 45 gr ale i z tym chyba sobie poradzê :)

Zacytujê kawa³ek Twojej korespondencji z Vectr±:

"Czy to przekracza Wasze mo¿liwo¶ci intelektualne, ¿eby odgadn±æ, ¿e nie  wiem z jakiej racji mam p³aciæ?
Mo¿e kto¶ bardziej rozgarniêty napisze z ³aski swojej, za co mam p³aciæ a  najlepiej jakby poda³ numer niezap³aconej faktury, bo chyba o to Wam  chodzi?
Jak jeszcze raz dostanê takiego idiotycznego e-maila to oskar¿ê Was o  nêkanie i próbê wy³udzenia pieniêdzy."

To wyczerpuje znamiona nie tylko pieniactwa :)
Pracownicy firmy windykacyjnej musz± mieæ niez³y ubaw i stawiam dolary  przeciw orzechom, ¿e jeszcze d³ugo bêd± z Tob± korespondowaæ zachowuj±c  "ostro¿no¶æ procesow±".
Po prostu jeste¶ "zjawiskowy" :)

--
Trefni¶

Data: 2015-09-25 20:01:40
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 19:55, TrefniÅ› pisze:
[...]

Zacytuję kawałek Twojej korespondencji z Vectrą:

[...]

Pracownicy firmy windykacyjnej muszą mieć niezły ubaw i stawiam dolary
przeciw orzechom, że jeszcze długo będą z Tobą korespondować zachowując
"ostrożność procesową".
Po prostu jesteÅ› "zjawiskowy" :)

To nie pieniactwo tylko próba zastraszenia:)
Ja bawię się również nieźle, przy czym mnie moja zabawa kosztuje znacznie mniej niż Vectrę.
Mam nadzieję, że przy okazji stracą kilku klientów, których takie traktowanie po podpisaniu umowy odstraszy.

Data: 2015-09-25 20:36:43
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 20:01 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

W dniu 25.09.2015 o 19:55, Trefni¶ pisze:
[...]

Ja bawiê siê równie¿ nie¼le, przy czym mnie moja zabawa kosztuje  znacznie mniej ni¿ Vectrê.
Mam nadziejê, ¿e przy okazji strac± kilku klientów, których takie  traktowanie po podpisaniu umowy odstraszy.

To mo¿e jednak poczytaj o pieniactwie, skoro ju¿ jeste¶ tak pewien swoich  przes³anek:

Data: 2015-09-25 20:51:54
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 20:36, TrefniÅ› pisze:
[...]

To może jednak poczytaj o pieniactwie, skoro już jesteś tak pewien
swoich przesłanek:
http://www.zielona-gora.po.gov.pl/index.php?id=36&ida=2891

No poczytałem i co?
Mam zapłacić te 45 gr czy nie?

Data: 2015-09-25 20:59:25
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 20:51 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

(...)
No poczyta³em i co?
Mam zap³aciæ te 45 gr czy nie?

Przecie¿ nie jeste¶ im winien, to tylko wyja¶nij.

--
Trefni¶

Data: 2015-09-25 21:38:00
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 20:59, TrefniÅ› pisze:
W dniu .09.2015 o 20:51 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

(...)
No poczytałem i co?
Mam zapłacić te 45 gr czy nie?

Przecież nie jesteś im winien, to tylko wyjaśnij.

Może Ci umknęło, ale właśnie próbuję to zrobić od kilkunastu e-maili.
I cała korespondencja tego dotyczy, że wielokrotnie już im to wyjaśniałem.
Czego nie rozumiesz?

Data: 2015-09-25 22:35:19
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 21:38 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

W dniu 25.09.2015 o 20:59, Trefni¶ pisze:
[...]

Mo¿e Ci umknê³o, ale w³a¶nie próbujê to zrobiæ od kilkunastu e-maili.
I ca³a korespondencja tego dotyczy, ¿e wielokrotnie ju¿ im to  wyja¶nia³em.
Czego nie rozumiesz?

Nic mi nie umknê³o, przypominam co napisa³e¶ _osobi¶cie_ tutaj i do Vectry:
"Bo infolinia poinformowa³a mnie (mam nadziejê, ¿e nagranie nie zaginê³o),  ¿e nota odsetkowa zosta³a ju¿ dawno anulowana."

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Radzi³bym wyja¶niæ ca³± sprawê od razu z prezesem zarz±du Vectry, Tomaszem  ¯urañskim.

Nb. pieniaczom w³a¶nie o to chodzi, ¿eby jak najwiêksza liczba osób  analizowa³a ich problem
i kibicowa³a wymianie kolejnych pism. Ja ¶wietnie siê wpisujê w  oczekiwania Wiesiaczka i mogê za to pój¶æ do piek³a...

--
Trefni¶

Data: 2015-09-26 06:55:50
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

Nic mi nie umknęło, przypominam co napisałeś _osobiście_ tutaj i do Vectry:
"Bo infolinia poinformowała mnie (mam nadzieję, że nagranie nie
zaginęło), że nota odsetkowa została już dawno anulowana."

Czego jeszcze nie rozumiesz?

No właśnie tego nie rozumiem, że pomimo wyjaśnienia sprawy na infolinii oni wciąż upominają się o pieniądze.
Co Ty byś zrobił?
Zapłacił?
Nie zapłacił?
Zapłacił i cicho siedział?
Nie zapłacił, cicho siedział i liczył na to, że nie naślą komornika?

Radziłbym wyjaśnić całą sprawę od razu z prezesem zarządu Vectry,
Tomaszem Żurańskim.

Daj telefon lub e-maila to tak zrobiÄ™.
Takich danych nie znalazłem na ich stronie.

Nb. pieniaczom właśnie o to chodzi, żeby jak największa liczba osób
analizowała ich problem
i kibicowała wymianie kolejnych pism. Ja świetnie się wpisuję w
oczekiwania Wiesiaczka i mogę za to pójść do piekła...

Czepiłeś się tego pieniactwa jak pijany płotu.
Pieniactwo dotyczy raczej sądów a ja się z nimi nie sądzę tylko piętnuję głupotę i bezmyślność.
No i skarżę się bo jest to normalny odruch pokrzywdzonego.
Uważasz, że takie nękanie nie jest żadnym problemem?

Data: 2015-09-26 20:43:02
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 06:55 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

(...)
Czego jeszcze nie rozumiesz?

No w³a¶nie tego nie rozumiem, ¿e pomimo wyja¶nienia sprawy na infolinii  oni wci±¿ upominaj± siê o pieni±dze.
Co Ty by¶ zrobi³?
Zap³aci³?
Nie zap³aci³?
Zap³aci³ i cicho siedzia³?
Nie zap³aci³, cicho siedzia³ i liczy³ na to, ¿e nie na¶l± komornika?

Ka¿d± rozmowê z infolini±, a _zw³aszcza_ tak± dot. zaleg³o¶ci finansowych,  nale¿y dok³adnie udokumentowaæ.
Data, godzina, personalia rozmówcy.
W grzecznym (w koñcu to Ty nie _doczyta³e¶_ w korespondencji, ¿e nast±pi³a  zmiana konta!) mailu poinformowa³bym o ustaleniach w trakcie owej rozmowy  (podaj±c dane, o których pisa³em).
Oczywi¶cie za¿±da³bym, ¿eby windykacja wyja¶ni³a sprawê we w³asnym  zakresie.

W ogóle dziwi mnie pomys³ takiej agresji (b e z   p o w o d u !) w  wymianie korespondencji. To chyba g³êbszy problem z samoocen±...

Radzi³bym wyja¶niæ ca³± sprawê od razu z prezesem zarz±du Vectry,
Tomaszem ¯urañskim.

Daj telefon lub e-maila to tak zrobiê.
Takich danych nie znalaz³em na ich stronie.

Swego rodzaju ochrona przed pieniactwem w³a¶nie. Nietrudno znale¼æ te dane  wbrew pozorom.
To nie jest cz³owiek ukrywaj±cy siê przed ¶wiatem.

[...]

Czepi³e¶ siê tego pieniactwa jak pijany p³otu.
Pieniactwo dotyczy raczej s±dów a ja siê z nimi nie s±dzê tylko piêtnujê  g³upotê i bezmy¶lno¶æ.

To ciekawe - obie inwektywy dot. Twojego postêpowania w³a¶nie.
Nie czyta³e¶ podlinkowanego przeze mnie artyku³u - tam masz rzeteln±  analizê zjawiska pieniactwa, tak¿e pod k±tem psychologicznym.
Ale spokojnie - równie¿ tam wyczytaæ mo¿na, ¿e rokowania w takich  przypadkach s± mizerne. Tak ju¿ masz i jedynie poci±gniesz za sob± innych.  Np. tutaj ju¿ animka, choæ rodzina (?) jest bardziej zagro¿ona.

Dowiesz siê te¿, ¿e psycholodzy wyró¿niaj± trzy oblicza pieniactwa, nie  zawsze to dotyczy s±dów (choæ s± najbardziej spektakularne).

No i skar¿ê siê bo jest to normalny odruch pokrzywdzonego.
Uwa¿asz, ¿e takie nêkanie nie jest ¿adnym problemem?

:O
Ale kto kogo nêka?
Zacznij im, oprócz inwektyw, wysy³aæ jeszcze gro¼by - bêdzie Ci ³atwiej  borykaæ siê z niesprawiedliwo¶ciami tego ¶wiata.

--
Trefni¶

Data: 2015-09-27 14:48:36
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 20:43, TrefniÅ› pisze:
[...]

Każdą rozmowę z infolinią, a _zwłaszcza_ taką dot. zaległości
finansowych, należy dokładnie udokumentować.
Data, godzina, personalia rozmówcy.
W grzecznym (w końcu to Ty nie _doczytałeś_ w korespondencji, że
nastąpiła zmiana konta!) mailu poinformowałbym o ustaleniach w trakcie
owej rozmowy (podając dane, o których pisałem).
Oczywiście zażądałbym, żeby windykacja wyjaśniła sprawę we własnym
zakresie.

W ogóle dziwi mnie pomysÅ‚ takiej agresji (b e z   p o w o d u !) w
wymianie korespondencji. To chyba głębszy problem z samooceną...

Radziłbym wyjaśnić całą sprawę od razu z prezesem zarządu Vectry,
Tomaszem Żurańskim.

Daj telefon lub e-maila to tak zrobiÄ™.
Takich danych nie znalazłem na ich stronie.

Swego rodzaju ochrona przed pieniactwem właśnie. Nietrudno znaleźć te
dane wbrew pozorom.
To nie jest człowiek ukrywający się przed światem.

[...]

To ciekawe - obie inwektywy dot. Twojego postępowania właśnie.
Nie czytałeś podlinkowanego przeze mnie artykułu - tam masz rzetelną
analizę zjawiska pieniactwa, także pod kątem psychologicznym.
Ale spokojnie - również tam wyczytać można, że rokowania w takich
przypadkach są mizerne. Tak już masz i jedynie pociągniesz za sobą
innych. Np. tutaj już animka, choć rodzina (?) jest bardziej zagrożona.

Dowiesz się też, że psycholodzy wyróżniają trzy oblicza pieniactwa, nie
zawsze to dotyczy sądów (choć są najbardziej spektakularne).

No i skarżę się bo jest to normalny odruch pokrzywdzonego.
Uważasz, że takie nękanie nie jest żadnym problemem?

:O
Ale kto kogo nęka?
Zacznij im, oprócz inwektyw, wysyłać jeszcze groźby - będzie Ci łatwiej
borykać się z niesprawiedliwościami tego świata.

Czytam i czytam i w końcu doszedłem do wniosku, że te swoje rady domorosłego psychologa to możesz sobie wsadzić w d...
Tyle mnie więcej są warte :)

Data: 2015-09-27 19:37:03
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 14:48 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

(...)
Czytam i czytam i w koñcu doszed³em do wniosku, ¿e te swoje rady  domoros³ego psychologa to mo¿esz sobie wsadziæ w d...
Tyle mnie wiêcej s± warte :)

Zgodnie z tym co pisa³em - pieniacze maj± niewielkie szanse.

"warto natomiast pamiêtaæ s³owa ks. M. Maliñskiego, gdy naucza, ¿e trzeba  mówiæ "niewa¿ne" na rzeczy, które s± naprawdê niewa¿ne i nie dawaæ siê  ponosiæ ambicji tam, gdzie naprawdê na ni± nie powinno byæ miejsca, a  ziarnko goryczy nie uro¶nie w nas do rozmiarów olbrzymiego drzewa."

A wystarczy³ _jeden_ post Wiesiaczka do Vectry :)
Ze zwyczajowymi przeprosinami za nieumiejêtno¶æ czytania i spowodowanie  tym niepotrzebnych problemów.

EOT

--
Trefni¶

Data: 2015-09-26 00:46:59
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 21:38, Wiesiaczek pisze:
Mam zapłacić te 45 gr czy nie?

NIE! Powinni anulować te odsetki jak w terminie zapłaciłeś.

--
animka

Data: 2015-09-26 06:57:39
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 00:46, animka pisze:
W dniu 2015-09-25 21:38, Wiesiaczek pisze:
Mam zapłacić te 45 gr czy nie?

NIE! Powinni anulować te odsetki jak w terminie zapłaciłeś.

Też tak myślałem, infolinia potwierdziła to, a kilkoro debili z ichniej windykacji nie może tego pojąć.

Data: 2015-09-25 20:28:18
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
[...]

Ci siÄ™ podoba.
[...]
macie jaja za darmochÄ™.
Dziękujemy.
Zanim wydrukujesz tę wiadomość, upewnij się, czy to konieczne. Pomyśl o
środowisku!

C.D.N - jak siÄ™ spodziewam :)

No proszę, chyba w końcu posłuchali dobrej rady i znaleźli kogoś od myślenia. Zobaczymy:)

"Szanowny Panie,

Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż Pana wiadomość została przekazana do Sekcji Korespondencji i Reklamacji, skąd otrzyma Pan odpowiedź.

Natalia Wrześniewska
Dział Windykacji Vectra S.A.
www.vectra.pl/kontakt
Tel. 801 080 180
Fax. 58 742 66 00
www.vectra.pl

Data: 2015-09-25 21:31:21
Autor: Shrek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On 2015-09-25 17:58, Wiesiaczek wrote:

Całości nie czytałem. Z pierwszych kilku maili, wynika, żeś burak i tyle.

Shrek.

Data: 2015-09-25 15:17:17
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On 2015-09-25 17:58, Wiesiaczek wrote:

Całości nie czytałem. Z pierwszych kilku maili, wynika, żeś burak i tyle.

Shrek.

PLONK!

Ale nie tylko on tak sÄ…dzi.
Moim zdaniem niedoczytałeś o zmianie nr konta i potem sie buraczysz jak kogut na ogrodku.

Data: 2015-09-26 07:00:26
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On 2015-09-25 17:58, Wiesiaczek wrote:

[...]

No i widzisz młotku, że sam gówno zrozumiałeś.
Napisałem przecież, że zmienili konta, więc jakimś cudem jednak doczytałem.
Szkoda, ze Ty nie rozumiesz tego co czytasz, no ale młotki tak mają.

Data: 2015-09-26 10:01:49
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On 2015-09-25 17:58, Wiesiaczek wrote:

[...]

to dlaczego pieniądze wylądowały na starym koncie, skoro "doczytałeś i wysłałeś gdzie trzeba" ?
Mozesz wyjaśnić?

Data: 2015-09-26 18:26:08
Autor: Shrek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On 2015-09-26 17:01, witek wrote:

to dlaczego pieniądze wylądowały na starym koncie, skoro "doczytałeś i
wysłałeś gdzie trzeba" ?
Mozesz wyjaśnić?

Pewnie nie doczytał jak mu na jakiejś fakturze napisali, że zmieniają konto. Zdarza się. Zwykle nie ma też problemów, żeby takie niedopatrzenia wyjaśnić. Niezaleznie od tego jak to się stało Wiesiaczek udowodnił, ze ksywkę ma adekwatną do swojego zachowania.

Shrek.

Data: 2015-09-28 11:56:21
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

Data: 2015-09-25 21:39:06
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

Użytkownik "Wiesiaczek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mu3qv5$fep$1@node1.news.atman.pl...

VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM

Ciul i burak z ciebie.

Data: 2015-09-25 23:11:54
Autor: Liwiusz
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

Jak miałbyś jaja, to byś poczekał aż dług urośnie, a po nakazie zapłaty
wniósł sprzeciw. A tak tylko się pieklisz niepotrzebnie ;)

PS. A propos pieniactwa: Sprawa o 35 gr:
http://www.remitent.pl/35-groszy/7009

--
Liwiusz

Data: 2015-09-26 07:08:46
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 23:11, Liwiusz pisze:
[...]

Przecież tam jest opisana normalna sprawa o zwrot pobranej kaucji i zgodnie z prawem ta kaucja została po wyroku sądu zwrócona.
Co to ma wspólnego z pieniactwem? Tylko wysokość kwoty?

Data: 2015-09-26 08:07:41
Autor: Liwiusz
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 o 07:08, Wiesiaczek pisze:
[...]

A kto powiedział, że pieniacz to z definicji wysuwający *niesłuszne*
roszczenie?

--
Liwiusz

Data: 2015-09-26 08:33:26
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 08:07, Liwiusz pisze:
[...]

Więc pieniacz nie jest określeniem pejoratywnym?

Zresztą w mojej sytuacji to Vectra jest stroną atakującą, bo to oni wysuwają żądania.
Dlaczego więc to ja miałbym być pieniaczem? Tym bardziej, że nie podałem ich do sądu a jedynie obnażam bezmyślność i głupotę pracowników korpo. Przy okazji piętnuję działanie obecnego reżimu, gdzie duża firma jest praktycznie bezkarna w starciu z klientem.
Można tylko mile wspominać czasy, gdy po wysłaniu takiego listu do sekretarza dyrektor firmy stałby już na dywaniku:)
(Uprzedzam - nigdy nie miałem okazji tego robić) :)

Data: 2015-09-26 08:43:41
Autor: Liwiusz
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 o 08:33, Wiesiaczek pisze:

A kto powiedział, że pieniacz to z definicji wysuwający *niesłuszne*
roszczenie?

Więc pieniacz nie jest określeniem pejoratywnym?

Jest.

ZresztÄ… w mojej sytuacji to Vectra jest stronÄ… atakujÄ…cÄ…, bo to oni
wysuwają żądania.
Dlaczego więc to ja miałbym być pieniaczem? Tym bardziej, że nie podałem
ich do sądu a jedynie obnażam bezmyślność i głupotę pracowników korpo.

Bo prowadzisz kłótnie bez sensu i jeszcze angażujesz do tego internet ;)

[...]

I to jest właśnie pieniactwo - aby nie zapłacić 45gr zamiast po prostu
nie płacić, to jeszcze wydasz na znaczek.

--
Liwiusz

Data: 2015-09-26 14:03:41
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 08:43, Liwiusz pisze:

[...]

Pozwól że zacytuję fragment wcześniejszego e-maila Vectry:

"Nieuregulowanie zaległości spowoduje:
- naliczenie odsetek ustawowych
- podjęcie czynności procesowych zmierzających do uzyskania tytułu wykonawczego
- naliczenie kosztów postępowania sądowego oraz kosztów egzekucji

Informujemy, iż zgodnie z art. 509 i następne Kodeksu Cywilnego Vectra nie chodzi S.A. posiada prawo do sprzedaży wymaganej wierzytelności wraz z wszystkimi związanymi z nią prawami, w tym prawie do naliczenia odsetek."

Czuję się zastraszony i tyle. Ty byś spał spokojnie?
Często wyjeżdżam i jak pewnie wiesz, list polecony z sądu będzie uważany za doręczony gdy tymczasem nawet go nie obejrzę.
Żeby nie być gołosłownym, już raz w ten sposób zostałem skazany na grzywnę, więc mogę się spodziewać, że któregoś razu komornik zajmie moje konto bankowe albo samochód również bez mojej wiedzy.

A mnie chodzi tylko o wyjaśnienie sprawy, a to już pracowników Vectry zdecydowanie przerasta.

Data: 2015-09-26 14:09:01
Autor: Liwiusz
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 o 14:03, Wiesiaczek pisze:
[...]

z wszystkimi zwiÄ…zanymi z niÄ… prawami, w tym prawie do naliczenia odsetek."

Czuję się zastraszony i tyle. Ty byś spał spokojnie?

Oczywiście.

[...]

Skoro często wyjeżdżasz, to dbaj o swoje interesy i ustanawiaj chociaż
pełnomocnika, który ci będzie listy odbierał. Bo możesz stracić więcej
niż w tej głupiej sprawie o 45 gr.

A mnie chodzi tylko o wyjaśnienie sprawy, a to już pracowników Vectry
zdecydowanie przerasta.

Miałeś dokładnie napisane co trzeba zrobić, aby sprawę wyjaśnić.

--
Liwiusz

Data: 2015-09-26 14:27:44
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 14:09, Liwiusz pisze:
Skoro często wyjeżdżasz, to dbaj o swoje interesy i ustanawiaj chociaż
pełnomocnika, który ci będzie listy odbierał. Bo możesz stracić więcej
niż w tej głupiej sprawie o 45 gr.

Zaraz lecę zakładać biuro i przyjmuję sekretarkę.
45 gr piechotÄ… nie chodzi!

A mnie chodzi tylko o wyjaśnienie sprawy, a to już pracowników Vectry
zdecydowanie przerasta.

Miałeś dokładnie napisane co trzeba zrobić, aby sprawę wyjaśnić.

Nie zauważyłem żadnej sensownej rady.

Data: 2015-09-26 10:03:34
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
Wiesiaczek wrote:
Nie zauważyłem

No i to jest chyba twoj najwiekszy problem.

Data: 2015-09-26 16:00:24
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, Liwiusz wrote:

Mia³e¶ dok³adnie napisane co trzeba zrobiæ, aby sprawê wyja¶niæ.

  Mi z tekstu wynika, ¿e to by³o nie tylko "odsy³anie od Annasza do
Kajfasza", ale do tego z teleportacj± w czasie.
  ¯±dali zrobienia czego¶, o czym inna komórka informowa³a, ¿e jest
ju¿ zrobione. Ci drudzy twierdzili ¿e odsetki umorzono.
  Co innego na to mia³ poradziæ, ni¿ ¿eby siê ze sob± skontaktowali
na burzy mózgów? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 14:32:15
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, Liwiusz wrote:
[ do Wiesiaczka ]

I to jest w³a¶nie pieniactwo - aby nie zap³aciæ 45gr zamiast po prostu
nie p³aciæ, to jeszcze wydasz na znaczek.

  Poproszê o jedno zastrze¿nie - nie dyskutujê o kwocie.
  Dyskutujê o tezie "po prostu nie p³aciæ". IMO jest b³êdna.

  Niep³acenie *w tym przypadku* nie jest rozwi±zaniem.
  Z prostego powodu o którym wiesz - wierzyciel, ¿e tak powiem "uprawniony
wierzyciel", ma pe³ne prawo potr±ciæ z wp³at za *inne* faktury nale¿n±
kwotê.
  W ten prosty sposób domniemany wierzyciel domniemanej nale¿no¶ci ubocznej
(odsetek) jest gór±, bo domniemany d³u¿nik pozbawia siê np. przedawnienia.
  A domniemany wierzyciel przeciwnie.

  I jak bêdzie siê (d³u¿nik) broni³, koñcz±c np. za 10 lat umowê
i dowiaduj±c siê, ¿e zalega nie tylko 45gr, ale 45 groszy *z odsetkami*,
bo przecie¿ by³a to "kwota nale¿na" forwardowana z p³atno¶ci na p³atno¶æ,
a nie zaleg³e odsetki?
  ¯e 10 lat temu powsta³o nienale¿ne ¶wiadczenie?
"przecie¿ to siê ju¿ przedawni³o", czy¿ nie? :P

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 09:05:36
Autor: A. Filip
Pieniacz słuszny v. pieniacz niesłuszny [Was: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)]
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka.
Kto powiedział że jak *syn oszukuje jednego na 35gr to mu się nie może uzbierać?

Ja już spotkałem na usenecie "takiego jednego" co z punktu widzenia własnego
interesu wałczył długimi latami "o pietruszkę" (w stosunku do *jego* zachodów
"prawnych") a punktu widzenia innych nauczył państwo Niemieckie dopiero w Strasburgu
że z polakami siÄ™ nie zadziera.  No wiec *ja* jego pieniaczem nie nazwÄ™ ;-)

--
A. Filip
Moje sÅ‚owa niech bÄ™dÄ… kolczykami dla twoich uszu.  (PrzysÅ‚owie ormiaÅ„skie)

Data: 2015-09-26 09:12:23
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

Użytkownik "Liwiusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mu4db0$mia$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Mógłby się w dupoint pocałować, przecież idiota wpłacał na niewłaściwe konto.

Data: 2015-09-26 14:46:00
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, nawrakm wrote:

U¿ytkownik "Liwiusz"  napisa³

W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejno¶æ cytatów odwrócona dla ³atwiejszego czytania)

Jak mia³by¶ jaja, to by¶ poczeka³ a¿ d³ug uro¶nie, a po nakazie zap³aty
wniós³ sprzeciw. A tak tylko siê pieklisz niepotrzebnie ;)

Móg³by siê w dupoint poca³owaæ, przecie¿ idiota wp³aca³ na niew³a¶ciwe konto.

  Ale od wp³acania na niew³a¶ciwe konto nie powstanie d³ug (IMVHO
Liwiusz powinien napisaæ "d³ug", w cudzys³owiu :))
  Zauwa¿, ¿e Wiesiaczek wp³aca³ na "przeznaczone dla niego" konto,
fakt ¿e "stare" nic nie zmienia³ - nie ma najmniejszych podstaw
do uznania (ze strony Wiesiaczka) ¿e czy to celowo czy z powodu
b³êdu np. wp³aca za  kogo¶.
  Pieni±dze nie wróci³y, wiêc konto by³o aktywne.
  Ergo, wp³aca *za siebie* na konto wierzyciela.
  Tym samym z dniem kiedy pieni±dze wp³ynê³y swój d³ug uregulowa³.

  Ró¿nica miêdzy przypadkiem, kiedy wrzuci³bym nale¿ne Ci pieni±dze
"gdzie¶" (fizycznie, w kopercie) tak ¿e o tym nie wiesz (a wiêc
mo¿esz siê powo³ywaæ ¿e "nie otrzyma³e¶ bo nie mog³e¶ rozporz±dzaæ")
a przypadkiem kiedy przelejê je na Twoje konto jest taka, ¿e z prawa
wynika i¿ data wp³ywu oznacza i¿ to ju¿ Twoje pieni±dze, nawet jak
o tym nie wiesz. Twoje konto, sam musisz zajrzeæ ¿e s± (wp³acone).
  Masz, dosta³e¶, tyle.

  IMHO, za "nieregulaminowy" przelew mo¿na siê odgry¼æ tylko w ten sposób,
¿eby przelaæ zwrotnie kwotê jako "nienale¿ne ¶wiadczenie bo nie wiem
albo mam w±tpliwo¶ci za co" za potr±ceniem kosztów przelewu.
  A w tym przypadku i tak mia³bym w±tpliwo¶ci (jako ¿e to by³o
"konto przeznaczone dla klienta").

  ¯eby nie by³o - efektem korzystania z "wynalazków", takich jak
konto czy karta, jest fakt, ¿e czasami za niestaranno¶æ albo
b³±d drugiej strony trzeba cierpieæ :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 10:05:58
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
nawrakm wrote:

U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

[...]

D³ug powstaje od niewp³acania na w³a¶ciwe konto.

D³ug powstaje od niewp³acenia wierzycielowi.

Data: 2015-09-26 17:56:07
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)

U¿ytkownik "witek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mu6c50$mtm$3@dont-email.me...

nawrakm wrote:

[...]

Mówisz?
http://www.gofin.pl/17,2,64,110229,skutki-wplaty-podatku-na-niewlasciwe-subkonto.html

Data: 2015-09-26 11:13:50
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

nawrakm wrote:

[...]

mowie
mylisz administracjê z kodeksem cywilnym.

Data: 2015-09-26 18:22:20
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)

U¿ytkownik "witek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mu6g48$mtm$4@dont-email.me...

nawrakm wrote:

[...]

alez to wolny kraj wolno ci

Data: 2015-10-16 11:44:50
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, witek wrote:

nawrakm wrote:
U¿ytkownik "witek"  napisa³
nawrakm wrote:
[...]

  Ma³o, mimo wyj±tkowo¶ci tego przypadku, z artyku³u wychodzi (z praktyki
te¿), ¿e wp³ata na niew³a¶ciwe konto tego samego US skutkuje jedynie
konieczno¶ci± podpisania ¶wistka o przeksiêgowaniu na w³a¶ciwy
podatek - ¶wistka w³asnego lub wystawionego przez US.
  A wszak podatków nie wp³aca siê na konto Skarbu Pañstwa, lecz w³a¶ciwego
US, co de facto dowodzi prawid³owo¶ci "przypadku Wiesiaczka" :>
  A w koñcu Wiesiaczek siê nie awanturowa³, ¿e mogli mu kazaæ podpisaæ
kwit, ¿e przyznaje i¿ wp³aci³ na niew³a¶ciwe konto ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 15:55:58
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, nawrakm wrote:

U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisa³
 Ale od wp³acania na niew³a¶ciwe konto nie powstanie d³ug

D³ug powstaje od niewp³acania na w³a¶ciwe konto.

  Otó¿ nie powstaje, co usi³owa³em wyja¶niæ.
  Pieni±dze s± wp³acone, le¿± "w kasie bankowej" wierzyciela.

  T³umaczenie ¿e "nie wie od kogo" nie przejdzie (bo to nie by³a
wp³ata na "jakie¶" konto, tylko stare "konto dla klienta", które
do tego jest czynne).
  Wierzyciel jeszcze ich nie zaksiêgowa³ bo ich nie "znalaz³",
równie dobrze o nich nie wie, jakby nie zagl±da³ na to
"w³a¶ciwe" konto, ale je (pieni±dze) *MA*.
  "Postawione do dyspozycji" ¿e tak powiem.
  Nie ma zmi³uj, wp³yw na konto jest równoznaczny z zap³at±,
niezagl±danie na swoje konto nie oznacza ¿e d³u¿nik nie
zap³aci³.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 17:52:22
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)

U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1509261547250.3276@quad...

[...]

Sk±d pewno¶æ, ze nie przypisane do nowego klienta miszczu?

Data: 2015-09-26 21:34:46
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 17:52 nawrakm <na@drzewo.pl> pisze:

[...]

Bo to gawêdziarz, s±dz±c po aktywno¶ci na grupie.

--
Trefni¶

Data: 2015-09-27 18:38:12
Autor: Wojciech Bancer
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On 2015-09-26, nawrakm <na@drzewo.pl> wrote:

[...]

wp³ata na "jakie¶" konto, tylko stare "konto dla klienta", które
do tego jest czynne).

Sk±d pewno¶æ, ze nie przypisane do nowego klienta miszczu?

Bo tak siê nie robi. Banki (a tak¿e odbiorcy p³atno¶ci masowych) maj± tyle numerów, ¿e nie musz± od razu zastêpowaæ takich numerów.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2015-10-16 11:15:23
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
[...]

  Ale¿ nie ma ¿adnej - w takim uk³adzie Wiesiaczek ma roszczenie
o nienale¿ne ¶wiadczenie :>
  Ale przyznasz, ¿e ¿eby w ci±gu roku od zmiany konta stare konto
"daæ nowemu klientowi", to musia³by tam pracowaæ kto¶ bardziej
roztrzepany od Wiesiaczka.
  I co wa¿niejsze, nadal nie zmienia to faktu, ¿e wp³aca³ Wiesiaczek,
¿e przypomnê "numer na przedawnienie" wynik³y z prawa wp³aty przez
osobê trzeci± (a z tytu³u wysokich kwot przy przekrêtach wyroki
by³y swojego czasu opisywane w prasie).

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 21:33:31
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 15:55 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> pisze:

(...)
  Nie ma zmi³uj, wp³yw na konto jest równoznaczny z zap³at±,
niezagl±danie na swoje konto nie oznacza ¿e d³u¿nik nie
zap³aci³.

Bijesz pianê...
Rzeczony _doskonale_ wie, ¿e nie jest nic winien i nie s± nale¿ne ¿adne  odsetki.
Dowiedzia³ siê tego z infolinii - zatem rzekomy wierzyciel te¿ o tym wie.

Wiesiaczek pieniaczy siê tylko o przep³yw informacji miêdzy "ksiêgowo¶ci±"  a windykacj±.
Zamiast jednym postem za³atwiæ sprawê - woli obrzucaæ niewinn± (sic!)  osobê inwektywami.

Musi byæ bardzo samotny...

--
Trefni¶

Data: 2015-10-16 22:46:42
Autor: Smok Eustachy
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 21:33, Trefni¶ pisze:
/.../

Wiesiaczek pieniaczy siê tylko o przep³yw informacji miêdzy
"ksiêgowo¶ci±" a windykacj±.
Zamiast jednym postem za³atwiæ sprawê - woli obrzucaæ niewinn± (sic!)
osobê inwektywami.

Tu racja: powinien robic bekê z prezesa.

Data: 2015-09-28 00:25:16
Autor: Kris
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu sobota, 26 wrze¶nia 2015 16:05:35 UTC+2 u¿ytkownik Gotfryd Smolik news napisa³:
> [...]

  Nie ma zmi³uj, wp³yw na konto jest równoznaczny z zap³at±,
niezagl±danie na swoje konto nie oznacza ¿e d³u¿nik nie
Dosta³em niedawno rachunek za pr±d- Energa.
Za³ó¿my ¿e równie¿ korzystasz z us³ug Energi
Wg powy¿szego je¶li kwotê widniej±ca na rachunku wp³acê na Twój nr rachunku w Energi to znaczy ¿e op³aci³em swoje zobowi±zanie czy nie?

Data: 2015-09-28 09:12:09
Autor: Marek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015 15:55:58 +0200, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:
  Otóż nie powstaje, co usiÅ‚owaÅ‚em wyjaÅ›nić.
  PieniÄ…dze sÄ… wpÅ‚acone, leżą "w kasie bankowej" wierzyciela.

Nie do końca. była kiedyś głośna sprawa. Dłużnik zapłacił za towar sprzedawcy z dużym opóźnieniem (chodziło bodajże o kwotę 11 tys), jednak zanim zapłacił wierzyciel sprzedał dług windykatorowi.
 DÅ‚użnik  wpÅ‚aciÅ‚ dÅ‚ug windykatorowi (kwota urosÅ‚a już do 20k) ale nie na jego konto ale na konto małżonki windykatora (takie byÅ‚y ustalenia co do formy spÅ‚aty miÄ™dzy dÅ‚użnikiem a windykatorem). Po wpÅ‚acie windykatorl nie uznaÅ‚ tego jako uregulowanie dÅ‚ugu  i zaczÄ…Å‚ doliczać do dÅ‚ugu kolejne odsetki.
Sprawa poszła do sądu. Sąd zapytał (tylko) czy dłużnik uregulował zobowiązanie, windykator: nie. I już było po sprawie bo sądu nie interesuje komu i co wpłacał dłużnik, jeśli wierzyciel twietdzi, że zobowiązanie nie zostało uregulowane.
Dług urósł do 300k i dłużnik stracił dom.

Wcale nie jestem pewien czy sąd (gdyby do niego doszło) w tym przypadku Vectry uznałby, że wpłata na dowolny rachunek wierzyciela (wbrew zapisom umowy) jest równoważna ze spłatą zobowiązania, szczególnie, gdy Vectra jako strona zaczełaby się upierać przy stanowisku, że zobowiązanie nie zostało uregulowane.

--
Marek

Data: 2015-09-28 10:58:39
Autor: rg
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
Mon, 28 Sep 2015 09:12:09 +0200, w
<almarsoft.203383714677466883@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisa³(-a):

Po wp³acie windykatorl nie uzna³ tego jako uregulowanie d³ugu  i zacz±³ doliczaæ do d³ugu kolejne odsetki.
Sprawa posz³a do s±du.

A có¿ siê sta³o z kas± wp³acon± na konto ma³¿onki?

Data: 2015-09-28 14:14:26
Autor: Marek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Mon, 28 Sep 2015 10:58:39 +0200, "rg" <nie_ma_emaila@onet.pl> wrote:
A cóż się stało z kasą wpłaconą na konto małżonki?

Z tego co pamiętam windykatora oraz sądu to nie interesowało. Ów dłużnik, trochę naiwnie, wierzył że sprawę uda się odkręcić przez zwrot kasy wysłanej do małżonki i ponowną jej wypłatę na prawidłowe konto lub poprzez uznanie windykatora, że żądanie zapłaty zostało jednak zaspokojone.

W caÅ‚ej sprawie wÅ‚aÅ›ciwie nie chodzi o te szczegóły historii ale zaskoczyÅ‚o mnie podejÅ›cie sÄ…du: czy zapÅ‚ata zostaÅ‚a dokonana czy nie okreÅ›laÅ‚o jedynie oÅ›wiadczenie windykatora, kopie przelewu  na żądanÄ… kwotÄ™ oraz prawidÅ‚owy jego opis  sÄ…du nie interesowaÅ‚.

--
Marek

Data: 2015-10-16 11:19:19
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Mon, 28 Sep 2015, Marek wrote:

Nie do koñca. by³a kiedy¶ g³o¶na sprawa. D³u¿nik zap³aci³ za towar sprzedawcy z du¿ym opó¼nieniem (chodzi³o bodaj¿e o kwotê 11 tys), jednak zanim zap³aci³ wierzyciel sprzeda³ d³ug windykatorowi.
D³u¿nik  wp³aci³ d³ug windykatorowi (kwota uros³a ju¿ do 20k) ale nie na jego konto ale na konto ma³¿onki windykatora

  I to IMO (bez "H") koñczy próby porównywania takich przypadków :)

S±d zapyta³ (tylko) czy d³u¿nik uregulowa³ zobowi±zanie, windykator: nie. I ju¿ by³o po sprawie bo s±du nie interesuje
komu i co wp³aca³ d³u¿nik, je¶li wierzyciel twietdzi, ¿e zobowi±zanie nie
zosta³o uregulowane.

  Chyba, ¿e d³u¿nik poka¿e kwit, ¿e wp³aci³ WIERZYCIELOWI.
  A nie jego ma³¿once czy kotu...

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-10-16 22:47:50
Autor: Smok Eustachy
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 28.09.2015 o 09:12, Marek pisze:
/.../
[...]

Przecież na rachunek z umowy wpłacał.

Data: 2015-10-19 09:55:20
Autor: Marek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Fri, 16 Oct 2015 22:47:50 +0200, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:
Przecież na rachunek z umowy wpłacał.

Ale się po drodze zmienił a abonent milcząco to zaakceptował.

--
Marek

Data: 2015-09-26 18:29:49
Autor: Marek Pazio
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 o 14:46, Gotfryd Smolik news pisze:
cudzys³owiu
pzdr, Gotfryd
Albo w dupiu lub w rowiu, w cudzys³owie drogi Gotfrydzie.

Data: 2015-10-16 11:09:18
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, Marek Pazio wrote:

W dniu 2015-09-26 o 14:46, Gotfryd Smolik news pisze:
cudzys³owiu
pzdr, Gotfryd
Albo w dupiu lub w rowiu, w cudzys³owie drogi Gotfrydzie.

  Co racja to racja, thx!

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-27 14:06:19
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 09:12, nawrakm pisze:

[...]

Ty jesteś idiota. Stare konta są rozpoznawalne dla systemu i w interesie tej Vectry jest przeksięgować sobie na konto takie na jakie sobie zmienili.

--
animka

Data: 2015-09-26 21:50:15
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 23:11 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Ale¿ ta konkretna sprawa o 35 groszy _nie_ jest pieniactwem w ¿adnym  wypadku!
Warto przeczytaæ _dok³adnie_ ów artyku³!

Sprawa Wiesiaczka jest za to pieniactwem czystej wody zw³aszcza, ¿e  planuje nowe kroki (patrz moja podpowied¼ o zaanga¿owanie prezesa zarz±du  Vectry). Poza tym p±czkuje ju¿ nawet tutaj.
Rodzi nam siê kolejny obroñca sprawiedliwo¶ci, jak Grzegorz Nied¼wiecki:

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

Grzegorz Nied¼wiecki g³osami zwolenników Kukiza mo¿e zostaæ pos³em na sejm!
Czas pomy¶leæ o ¶lepych badaniach psychologicznych kandydatów do  parlamentu i urzêdników wy¿szego szczebla!

--
Trefni¶

Data: 2015-09-26 00:29:52
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 17:58, Wiesiaczek pisze:
[...]

zresztÄ…:

[...]

z którego pieniądze mają zostać wyksięgowane.
[...]

wykonane w ciÄ…gu maksymalnie 14 dni kalendarzowych.

[...]

Może te głąby zostały przysłane w teczce od jakiegoś Wa-sy. Czas im taczki do wywozu podstawić.

--
animka

Data: 2015-09-29 07:00:41
Autor: Budzik
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
U¿ytkownik animka animka@tonieja.wp.pl ...

Mo¿e te g³±by zosta³y przys³ane w teczce od jakiego¶ Wa-sy. Czas im taczki do wywozu podstawiæ.

Moze by tak ci±æ cytaty?

Data: 2015-09-28 08:44:40
Autor: Marek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Fri, 25 Sep 2015 17:58:29 +0200, Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> wrote:
VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

A wystarczyło zapłacić na rachunek zgodny z nową umową....

--
Marek

Data: 2015-09-28 14:18:06
Autor: Marek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Mon, 28 Sep 2015 08:54:50 +0200, Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> wrote:
Spierdalaj

Ogarnij się chłopie, z powodu własnego zaniedbania brandzlujesz się teraz z korpo mailami zamiast piorunem i w zębach dostarczyć osobiście wymagane dokumenty aby odkręcić sprawę. I kupić kwiatka dla Pani Orzeł czy jak jej tam było.

--
Marek

Data: 2015-09-28 14:26:37
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 28.09.2015 o 14:18, Marek pisze:
[...]

Inaczej siÄ™ nie da... PLONK!

Data: 2015-10-02 00:22:51
Autor: mk4
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On 2015-09-28 14:18, Marek wrote:
[...]

No nie przesadzaj. Jaka by sprawa nie byla to jednak korespondencja jest zalosna. Az czlowieka skreca, ze za taka jakość jak widzimy w tych mailach ktos w ogole dostaje jakies pieniadze.

--
mk4

Data: 2015-10-02 06:48:46
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
Niech z miliona u¿ytkowników nie zap³aci w terminie przez swoje niezauwa¿enie zmiany konta, byæ mo¿e z niedoinformowania przez Vectrê, nie wnikajmy, 5% u¿ytkowników, a za³ó¿my, ¿e jest ich ok. 500.000 (pewnie jest wiêcej). Masz do obs³u¿enia 25000 klientów w 4 osoby.. Wychodzi ok. 40 osób na godzinê, licz±c ¿e pracodawca da Ci ca³y miesi±c. Czy naprawdê s±dzisz, ¿e tam kto¶ te maile czyta? Jeste¶ w systemie, ¿e masz zap³aciæ i dostajesz odpowiednie gotowce i tyle. ¯aden du¿y dostawca jakichkolwiek us³ug nie czyta maili innych, ni¿ tych o podpisanie nowej umowy...

Data: 2015-10-02 16:05:17
Autor: J.F.
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
U¿ytkownik "Konfabulator Konfabulatorski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3dc4a651-a7cc-4ebb-b798-93b3675933c4@googlegroups.com...
[...]

Niechby tak Vectra naprawde nie dostala tych pieniedzy ... to by sie nauczyla informowac dobrych klientow :-)

Niestety - skoro przelewu nie odrzucilo, to na konto vectry pieniadze wplynely.
I teraz pozostaje tylko je odpowiednio zaksiegowac.

No coz, odpowiedza na 25 tys reklamacji, to moze sie naucza wlasciwej polityki informacyjnej.

Ale tak prawde mowiac ... 5% klientow to moze im normalnie nie placic.
Wiec tych ludzi do obslugi jest pewnie wiecej.

J.

Data: 2015-10-07 19:05:00
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)

On 2015-09-28 14:18, Marek wrote:
On Mon, 28 Sep 2015 08:54:50 +0200, Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> wrote:
Spierdalaj

Ogarnij siê ch³opie, z powodu w³asnego zaniedbania brandzlujesz siê
teraz z korpo mailami zamiast piorunem i w zêbach dostarczyæ osobi¶cie
wymagane dokumenty aby odkrêciæ sprawê. I kupiæ kwiatka dla Pani Orze³
czy jak jej tam by³o.

No nie przesadzaj. Jaka by sprawa nie byla to jednak korespondencja jest  zalosna. Az czlowieka skreca, ze za taka jako¶æ jak widzimy w tych  mailach ktos w ogole dostaje jakies pieniadze.

Ale na _co_ Vectra mia³a reagowaæ?
Na ejakulaty ¿a³o¶ci poszkodowanego przez ¿ycie?

Pani "koresponduj±ca" z rzeczonym wykaza³a siê wielk± wra¿liwo¶ci± (chylê  czo³a, ale taka praca)!
Chyba Wiesiaczek przebi³ sam siebie - pracownicy Vectry mieli z niego  niez³± "polewkê" (ale z pe³nym szacunkiem), leje z niego usenet (PRHN  czeka na koniec dyskusji, ¿eby za³±czyæ ca³o¶æ).
Psycholodzy bêd± siê posi³kowaæ "przygodami" Wiesiaczka - przyczyni siê do  wiedzy o "humanae spirit".
Psychiatrzy jeszcze poczekaj±...

--
Trefni¶

Data: 2015-09-28 12:09:06
Autor: mahe
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

Popieram Wiesiaczka!

Nie rozumiem dlaczego się go tak czepiacie. Moje doświadczenie z Vectrą jest podobne, nr konta zmienili już DRUGI raz w ciągu 3 lat i w obu przypadkach nie było żadnej informacji o zmianie numeru. Jak nie będziesz analizować każdej faktury, to nie zauważysz zmian. Czyli taka dogodność jak zlecenie stałe robi się kłopotliwa.

Przecież dostając fakturę z innym nr konta, bez wcześniejszej WYRAŹNEJ informacji o zmianach powinno załączać czerwoną lampkę u każdego czy aby nie jest to jakaś próba podszycia się hakerów itp!

Jak Orange mi zrobił ostatnio zmiany to potrafił solidnie poinformować swoich klientów, widać Vectra musi się jeszcze dużo nauczyć.

--
mahe

Data: 2015-09-28 21:14:18
Autor: Marsjanin
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
Dnia Mon, 28 Sep 2015 12:09:06 +0200, mahe napisał(a):

Jak nie będziesz analizować każdej faktury, to nie zauważysz zmian.
Czyli taka dogodność jak zlecenie stałe robi się kłopotliwa.

Gwoli ścisłości: do płatności za media nie stosuje się zleceń stałych, ze względu na różne wysokości kolejnych faktur. Można zastosować polecenie zapłaty, a to – z tego co wiem – inicjowane jest przez odbiorcę przelewu i – czego się domyślam – za każdą zmianą numeru konta jest renegocjowane. Być może automatycznie – ale wtedy akurat tym bardziej nie ma mowy o pomyłce.

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2015-09-29 09:22:54
Autor: Dominik & Co
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
Dnia 28.09.2015 Marsjanin <mars@marsjanin.tk> napisał/a:

Gwoli ścisłości: do płatności za media nie stosuje się zleceń stałych, ze względu na różne wysokości kolejnych faktur. Można zastosować polecenie

Gwoli ścisłości- za kablówkę rzadko płacisz wg zużycia (chyba, że ktoś
ma jeszcze telefon stacjonarny- tylko po co? ;-)

Najczęściej jest to stały abonament, więc zlecenie stałe jest jak najbardziej na miejscu- prościej, niż PZ.

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-10-03 16:32:01
Autor: Marsjanin
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
Dnia Tue, 29 Sep 2015 09:22:54 +0000, Dominik & Co napisał(a):

[...]

Możliwe, owszem, że kwota się nie zmienia. Acz oprócz telefonu bywają już coraz częściej zawartości VOD (płatne od obejrzenia), względnie abonamenty na jakieś kanały TV wykupywane czasowo (np. na czas Mundialu).

Zakładając mimo to stałą kwotę, zmienia się numer faktury, który powinien znaleźć się w tytule przelewu. A sądząc z niniejszej dyskusji, Vectrze pewnie jego brak lub powtórzony wiele razy nieodpowiedni numer przeszkadzałby bardzo i pewnie też nie wiedzieliby, jak to zaksięgować. :)

--
Pozdrawiam,
Marsjanin

Data: 2015-10-05 08:24:18
Autor: Dominik & Co
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
Dnia 03.10.2015 Marsjanin <mars@marsjanin.tk> napisał/a:

Możliwe, owszem, że kwota się nie zmienia. Acz oprócz telefonu bywają już coraz częściej zawartości VOD (płatne od obejrzenia), względnie abonamenty na jakieś kanały TV wykupywane czasowo (np. na czas Mundialu).

W sumie tak. Nie pomyślałem, bo nie korzystam.

[...]

E, tak źle nie jest. Abonent ZTCW ma indywidualny nr konta (końcówka nr konta to numer abonenta) i z mojej praktyki wynika, że sztampowy tytuł wpłaty postaci "płatność za usługi telewizja/internet" Vectrę satysfakcjonuje.

Natomiast zmieniony nr abonenta to już nie jest sprawa
oczywista (inny nr abonenta- inny abonent, mimo że ten sam "Jan Kowalski, ul. Długa 7").

--
Dominik & kÄ…pany (via debianowy slrn)

Data: 2015-09-29 07:00:39
Autor: Budzik
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
U¿ytkownik mahe maheBEZTEGO@gazeta.pl ...

Nie rozumiem dlaczego siê go tak czepiacie.

Ze wzglêdu na ton?

Data: 2015-09-28 23:22:50
Autor: Larry Laffer
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
Przychodzi Wiesiaczek i tupta:

VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

to ci od shadow warriora? :) faktycznie, chyba im snr spadł.

Data: 2015-09-29 07:00:41
Autor: Budzik
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
U¿ytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

Czy to przekracza Wasze mo¿liwo¶ci intelektualne, ¿eby odgadn±æ, ¿e nie wiem z jakiej racji mam p³aciæ?

Znaczy dziwisz siê, ze pisz±c w takim tonie rozmowa wam siê nie klei? hihihi

Data: 2015-10-08 06:51:49
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! Finał! Ta-dam!!!
W dniu 25.09.2015 o 17:58, Wiesiaczek pisze:

Zmęczony już nieco tematem podaję niejako z obowiązku, rezultat walki z Vectrą.
KoÅ„czÄ…c wÄ…tek mogÄ™ z czystym sumienie polecić tÄ™ firmÄ™ jedynie zagorzaÅ‚ym masochistom i/lub ludziom, którzy  nic innego nie majÄ… do roboty niż namiÄ™tna korespondencja z niedorobionymi urzÄ™dnikami Vectry.

A oto finalna (mam nadziejÄ™) odpowiedź z tej pożal siÄ™ Boże,  firmy:

"Odpowiedź na e-mail z dnia: 25.09.2015 r.
Bardzo dziękujemy za przesłane uwagi dotyczące działalności naszej Firmy. Przekazane przez Panią
informacje zostały przez nas szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je
wyjaśnić, uwzględniając obowiązujące przepisy prawa*
1. W nawiązaniu do Pana zgłoszeń informujemy, że w ramach indywidualnego rozpatrzenia Pana
reklamacji oraz mając na uwadze Pana zadowolenie postanowiono umorzyć widniejącą na Pana
rachunku notę odsetkową o numerze NO/20150905/6044/67192 z dnia 05.09.2015 r. w wysokości 0,45 zł.

2. Każdorazowo reklamację rozpatrujemy zgodnie z obowiązującą Umową, Regulaminem Świadczenia
Usług, Regulaminami Szczegółowymi oraz ewentualnie Regulaminami Usług Dodatkowych.
Wyjaśniamy, że zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A. pkt. 8.10 (...)
W przypadku uznania reklamacji, Dostawca Usług rozliczy z Abonentem kwotę wynikającą z uznanej
reklamacji (...).

3. Informujemy , że w ciągu 14 dni od nadania niniejszego pisma nota odsetkowa w kwocie 0,45 zł z dnia
05.09.2015 r. zostanie anulowana. Jednocześnie informujemy, że w ciągu 14 dni od daty nadania
niniejszego pisma zostanie wysłana do Pana nota korygująca na kwotę 0,45 zł.

4. Nadmieniamy, iż po uwzględnieniu faktury za wrzesień 2015 r., wpłaty z dnia 24.09.2015 r. oraz ww.
operacji finansowych Pana rachunek będzie wykazywał 0,00zł.

Podsumowując – reklamacja we wskazanym przez Pana zakresie została uznana.
Dziękujemy za czas poświęcony na złożenie reklamacji. Wszelkie przekazywane przez Abonentów informacje
stanowią dla nas cenną wskazówkę i traktujemy je jako ważny element poprawy jakości, dlatego zachęcamy do
pozostawienia swojej opinii o nas na portalu www.jakoscobslugi.pl. Dzięki tym uwagom i sugestiom wiemy
co powinniśmy poprawić, by nasi Abonenci byli zadowoleni ze współpracy.
Z wyrazami szacunku,
Marika Kościńska
Specjalista ds. Korespondencji
Sekcja Korespondencji i Reklamacji
* Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej."

I to by było na tyle :)

Data: 2015-10-08 08:20:42
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy więcej! Finał! Ta-dam!!!

Użytkownik "Wiesiaczek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mv4sp5$egp$1@node1.news.atman.pl...

W dniu 25.09.2015 o 17:58, Wiesiaczek pisze:

Zmęczony już nieco tematem podaję niejako z obowiązku, rezultat walki z Vectrą.

[ciaaach]

I to by było na tyle :)

Co za debil pieniacz.

Data: 2015-10-08 11:58:55
Autor: J.F.
VECTRA napiszemy więcej! Finał! Ta-dam!!!
Użytkownik "nawrakm"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mv5336$9ch$1@speranza.aioe.org...
Użytkownik "Wiesiaczek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
Zmęczony już nieco tematem podaję niejako z obowiązku, rezultat walki z Vectrą.[ciaaach]
I to by było na tyle :)
Co za debil pieniacz.

Pieniacz ?
A czemu nie napisali "po szczegolowym sprawdzeniu stwierdzilismy, ze oplacil pan faktury w terminie, w zwiazku z czym anulujemy naliczone odsetki i noty".

No i w koncu nie wiem - poinformowali go o zmianie konta, czy bedzie powtorka z rozrywki ?

J.

Data: 2015-10-10 01:11:42
Autor: Kris
VECTRA napiszemy wiêcej! Fina³! Ta-dam!!!
W dniu czwartek, 8 pa¼dziernika 2015 11:58:59 UTC+2 u¿ytkownik J.F. napisa³:
[...]

Debil nie doczyta³ a teraz ma pretensje do wszyskich zamiast do siebie.
Sporadycznie u¿ywam s³owa debil ale czytaj±c jego pisanine do Vectry samo siê to s³owo na usta ci¶nie.

Data: 2015-10-16 22:52:04
Autor: Smok Eustachy
VECTRA napiszemy więcej! Finał! Ta-dam!!!
W dniu 10.10.2015 o 02:38, nawrakm pisze:
/.../
Matołku, poinformowali zanim pieniacz zaczął pieniactwo, dlatego jest
pieniaczem.

Zacytuj stosownÄ… informacjÄ….

VECTRA napiszemy więcej! (c.d)