Data: 2009-09-09 22:14:19 | |
Autor: zbigi | |
VFR 1200 - kolejna nowinka techniczna - strefy zgniotu w motocyklu | |
Jasio napisał(a):
Okazało się, że stylizacja nowego high tech cuda hondy jest podyktowana nie tylko wymogami stylizacji na miarę XXI wieku, ale i względami bezpieczeństwa. No i kul. Przynajmniej dla tych wszystkich, dla ktorych moto bez ABS nie hamuje i generalnie nie nadaje sie do jazdy. ;) Ten dziwny wystający przód z podświetleniem wystaje tak bardzo, gdyż skrywa pierwsze na świecie strefy zgniotu. Patrząc z boku na rysunek motocykla widać, że "nos" wystaje mniej więcej tak jak przednie koło. I http://w709.wrzuta.pl/obraz/8EQAruND3tn/dsc_4130 IMO troche kicha, bo przeciez statystyczny wyjezdzajacy z podporzadkowanej samochod jest "nieprostopadly" do podloza, wiec i jednak pierwej uderzy przednie kolo. :) No chyba, ze: 1. Z badan wychodzi, ze statystycznie najczesciej wymuszajacym jest "prostopadloscienny" Ford Transit ;) lub 2. Z badan wychodzi, ze ugiecie przedniego zawieszenia kompensuje te nieprostopadlosc przeszkody i rownosilowe odksztalcanie pozniej uderzajacego dziobu motocykla :) Oprócz tego rysunek tego podwójnego sprzęgła i skrzyni, które pozwalają komputerowi na jednoczesne zapięcie dwóch biegów. Za MCN: Sliczny rysuneczek :) Ciekawe, czy przypadkiem walek (a raczej tuleja) ;) biegow parzystych, nie bedzie najbardziej poszukiwana czescia zamienna tego motocykla ;) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|