[sprzedam] VFR 750 RC36 rok 1997

Data: 2009-10-16 13:13:34
Autor: K.M.C.
[sprzedam] VFR 750 RC36 rok 1997
Sprzedam pilnie motocykl jak w temacie. Rok produkcji 1997 (ostatni rok RC36) Stan techniczny (silnik, rama zawieszenie) idealny. Przebieg 72 tys km. Kupilem nie dawno, ale kupiłem tez dom i remont mnie wykończył finansowo. Cena - taka jaka dałem 7,2 tys zł, bez negocjajcji. ubezpieczenie i przegląd jest. Mozna wracać na kołach. Do zrobienia - wymiana lub pospawanie stelarza czaszy. Poprzednik sie pierdyknał i pękł. Lekka kosmetyka plastiku.
Opona przód stan dobry, tył na chwile. Polerowane ranty felg, felgi lakierowane pod kolor motocykla. Kolor dość rzadki - granat (oryginalnie był taki) Moto było przez poprzedniego właściciela malowane w całości.

Gwarantuje zadowolenie z zakupu. Cena wyjątkowo promocyjna.
kmc na tlenie.pl lub 513 259 066 ew poprzez maila na mojej stronie

czyli, znowu dupa psia :-( to sie najezdzilem w tym sezonie

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.kmciesielski.pl

Data: 2009-10-17 01:14:29
Autor: Wojciech G.
Użytkownik "K.M.C." napisał:
 Do zrobienia - wymiana lub pospawanie stelarza czaszy.

Poprzednik sie pierdyknał i pękł.

Poskładali sensownie chłopaka po pęknięciu ?
--
PZDR
Wojciech G.

Data: 2009-10-18 11:40:44
Autor: woohoo
[sprzedam] VFR 750 RC36 rok 1997
K.M.C.:
tys km. Kupilem nie dawno, ale kupiłem tez dom i remont mnie wykończył
czyli, znowu dupa psia :-( to sie najezdzilem w tym sezonie

Albo rybki, albo akwarium.
Rozważ rozwód. (:

--
w[o_O]hoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2009-10-19 15:58:16
Autor: K.M.C.
[sprzedam] VFR 750 RC36 rok 1997
woohoo pisze:
K.M.C.:
tys km. Kupilem nie dawno, ale kupiłem tez dom i remont mnie wykończył
czyli, znowu dupa psia :-( to sie najezdzilem w tym sezonie

Albo rybki, albo akwarium.
Rozważ rozwód. (:

alez ja jestem po rozwodzie wlasnie :D i teraz musze gdzies mieszkac. tzw priorytety :-)

pozdr

--
Krzysiek Ciesielski K.M.C.
www.kmciesielski.pl