VENI, VIDI, VICI...

Data: 2009-09-12 22:24:42
Autor: Slavinka
VENI, VIDI, VICI...
Reżyser Znajda znowu mnie, Polaka, zakopał w dole.
Aby władzy parcha w Polsce nie było końca.

Data: 2009-09-12 14:03:51
Autor: Antenka
VENI, VIDI, VICI...
On 12 Wrz, 22:24, "Slavinka" <slavi...@wp.pl> wrote:
Reżyser Znajda znowu mnie, Polaka, zakopał w dole.
Aby władzy parcha w Polsce nie było końca.

;-(((  [***]  Requiem in pacem!

Antenka

Data: 2009-09-12 23:29:31
Autor: VicAbarca
VENI, VIDI, VICI...
Antenka пишет:
Requiem in pacem!

Requiestat in pace...

--
Vic

Data: 2009-09-12 14:33:28
Autor: Antenka
VENI, VIDI, VICI...
On 12 Wrz, 23:29, VicAbarca <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Requiem in pacem!

Requiestat in pace...

--
Vic

No nie chwal się, że umiesz odmieniać :)

Antenka

Data: 2009-09-12 23:13:16
Autor: marek czaplicki
VENI, VIDI, VICI...
Slavinka pisze:
Reżyser Znajda znowu mnie, Polaka, zakopał w dole.
Aby władzy parcha w Polsce nie było końca.

o kurna. na tej grupie zaiste rozmawia sie o wszystkim od poruszania kwestii roznych narodowosci, poprzez krotkie migawki historyczne do krytyki filmowej. powiem kumplom z magla gdzie sie moga powywnetrzac.

Data: 2009-09-12 23:16:17
Autor: Piotr
VENI, VIDI, VICI...
Dnia Sat, 12 Sep 2009 23:13:16 +0200, marek czaplicki napisał(a):

o kurna. na tej grupie zaiste rozmawia sie o wszystkim od poruszania kwestii roznych narodowosci, poprzez krotkie migawki historyczne do krytyki filmowej. powiem kumplom z magla gdzie sie moga powywnetrzac.

Znasz kumpli warzywnego?
Piotr

Data: 2009-09-12 23:52:46
Autor: marek czaplicki
VENI, VIDI, VICI...
Piotr pisze:
Znasz kumpli warzywnego?
Piotr
zbyt krotko chyba czytam grupe, bo nie wiem kto to jest warzywny.

Data: 2009-09-13 00:19:58
Autor: Piotr
VENI, VIDI, VICI...
Dnia Sat, 12 Sep 2009 23:52:46 +0200, marek czaplicki napisał(a):

zbyt krotko chyba czytam grupe, bo nie wiem kto to jest warzywny.

Przemysław Warzywny, dawniej Jacek Kawecki a obecnie jakiś kretyński
Jarek-akwizytor..., czy coś takiego.
Piotr

Data: 2009-09-13 08:44:31
Autor: konserwator
VENI, VIDI, VICI...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:ahernzmvd49w$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

no cham i pastor jednym slowem!

Data: 2009-09-13 08:48:03
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
VENI, VIDI, VICI...

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8i4vi$rer$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Buc i debil rympał, obecnie konserwator (powierzchni płaskich).

Przemek
 -- Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-09-13 09:22:12
Autor: Slavinka
VENI, VIDI, VICI...

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał
w wiadomości news:h8i4j4$1co$1news.onet.pl...

> no cham i pastor jednym slowem!

Buc i debil rympał, obecnie konserwator (powierzchni płaskich).

Przemek

Hej, Przymuł - jednak rympał dobrze ciebie rozgryzł...
Mam nadzieję, że pluje do teraz, gdyż świstak zawinął w sreberko wielkie
GWno.

Data: 2009-09-13 09:35:38
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
VENI, VIDI, VICI...
Użytkownik "Slavinka" <slavinka@wp.pl> napisał w

Hej, Przymuł - jednak rympał dobrze ciebie rozgryzł...
Mam nadzieję, że pluje do teraz, gdyż świstak zawinął w sreberko wielkie
GWno.

Toś ty schizol i trans w jednym, he, he, he!

Przemek

Data: 2009-09-13 09:00:03
Autor: Slavinka
VENI, VIDI, VICI...

> [...]

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości

> Przemysław Warzywny, dawniej Jacek Kawecki a obecnie jakiś kretyński

Jeżeli szukasz prawdy, to dowiedz się kto był inicjatorem akcji paskarskiej.
Łatwo oskarżać nie znając wszystkich faktów. nie jestem Kaweckim, pastorem,
Żydem, żydem, mośkiem, Chazarem. Chamem jestem - dla chamów - odpłacam
pięknym za nadobne. Ogólnie jestem nadal ciekawy, kto i dlaczego kręci lody
a konto dziecka. Bo sprawę łatwo rozwiązać, wystarczy spotkać się.

VENI, VIDI, VICI...