VGA przez S-Video

Data: 2011-04-03 17:36:24
Autor: Maver
VGA przez S-Video
Czy do łącza S-Video można w jakiś sposób podpiąć monitor VGA? Wiem, że to zawracanie kijem Wisły, ale leży u mnie stary monitor CRT i chciałem go wykorzystać jako alternatywę dla telewizora podłączonego do DVD

Pozdrawiam, M.

Data: 2011-04-03 18:26:24
Autor: VSS
VGA przez S-Video
W wiadomości:ina45n$tal$1@news.task.gda.pl,
Maver <wujek_dobra_rada@o2.pl> nastukał:
[...]

wszystko się da ale koszty zdecydowanie przekraczaja normę.

--
VSS

Data: 2011-04-04 13:44:22
Autor: Dominik & Co
VGA przez S-Video
W dniu 03-04-2011 17:36, Maver rzecze:
Czy do łącza S-Video można w jakiś sposób podpiąć monitor VGA? Wiem, że to

Można, ale koszt interfejsu (bo to nie przelotka w sensie wtyczka-kabel-
wtyczka ale zupełnie inne standardy przesyłania sygnału)
znacznie przerasta koszt monitora.

W miarę prosto możesz podłączyć, jeśli Ci się gdzieś tanio trafi,
monitor video pracujący z częstotliwością odchylania poziomego
15,625 kHz, np. Commodore 1084S albo Neptun 156 :-)

--
Dominik (& kąpany)

VGA przez S-Video