Data: 2009-05-13 08:13:11 | |
Autor: Norbi | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
CUT_INZ pisze:
Ja bym jednak szukal KFazera. Lepszy pod wzgledem masy odczuwalnej-spalania-porecznosci-pozycji-mocy VFR-a nowa jedzie dopiero jak sie ten caly Vitek zalaczy - pon. to takie sobie przyspieszenia - w Fazerze od 4 tys na kazdym biegu jest fajnie :) Na plus VFR - jazda w winklach i bardziej skuteczne hample przez Dual CBS Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-05-13 08:23:56 | |
Autor: fv | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
Norbi wrote:
Ja bym jednak szukal KFazera. Na plus VFR - jazda w winklach i bardziej skuteczne hample przez Dual CBS Czy mógłbyś wyjaśnić w jaki sposób motocykl nie tylko lżejszy ale i odczuwalnie lżejszy może jeździć gorzej w winklach? To było subiektywne odczucie przy jeździe, czy gołe fakty wynikające np. z jakości zawieszenia VFR? -- fv Xbox gamertag: fastviper PL Moto: Suzuki GSX 650F Auto: Nissan Primera 2,0 |
|
Data: 2009-05-13 09:14:08 | |
Autor: Norbi | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
fv pisze:
Pozycja w KFazerze jest turystyczna siedzisz bardziej wyprostowany nie dociazasz przedniego kola - niby wszystko super - ale... W szybkim dlugim winklu nie jest do konca stabilny w ciasnych - szybko mozna poprzycierac wszystkim czym sie da... Na plus super regulacja przedniego zawieszenia. Ja zaczalem poprawki - podnioslem tyl o 2 cm i moto sie troche lepiej zaczelo zachowywac - do pelni szczescia brakowalo tylko amora skretu - ktory bardzo by sie przydal :) Co do odczuwalnej lekkosci Fazera to kumpel ktory ma duzo lzejszego gsx-ra K1 mowi ze do pionu fazera stawia sie jak rower - srodek ciezkosci jest lepiej umiejscowiony, dlatego jako uniwersalne moto sprawdzi sie idealnie - i w trasie nie bedziesz musial jechac min. 130 zeby rece nie odpadly za szybko :) - na VFR tak wlasnie bedzie. Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-05-13 14:08:09 | |
Autor: Spider A.J. | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
"Norbi" <norbisz1@o2.pl> wrote sprawdzi sie idealnie - i w trasie nie bedziesz musial jechac min. Nie bedzie! -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-05-13 23:09:05 | |
Autor: MiT | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
W dniu 2009-05-13 14:08, Spider A.J. napisał (a)::
"Norbi" <norbisz1@o2.pl> wroteDokładnie. Rence trzeba umić trzymać. -- MiT |
|
Data: 2009-05-14 10:02:51 | |
Autor: Magic | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
MiT pisze:
W dniu 2009-05-13 14:08, Spider A.J. napisał (a):: I sporo zależy od rękawiczek. W grubszych Utiki nie mam z tym żadnego problemu, natomiast w lżejszych letnich Nitro szew wypada dokładnie na brzegu mięśnia poruszającego kciukiem i przy dłuższej jeździe z prędkościami poniżej 140 jest to dość upierdliwe. W mieście tego nie odczuwam bo dystanse za krótkie. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-05-14 15:12:06 | |
Autor: Spider A.J. | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote I sporo zależy od rękawiczek. Mysle Macku, ze chodzilo mu o to ze beda bolec od wiszenia na kierownicy. Ale to sobie moze w archiwum i we faku poczytac do czego sluza rece w motocyklu i jak to osiagnac. -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-05-14 15:39:41 | |
Autor: Norbi | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
Spider A.J. pisze:
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote Mnie na razie prawa reka boli :) Ale to wina za cienkich manetek - zmiana na grzane powinna pomoc Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-05-15 13:57:00 | |
Autor: Magic | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
Spider A.J. pisze:
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote Wiem, zaznaczyłem tylko że dolegliwości z tym związane zależą też i od innych czynników. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-05-15 14:10:28 | |
Autor: Spider A.J. | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote Wiem, zaznaczyłem tylko że dolegliwości z tym związane zależą też i od innych czynników. No od tego ze czasem na jakiejs autobanie jak mnie zaczynaja dlonie bolec i sie zastanowie to przychodzi olsnienie: "po kiego chu...a trzymam te paluchy na klamkach jak w miescie!!!" :-))) -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-05-15 14:54:44 | |
Autor: (pj) | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
Spider A.J. pisze:
No od tego ze czasem na jakiejs autobanie w takich dalszych przelotach se wyrobilem pozycje: - łokcie oparte o kolana - dłonie tylko na manetkach - w związku z powyższym: zmiana biegu bez sprzęgła, zwalnianie tylko tylnym (tak! jest takie ustrojstwo w moto! ;-) ) - klata na baku, choć częściej na tankbagu - countersteering do zmiany kierunku i... jedziesz Pan, jedziesz... km-y szybko lecą, lekkie skręcenie głowy pozwala docenić pieprzękność krajobrazu... mija godzina, i! - mus na tanksztele sie zgłosić! ;-) -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-05-16 08:44:24 | |
Autor: zbigi | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
Spider A.J. napisał(a):
"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote A ten, a klamki to masz dobrze ustawione? Nie za wysoko? :) -- pozdrrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :) zbigi [@:zbiegusek na wirtualnej polsce w domenie pl] Bestyja, Sikorka, Jasiek w worku, Dudek na strychu i inne ;) Nowy Janów - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;) |
|
Data: 2009-05-16 09:44:44 | |
Autor: Spider A.J. | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
"zbigi" <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote A ten, a klamki to masz dobrze ustawione? Nie za wysoko? :) Nie, sa ok, jak na moje dlugie paluchy. Przy jezdzie w miescie czy po winkielkach kiedy nadgarstki i paluchy pracuja to wszystko jest ok nawet przez dluzszy czas. Jedynie przy dlugich przelotach autostradowych kiedy w sumie siedzisz na dryndzie i nie ma nic do roboty to wtedy paluchy polozone, odruchowo, na klamkach powoduja lekki dyskomfort dloni :-) Po chwyceniu gripow normalnie tenzesz dyskomfort znika. -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-05-15 22:34:15 | |
Autor: MiT | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
W dniu 2009-05-14 10:02, Magic napisał (a)::
MiT pisze:Popracuj nad mięśniami grzbietu. -- MiT "Łóżko to nie motocykiel, nikt nie zginie" (c) Kaźmirz P. |
|
Data: 2009-05-13 09:36:03 | |
Autor: donia | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
fv pisze:
Norbi wrote: może geometria, może rozstaw osi, rozkład masy, może być milionpincet czynników, nie piszę że któryś jest lepszy - tego nie niem, pytanie do rozpoczynacza wątku, o jakim fazerze mówisz, bo wersja starsza i nowsza (nie pamiętam jak to było rocznikami) to mają tylko nazwę podobną :) jeśli chodzi o moje odczucia odnośnie VFR to do dzisiaj (dwa lata po przesiadce z B12) przeszkadza mi to, że zaczyna jechać dopiero od 7 krpm, reszta bardzo pozytywnie - bezpieczny motocykl ze względu na bardzo dobre hamulce oraz zawieszenie. Moja rada jest taka, przejedź się obydwiema maszynami i wybierz najlepszą dla Ciebie, różnicy tych 30 koni nie odczujesz w codziennej jeździe, no chyba że bez lytra się nie da :) -- pzdrv donia i VyFRotka 800 =Wrocław= |
|
Data: 2009-05-13 10:50:26 | |
Autor: Norbi | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
donia pisze:
Odczuje - pon 3 tys VFR nie istnieje - mowimy o v-tecu KFazerem mozna i 1,5 jechac jak sie chce pokulac wolniutko Ogolnie V-tecem zrobilem z 10 km - KFazerem ok 8 kkm i na uniwersalne moto wybralbym zdecydowanie KFazera :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2009-05-13 11:23:04 | |
Autor: donia | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
Norbi pisze:
donia pisze: to przy tych 1,5 tys. obrotów jest ta różnica 30 koni, aha :) napisałem, niech wybierze co mu pasuje bardziej, mi też sie to o czym piszesz nie podoba, ale mi to nie przeszkadza w codziennej jeździe - od czego masz lewą nogę :) -- pzdrv donia i VyFRotka 800 =Wrocław= |
|
Data: 2009-05-13 11:39:20 | |
Autor: Norbi | |
VFR 800 zamiast kilofazera? | |
donia pisze:
Prosze - czytaj ze zrozumieniem... Norbi BLACK XX'03 |
|