[SPAM] VFR

Data: 2012-10-12 10:25:25
Autor: Magic
[SPAM] VFR
Witek.
Sie przypominam sie.
http://allegro.pl/vfr-800-99r-wawa-i2691961965.html

Jest też parę innych gratów ale nie motocyklowych, np płyta traserska i nagrzewnica olejowa.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.

Data: 2012-10-12 12:26:15
Autor: Tadzik
[SPAM] VFR
On Fri, 12 Oct 2012 10:25:25 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
Sie przypominam sie.

Skoro Ci "ubezpieczenie juz wyszlo" to ja spieszem doniesc uprzejmie do tego urzedu co to on lubi takie informacje pozyskiwac :)

--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-10-12 14:38:22
Autor: Magic
[SPAM] VFR
Tadzik napisał(a):
[...]

Mam to gdzieś.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.

Data: 2012-10-12 14:58:20
Autor: Tadzik
[SPAM] VFR
On Fri, 12 Oct 2012 14:38:22 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
Mam to gdzieś.

A gdzie dokladnie? :P

--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-10-12 18:29:03
Autor: Viking
[SPAM] VFR
W dniu 2012-10-12 14:58, Tadzik pisze:
On Fri, 12 Oct 2012 14:38:22 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
Mam to gdzieś.

A gdzie dokladnie? :P

Pewnie w dupie.,

Na tej liście przez kilka lat przewinęło się oprócz ludzi,kilku debili, zjebów, pajaców,brakowało tylko konfidenta. Jak widać to tylko kwestia czasu była. ;)

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2012-10-12 18:53:08
Autor: Tadzik
[SPAM] VFR
On Fri, 12 Oct 2012 18:29:03 +0200, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:
zjebów, pajaców,brakowało tylko konfidenta. Jak widać to tylko
kwestia
czasu była. ;)

Nie obrazaj, nie obrazaj!
Czy zeby bylo wiadomo, ze zartuje musze pierdyknac pincet emotek?
No to pyk: :);):)

--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-10-12 20:38:42
Autor: Viking
[SPAM] VFR
wrote:
[...]

no, a ja nie dałem?:)

Data: 2012-10-12 21:00:31
Autor: Tadzik
[SPAM] VFR
On Fri, 12 Oct 2012 20:38:42 +0200, Viking <vegaserwis@niesmiec02.pl> wrote:
no, a ja nie dałem?:)

No fakt, dałeś. Jakis taki nietryb jestem przez te jesien :)
Widmo dlugiej i srogiej zimy przed nami...
Oficjalne zakonczenie sezonu ;)
Siem człowiek zgorzkniały robi
I potem takie kwiatki
--
Pozdro
Tadzik

Data: 2012-10-12 21:10:52
Autor: Viking
[SPAM] VFR
wrote:
[...]

Not yet,  not yet!!!

jeszcze troche latania bedzie.. :)

Data: 2012-10-12 23:54:15
Autor: Sir |Piernik
[SPAM] VFR
Viking pisze:
....>8
> Na tej liście przez kilka lat przewinęło się oprócz ludzi,kilku debili,

Kilku??

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-10-15 10:25:11
Autor: Mat S
[SPAM] VFR

Użytkownik "Tadzik" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.4756794123219225525news.neostrada.pl...
On Fri, 12 Oct 2012 14:38:22 +0200, Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:
Mam to gdzieś.

A gdzie dokladnie? :P

Pewnie "tam, gdzie pan może Pana Majstra..." ;-)

MS

[SPAM] VFR