[SPRZEDAM] VFR 800 RC 46 po dzwonku.

Data: 2010-10-08 12:16:39
Autor: Magic
[SPRZEDAM] VFR 800 RC 46 po dzwonku.
Witek.
Skrupu艂y skrupu艂ami ale kasa jest potrzebna.

VFR 800 RC 46, 1999, przebieg cholera wie jaki bo zegary szlag trafi艂 ale co艣 kole 65 kkm, od jakich艣 30 kkm u mnie. Cyrwona. Regularnie serwisowana na pocz膮tku sezonu.
Dodatki (jak kto chce) - ko艅c贸wka IXIL (orygina艂 te偶 mam), grzane minetki Saito, dzia艂aj膮ce, wzmocniony przeze mnie Monorack + topcase kappa 46L. jak komu nie zalezy to mo偶e kupi膰 bez nich, zdejm臋 i opuszcz臋 cen臋.
Motur odpala (nie dalej jak 15 min temu ostatnio), zero wyciek贸w, ko艂a ca艂e, opony Pirelli Diablo Corsa prz贸d ok ty艂 do spalenia. Nap臋d jeszcze ok.
Uszkodzenia po dzwonku - wyrwana dziura w g艂贸wce ramy przez mocowanie czaszy, zegary, stacyjka, plastiki z przodu, reflektor, lagi. Przednie ko艂o wyglada na ca艂e, nie wiem jak p贸艂ki, ale te偶 wygl膮daj膮 ok. Osprz臋t kierownicy ca艂y. Jak b臋dzie kto zainteresowany to zrobi臋 zdj臋cia i wrzuc臋 na Picas臋. Na 偶yczenie mog臋 zaspawa膰 t臋 dziur臋, znaczy wspawa膰 mocowanie na miejsce.
Moto jest zarejestrowane, ubezpieczenie wysz艂o, badanie te偶.

Cena ze wszystkim 3500 z艂. Zainteresowanych zapraszam na priv. Jak takowych nie b臋dzie, to trudno, opchn臋 na wiosn臋 BMW po Ojcu, naprawi臋 VFR i b臋d臋 sam 艣miga艂.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.

[SPRZEDAM] VFR 800 RC 46 po dzwonku.