VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

Data: 2015-09-25 23:11:54
Autor: Liwiusz
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

Jak miałbyś jaja, to byś poczekał aż dług urośnie, a po nakazie zapłaty
wniósł sprzeciw. A tak tylko się pieklisz niepotrzebnie ;)

PS. A propos pieniactwa: Sprawa o 35 gr:
http://www.remitent.pl/35-groszy/7009

--
Liwiusz

Data: 2015-09-26 07:08:46
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 25.09.2015 o 23:11, Liwiusz pisze:
[...]

Przecież tam jest opisana normalna sprawa o zwrot pobranej kaucji i zgodnie z prawem ta kaucja została po wyroku sądu zwrócona.
Co to ma wspólnego z pieniactwem? Tylko wysokość kwoty?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-09-26 08:07:41
Autor: Liwiusz
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 o 07:08, Wiesiaczek pisze:
[...]

A kto powiedział, że pieniacz to z definicji wysuwający *niesłuszne*
roszczenie?

--
Liwiusz

Data: 2015-09-26 08:33:26
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 08:07, Liwiusz pisze:
[...]

Więc pieniacz nie jest określeniem pejoratywnym?

Zresztą w mojej sytuacji to Vectra jest stroną atakującą, bo to oni wysuwają żądania.
Dlaczego więc to ja miałbym być pieniaczem? Tym bardziej, że nie podałem ich do sądu a jedynie obnażam bezmyślność i głupotę pracowników korpo. Przy okazji piętnuję działanie obecnego reżimu, gdzie duża firma jest praktycznie bezkarna w starciu z klientem.
Można tylko mile wspominać czasy, gdy po wysłaniu takiego listu do sekretarza dyrektor firmy stałby już na dywaniku:)
(Uprzedzam - nigdy nie miałem okazji tego robić) :)

Data: 2015-09-26 08:43:41
Autor: Liwiusz
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 o 08:33, Wiesiaczek pisze:

A kto powiedział, że pieniacz to z definicji wysuwający *niesłuszne*
roszczenie?

Więc pieniacz nie jest określeniem pejoratywnym?

Jest.

ZresztÄ… w mojej sytuacji to Vectra jest stronÄ… atakujÄ…cÄ…, bo to oni
wysuwają żądania.
Dlaczego więc to ja miałbym być pieniaczem? Tym bardziej, że nie podałem
ich do sądu a jedynie obnażam bezmyślność i głupotę pracowników korpo.

Bo prowadzisz kłótnie bez sensu i jeszcze angażujesz do tego internet ;)

[...]

I to jest właśnie pieniactwo - aby nie zapłacić 45gr zamiast po prostu
nie płacić, to jeszcze wydasz na znaczek.

--
Liwiusz

Data: 2015-09-26 14:03:41
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 08:43, Liwiusz pisze:

[...]

Pozwól że zacytuję fragment wcześniejszego e-maila Vectry:

"Nieuregulowanie zaległości spowoduje:
- naliczenie odsetek ustawowych
- podjęcie czynności procesowych zmierzających do uzyskania tytułu wykonawczego
- naliczenie kosztów postępowania sądowego oraz kosztów egzekucji

Informujemy, iż zgodnie z art. 509 i następne Kodeksu Cywilnego Vectra nie chodzi S.A. posiada prawo do sprzedaży wymaganej wierzytelności wraz z wszystkimi związanymi z nią prawami, w tym prawie do naliczenia odsetek."

Czuję się zastraszony i tyle. Ty byś spał spokojnie?
Często wyjeżdżam i jak pewnie wiesz, list polecony z sądu będzie uważany za doręczony gdy tymczasem nawet go nie obejrzę.
Żeby nie być gołosłownym, już raz w ten sposób zostałem skazany na grzywnę, więc mogę się spodziewać, że któregoś razu komornik zajmie moje konto bankowe albo samochód również bez mojej wiedzy.

A mnie chodzi tylko o wyjaśnienie sprawy, a to już pracowników Vectry zdecydowanie przerasta.

Data: 2015-09-26 14:09:01
Autor: Liwiusz
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 o 14:03, Wiesiaczek pisze:
[...]

z wszystkimi zwiÄ…zanymi z niÄ… prawami, w tym prawie do naliczenia odsetek."

Czuję się zastraszony i tyle. Ty byś spał spokojnie?

Oczywiście.

[...]

Skoro często wyjeżdżasz, to dbaj o swoje interesy i ustanawiaj chociaż
pełnomocnika, który ci będzie listy odbierał. Bo możesz stracić więcej
niż w tej głupiej sprawie o 45 gr.

A mnie chodzi tylko o wyjaśnienie sprawy, a to już pracowników Vectry
zdecydowanie przerasta.

Miałeś dokładnie napisane co trzeba zrobić, aby sprawę wyjaśnić.

--
Liwiusz

Data: 2015-09-26 14:27:44
Autor: Wiesiaczek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 14:09, Liwiusz pisze:
Skoro często wyjeżdżasz, to dbaj o swoje interesy i ustanawiaj chociaż
pełnomocnika, który ci będzie listy odbierał. Bo możesz stracić więcej
niż w tej głupiej sprawie o 45 gr.

Zaraz lecę zakładać biuro i przyjmuję sekretarkę.
45 gr piechotÄ… nie chodzi!

A mnie chodzi tylko o wyjaśnienie sprawy, a to już pracowników Vectry
zdecydowanie przerasta.

Miałeś dokładnie napisane co trzeba zrobić, aby sprawę wyjaśnić.

Nie zauważyłem żadnej sensownej rady.

Data: 2015-09-26 10:03:34
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
Wiesiaczek wrote:
Nie zauważyłem

No i to jest chyba twoj najwiekszy problem.

Data: 2015-09-26 16:00:24
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, Liwiusz wrote:

Mia³e¶ dok³adnie napisane co trzeba zrobiæ, aby sprawê wyja¶niæ.

  Mi z tekstu wynika, ¿e to by³o nie tylko "odsy³anie od Annasza do
Kajfasza", ale do tego z teleportacj± w czasie.
  ¯±dali zrobienia czego¶, o czym inna komórka informowa³a, ¿e jest
ju¿ zrobione. Ci drudzy twierdzili ¿e odsetki umorzono.
  Co innego na to mia³ poradziæ, ni¿ ¿eby siê ze sob± skontaktowali
na burzy mózgów? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 14:32:15
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, Liwiusz wrote:
[ do Wiesiaczka ]

I to jest w³a¶nie pieniactwo - aby nie zap³aciæ 45gr zamiast po prostu
nie p³aciæ, to jeszcze wydasz na znaczek.

  Poproszê o jedno zastrze¿nie - nie dyskutujê o kwocie.
  Dyskutujê o tezie "po prostu nie p³aciæ". IMO jest b³êdna.

  Niep³acenie *w tym przypadku* nie jest rozwi±zaniem.
  Z prostego powodu o którym wiesz - wierzyciel, ¿e tak powiem "uprawniony
wierzyciel", ma pe³ne prawo potr±ciæ z wp³at za *inne* faktury nale¿n±
kwotê.
  W ten prosty sposób domniemany wierzyciel domniemanej nale¿no¶ci ubocznej
(odsetek) jest gór±, bo domniemany d³u¿nik pozbawia siê np. przedawnienia.
  A domniemany wierzyciel przeciwnie.

  I jak bêdzie siê (d³u¿nik) broni³, koñcz±c np. za 10 lat umowê
i dowiaduj±c siê, ¿e zalega nie tylko 45gr, ale 45 groszy *z odsetkami*,
bo przecie¿ by³a to "kwota nale¿na" forwardowana z p³atno¶ci na p³atno¶æ,
a nie zaleg³e odsetki?
  ¯e 10 lat temu powsta³o nienale¿ne ¶wiadczenie?
"przecie¿ to siê ju¿ przedawni³o", czy¿ nie? :P

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 09:05:36
Autor: A. Filip
Pieniacz słuszny v. pieniacz niesłuszny [Was: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)]
Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Ziarnko do ziarnka a zbierze się miarka.
Kto powiedział że jak *syn oszukuje jednego na 35gr to mu się nie może uzbierać?

Ja już spotkałem na usenecie "takiego jednego" co z punktu widzenia własnego
interesu wałczył długimi latami "o pietruszkę" (w stosunku do *jego* zachodów
"prawnych") a punktu widzenia innych nauczył państwo Niemieckie dopiero w Strasburgu
że z polakami siÄ™ nie zadziera.  No wiec *ja* jego pieniaczem nie nazwÄ™ ;-)

--
A. Filip
Moje sÅ‚owa niech bÄ™dÄ… kolczykami dla twoich uszu.  (PrzysÅ‚owie ormiaÅ„skie)

Data: 2015-09-26 09:12:23
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

Użytkownik "Liwiusz"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mu4db0$mia$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Mógłby się w dupoint pocałować, przecież idiota wpłacał na niewłaściwe konto.

Data: 2015-09-26 14:46:00
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, nawrakm wrote:

U¿ytkownik "Liwiusz"  napisa³

W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
(autentyk, kolejno¶æ cytatów odwrócona dla ³atwiejszego czytania)

Jak mia³by¶ jaja, to by¶ poczeka³ a¿ d³ug uro¶nie, a po nakazie zap³aty
wniós³ sprzeciw. A tak tylko siê pieklisz niepotrzebnie ;)

Móg³by siê w dupoint poca³owaæ, przecie¿ idiota wp³aca³ na niew³a¶ciwe konto.

  Ale od wp³acania na niew³a¶ciwe konto nie powstanie d³ug (IMVHO
Liwiusz powinien napisaæ "d³ug", w cudzys³owiu :))
  Zauwa¿, ¿e Wiesiaczek wp³aca³ na "przeznaczone dla niego" konto,
fakt ¿e "stare" nic nie zmienia³ - nie ma najmniejszych podstaw
do uznania (ze strony Wiesiaczka) ¿e czy to celowo czy z powodu
b³êdu np. wp³aca za  kogo¶.
  Pieni±dze nie wróci³y, wiêc konto by³o aktywne.
  Ergo, wp³aca *za siebie* na konto wierzyciela.
  Tym samym z dniem kiedy pieni±dze wp³ynê³y swój d³ug uregulowa³.

  Ró¿nica miêdzy przypadkiem, kiedy wrzuci³bym nale¿ne Ci pieni±dze
"gdzie¶" (fizycznie, w kopercie) tak ¿e o tym nie wiesz (a wiêc
mo¿esz siê powo³ywaæ ¿e "nie otrzyma³e¶ bo nie mog³e¶ rozporz±dzaæ")
a przypadkiem kiedy przelejê je na Twoje konto jest taka, ¿e z prawa
wynika i¿ data wp³ywu oznacza i¿ to ju¿ Twoje pieni±dze, nawet jak
o tym nie wiesz. Twoje konto, sam musisz zajrzeæ ¿e s± (wp³acone).
  Masz, dosta³e¶, tyle.

  IMHO, za "nieregulaminowy" przelew mo¿na siê odgry¼æ tylko w ten sposób,
¿eby przelaæ zwrotnie kwotê jako "nienale¿ne ¶wiadczenie bo nie wiem
albo mam w±tpliwo¶ci za co" za potr±ceniem kosztów przelewu.
  A w tym przypadku i tak mia³bym w±tpliwo¶ci (jako ¿e to by³o
"konto przeznaczone dla klienta").

  ¯eby nie by³o - efektem korzystania z "wynalazków", takich jak
konto czy karta, jest fakt, ¿e czasami za niestaranno¶æ albo
b³±d drugiej strony trzeba cierpieæ :>

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 10:05:58
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
nawrakm wrote:

U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisa³ w wiadomo¶ci grup

[...]

D³ug powstaje od niewp³acania na w³a¶ciwe konto.

D³ug powstaje od niewp³acenia wierzycielowi.

Data: 2015-09-26 17:56:07
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)

U¿ytkownik "witek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mu6c50$mtm$3@dont-email.me...

nawrakm wrote:

[...]

Mówisz?
http://www.gofin.pl/17,2,64,110229,skutki-wplaty-podatku-na-niewlasciwe-subkonto.html

Data: 2015-09-26 11:13:50
Autor: witek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)

nawrakm wrote:

[...]

mowie
mylisz administracjê z kodeksem cywilnym.

Data: 2015-09-26 18:22:20
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)

U¿ytkownik "witek"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mu6g48$mtm$4@dont-email.me...

nawrakm wrote:

[...]

alez to wolny kraj wolno ci

Data: 2015-10-16 11:44:50
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, witek wrote:

nawrakm wrote:
U¿ytkownik "witek"  napisa³
nawrakm wrote:
[...]

  Ma³o, mimo wyj±tkowo¶ci tego przypadku, z artyku³u wychodzi (z praktyki
te¿), ¿e wp³ata na niew³a¶ciwe konto tego samego US skutkuje jedynie
konieczno¶ci± podpisania ¶wistka o przeksiêgowaniu na w³a¶ciwy
podatek - ¶wistka w³asnego lub wystawionego przez US.
  A wszak podatków nie wp³aca siê na konto Skarbu Pañstwa, lecz w³a¶ciwego
US, co de facto dowodzi prawid³owo¶ci "przypadku Wiesiaczka" :>
  A w koñcu Wiesiaczek siê nie awanturowa³, ¿e mogli mu kazaæ podpisaæ
kwit, ¿e przyznaje i¿ wp³aci³ na niew³a¶ciwe konto ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 15:55:58
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, nawrakm wrote:

U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisa³
 Ale od wp³acania na niew³a¶ciwe konto nie powstanie d³ug

D³ug powstaje od niewp³acania na w³a¶ciwe konto.

  Otó¿ nie powstaje, co usi³owa³em wyja¶niæ.
  Pieni±dze s± wp³acone, le¿± "w kasie bankowej" wierzyciela.

  T³umaczenie ¿e "nie wie od kogo" nie przejdzie (bo to nie by³a
wp³ata na "jakie¶" konto, tylko stare "konto dla klienta", które
do tego jest czynne).
  Wierzyciel jeszcze ich nie zaksiêgowa³ bo ich nie "znalaz³",
równie dobrze o nich nie wie, jakby nie zagl±da³ na to
"w³a¶ciwe" konto, ale je (pieni±dze) *MA*.
  "Postawione do dyspozycji" ¿e tak powiem.
  Nie ma zmi³uj, wp³yw na konto jest równoznaczny z zap³at±,
niezagl±danie na swoje konto nie oznacza ¿e d³u¿nik nie
zap³aci³.

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 17:52:22
Autor: nawrakm
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)

U¿ytkownik "Gotfryd Smolik news"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1509261547250.3276@quad...

[...]

Sk±d pewno¶æ, ze nie przypisane do nowego klienta miszczu?

Data: 2015-09-26 21:34:46
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 17:52 nawrakm <na@drzewo.pl> pisze:

[...]

Bo to gawêdziarz, s±dz±c po aktywno¶ci na grupie.

--
Trefni¶

Data: 2015-09-27 18:38:12
Autor: Wojciech Bancer
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On 2015-09-26, nawrakm <na@drzewo.pl> wrote:

[...]

wp³ata na "jakie¶" konto, tylko stare "konto dla klienta", które
do tego jest czynne).

Sk±d pewno¶æ, ze nie przypisane do nowego klienta miszczu?

Bo tak siê nie robi. Banki (a tak¿e odbiorcy p³atno¶ci masowych) maj± tyle numerów, ¿e nie musz± od razu zastêpowaæ takich numerów.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2015-10-16 11:15:23
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
[...]

  Ale¿ nie ma ¿adnej - w takim uk³adzie Wiesiaczek ma roszczenie
o nienale¿ne ¶wiadczenie :>
  Ale przyznasz, ¿e ¿eby w ci±gu roku od zmiany konta stare konto
"daæ nowemu klientowi", to musia³by tam pracowaæ kto¶ bardziej
roztrzepany od Wiesiaczka.
  I co wa¿niejsze, nadal nie zmienia to faktu, ¿e wp³aca³ Wiesiaczek,
¿e przypomnê "numer na przedawnienie" wynik³y z prawa wp³aty przez
osobê trzeci± (a z tytu³u wysokich kwot przy przekrêtach wyroki
by³y swojego czasu opisywane w prasie).

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-26 21:33:31
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 15:55 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> pisze:

(...)
  Nie ma zmi³uj, wp³yw na konto jest równoznaczny z zap³at±,
niezagl±danie na swoje konto nie oznacza ¿e d³u¿nik nie
zap³aci³.

Bijesz pianê...
Rzeczony _doskonale_ wie, ¿e nie jest nic winien i nie s± nale¿ne ¿adne  odsetki.
Dowiedzia³ siê tego z infolinii - zatem rzekomy wierzyciel te¿ o tym wie.

Wiesiaczek pieniaczy siê tylko o przep³yw informacji miêdzy "ksiêgowo¶ci±"  a windykacj±.
Zamiast jednym postem za³atwiæ sprawê - woli obrzucaæ niewinn± (sic!)  osobê inwektywami.

Musi byæ bardzo samotny...

--
Trefni¶

Data: 2015-10-16 22:46:42
Autor: Smok Eustachy
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 26.09.2015 o 21:33, Trefni¶ pisze:
/.../

Wiesiaczek pieniaczy siê tylko o przep³yw informacji miêdzy
"ksiêgowo¶ci±" a windykacj±.
Zamiast jednym postem za³atwiæ sprawê - woli obrzucaæ niewinn± (sic!)
osobê inwektywami.

Tu racja: powinien robic bekê z prezesa.

Data: 2015-09-28 00:25:16
Autor: Kris
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu sobota, 26 wrze¶nia 2015 16:05:35 UTC+2 u¿ytkownik Gotfryd Smolik news napisa³:
> [...]

  Nie ma zmi³uj, wp³yw na konto jest równoznaczny z zap³at±,
niezagl±danie na swoje konto nie oznacza ¿e d³u¿nik nie
Dosta³em niedawno rachunek za pr±d- Energa.
Za³ó¿my ¿e równie¿ korzystasz z us³ug Energi
Wg powy¿szego je¶li kwotê widniej±ca na rachunku wp³acê na Twój nr rachunku w Energi to znaczy ¿e op³aci³em swoje zobowi±zanie czy nie?

Data: 2015-09-28 09:12:09
Autor: Marek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015 15:55:58 +0200, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:
  Otóż nie powstaje, co usiÅ‚owaÅ‚em wyjaÅ›nić.
  PieniÄ…dze sÄ… wpÅ‚acone, leżą "w kasie bankowej" wierzyciela.

Nie do końca. była kiedyś głośna sprawa. Dłużnik zapłacił za towar sprzedawcy z dużym opóźnieniem (chodziło bodajże o kwotę 11 tys), jednak zanim zapłacił wierzyciel sprzedał dług windykatorowi.
 DÅ‚użnik  wpÅ‚aciÅ‚ dÅ‚ug windykatorowi (kwota urosÅ‚a już do 20k) ale nie na jego konto ale na konto małżonki windykatora (takie byÅ‚y ustalenia co do formy spÅ‚aty miÄ™dzy dÅ‚użnikiem a windykatorem). Po wpÅ‚acie windykatorl nie uznaÅ‚ tego jako uregulowanie dÅ‚ugu  i zaczÄ…Å‚ doliczać do dÅ‚ugu kolejne odsetki.
Sprawa poszła do sądu. Sąd zapytał (tylko) czy dłużnik uregulował zobowiązanie, windykator: nie. I już było po sprawie bo sądu nie interesuje komu i co wpłacał dłużnik, jeśli wierzyciel twietdzi, że zobowiązanie nie zostało uregulowane.
Dług urósł do 300k i dłużnik stracił dom.

Wcale nie jestem pewien czy sąd (gdyby do niego doszło) w tym przypadku Vectry uznałby, że wpłata na dowolny rachunek wierzyciela (wbrew zapisom umowy) jest równoważna ze spłatą zobowiązania, szczególnie, gdy Vectra jako strona zaczełaby się upierać przy stanowisku, że zobowiązanie nie zostało uregulowane.

--
Marek

Data: 2015-09-28 10:58:39
Autor: rg
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
Mon, 28 Sep 2015 09:12:09 +0200, w
<almarsoft.203383714677466883@news.neostrada.pl>, Marek <fake@fakeemail.com>
napisa³(-a):

Po wp³acie windykatorl nie uzna³ tego jako uregulowanie d³ugu  i zacz±³ doliczaæ do d³ugu kolejne odsetki.
Sprawa posz³a do s±du.

A có¿ siê sta³o z kas± wp³acon± na konto ma³¿onki?

Data: 2015-09-28 14:14:26
Autor: Marek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Mon, 28 Sep 2015 10:58:39 +0200, "rg" <nie_ma_emaila@onet.pl> wrote:
A cóż się stało z kasą wpłaconą na konto małżonki?

Z tego co pamiętam windykatora oraz sądu to nie interesowało. Ów dłużnik, trochę naiwnie, wierzył że sprawę uda się odkręcić przez zwrot kasy wysłanej do małżonki i ponowną jej wypłatę na prawidłowe konto lub poprzez uznanie windykatora, że żądanie zapłaty zostało jednak zaspokojone.

W caÅ‚ej sprawie wÅ‚aÅ›ciwie nie chodzi o te szczegóły historii ale zaskoczyÅ‚o mnie podejÅ›cie sÄ…du: czy zapÅ‚ata zostaÅ‚a dokonana czy nie okreÅ›laÅ‚o jedynie oÅ›wiadczenie windykatora, kopie przelewu  na żądanÄ… kwotÄ™ oraz prawidÅ‚owy jego opis  sÄ…du nie interesowaÅ‚.

--
Marek

Data: 2015-10-16 11:19:19
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Mon, 28 Sep 2015, Marek wrote:

Nie do koñca. by³a kiedy¶ g³o¶na sprawa. D³u¿nik zap³aci³ za towar sprzedawcy z du¿ym opó¼nieniem (chodzi³o bodaj¿e o kwotê 11 tys), jednak zanim zap³aci³ wierzyciel sprzeda³ d³ug windykatorowi.
D³u¿nik  wp³aci³ d³ug windykatorowi (kwota uros³a ju¿ do 20k) ale nie na jego konto ale na konto ma³¿onki windykatora

  I to IMO (bez "H") koñczy próby porównywania takich przypadków :)

S±d zapyta³ (tylko) czy d³u¿nik uregulowa³ zobowi±zanie, windykator: nie. I ju¿ by³o po sprawie bo s±du nie interesuje
komu i co wp³aca³ d³u¿nik, je¶li wierzyciel twietdzi, ¿e zobowi±zanie nie
zosta³o uregulowane.

  Chyba, ¿e d³u¿nik poka¿e kwit, ¿e wp³aci³ WIERZYCIELOWI.
  A nie jego ma³¿once czy kotu...

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-10-16 22:47:50
Autor: Smok Eustachy
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 28.09.2015 o 09:12, Marek pisze:
/.../
[...]

Przecież na rachunek z umowy wpłacał.

Data: 2015-10-19 09:55:20
Autor: Marek
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Fri, 16 Oct 2015 22:47:50 +0200, Smok Eustachy <smok@wurg.pl> wrote:
Przecież na rachunek z umowy wpłacał.

Ale się po drodze zmienił a abonent milcząco to zaakceptował.

--
Marek

Data: 2015-09-26 18:29:49
Autor: Marek Pazio
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 o 14:46, Gotfryd Smolik news pisze:
cudzys³owiu
pzdr, Gotfryd
Albo w dupiu lub w rowiu, w cudzys³owie drogi Gotfrydzie.

Data: 2015-10-16 11:09:18
Autor: Gotfryd Smolik news
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
On Sat, 26 Sep 2015, Marek Pazio wrote:

W dniu 2015-09-26 o 14:46, Gotfryd Smolik news pisze:
cudzys³owiu
pzdr, Gotfryd
Albo w dupiu lub w rowiu, w cudzys³owie drogi Gotfrydzie.

  Co racja to racja, thx!

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-09-27 14:06:19
Autor: animka
VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
W dniu 2015-09-26 09:12, nawrakm pisze:

[...]

Ty jesteś idiota. Stare konta są rozpoznawalne dla systemu i w interesie tej Vectry jest przeksięgować sobie na konto takie na jakie sobie zmienili.

--
animka

Data: 2015-09-26 21:50:15
Autor: Trefni¶
VECTRA napiszemy wiêcej! (c.d)
W dniu .09.2015 o 23:11 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> pisze:

[...]

Ale¿ ta konkretna sprawa o 35 groszy _nie_ jest pieniactwem w ¿adnym  wypadku!
Warto przeczytaæ _dok³adnie_ ów artyku³!

Sprawa Wiesiaczka jest za to pieniactwem czystej wody zw³aszcza, ¿e  planuje nowe kroki (patrz moja podpowied¼ o zaanga¿owanie prezesa zarz±du  Vectry). Poza tym p±czkuje ju¿ nawet tutaj.
Rodzi nam siê kolejny obroñca sprawiedliwo¶ci, jak Grzegorz Nied¼wiecki:

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

Grzegorz Nied¼wiecki g³osami zwolenników Kukiza mo¿e zostaæ pos³em na sejm!
Czas pomy¶leæ o ¶lepych badaniach psychologicznych kandydatów do  parlamentu i urzêdników wy¿szego szczebla!

--
Trefni¶

VECTRA napiszemy więcej! (c.d)