VFR Approach Chart EDDB

Data: 2010-09-23 13:55:53
Autor: Piotr F.
VFR Approach Chart EDDB
Witam,
Czy ktos wie gdzie moge znalezc takowa mape - online najlepiej? Znalazlem mala z punktem dolotowym SIERRA od poludnia nad krzyzowka prawdopodobnie autostrady, ale nie mam pewnosci czy to aktualne.

Piotr

Data: 2010-09-23 19:33:57
Autor: yosamitesam
VFR Approach Chart EDDB
W dniu 9/23/2010 1:55 PM, Piotr F. pisze:
[...]

www.ead.eurocontrol.int
musisz sie tam zarejestrowac (jest to bezplatne)
Jak sie zarejestrujesz i zalogujesz to musisz kliknac "enter applications" i w zakladce PAMS light [AIP], masz dostep do AIP calej Europy.
Jest to takze przydante narzedzie do wyszukiwania aktualnych notam'ow.

PZDR

Data: 2010-09-23 20:24:46
Autor: Piotr F.
VFR Approach Chart EDDB
W dniu 2010-09-23 19:33, yosamitesam pisze:
[...]

Dzieki,
Piotr

VFR Approach Chart EDDB